Dat zou ook wel héél bijzonder zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom misschien maar beter als ik geen kinderen krijg
Ja ik mis de tijden dat ik nog lekker ranzig kon zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Minder vaak wassen
Straks overleef je corona maar heb je geen handen meer om het flesje vast te houden.
Ik ook...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik mis de tijden dat ik nog lekker ranzig kon zijn
Ik heb volgens mij geen handcreme meer (stomme autocorrect, ik bedoel géén handrem!), maar weet ook niet zo goed welke dan goed hiervoor zou zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook droge handen nu, dus ik ben nu ook telkens met handcreme in de weer. Is een bezigheid op zich, je handen reinigen en verzorgen
De blik van die babyquote:
Knappe man die Strani Iberogastquote:
Niet te verwarren metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dan is het geen slowchat meer vrees ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zou even afzien worden voor jullie, als die ook allemaal komen posten
Het lijkt net of die baby in een citroen heeft gebeten.quote:
En ben je niet blond?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet te verwarren metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je echt jeuk / schilfertjes / uitslag hebt zou je Echinaforce zalf kunnen halen, dit 's avonds op de gevoelige plekken smeren en dan wat vaseline er overheen. Dan kan het de hele nacht goed inwerken. Dat werkt bij mij wel goed als ik jeuk / eczeem / onverklaarbare uitslag heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen handcreme meer (stomme autocorrect, ik bedoel géén handrem!), maar weet ook niet zo goed welke dan goed hiervoor zou zijn?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet te verwarren metDat zijn Stra-nietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik vrees het ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan is het geen slowchat meer vrees ik
Wel donkerblond! Nou ja, er staat een foto in m'n FoBoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En ben je niet blond?
En ben je geen geboren Oostenrijker?
Elke TT bevat voortaan iets met Aoibidinges.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees het ook!
Dat gezegd hebbende, Aoibhin is nog altijd de topposter hier dus kleine Aoibhinnies zou een nog groter effect hebben.
En allemaal zullen ze een minuut of acht achterlopen
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Elke TT bevat voortaan iets met Aoibidinges.
Vaseline heb ik nog wel ergens! Dan zou ik die zalf kunnen proberen inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je echt jeuk / schilfertjes / uitslag hebt zou je Echinaforce zalf kunnen halen, dit 's avonds op de gevoelige plekken smeren en dan wat vaseline er overheen. Dan kan het de hele nacht goed inwerken. Dat werkt bij mij wel goed als ik jeuk / eczeem / onverklaarbare uitslag heb.
Voor overdag kun je in principe iedere vochtinbrengende handcreme gebruiken. Die van Glycerona is wel prettig.
Ik smeer zelf nu 's nachts handbalsem van Rituals, heb momenteel geen uitslag ofzo. en overdag een tubetje van Sanex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |