1quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Heeft er iemand een grafiekje met de exponentiële groei voor Nederland op basis van de beschikbare cijfers van de afgelopen week?
Bedankt, ik ken dat lijstje maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik wil weten per leeftijdsgroep hoe zwaar de gevallen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Hier heb je een mooi overzicht:
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
Tot 50 jaar zit je wel goed (mits gezond). En er is alleen blijvende longschade natuurlijk wanneer je een ernstige longontsteking oploopt. Van een weekje 'griep' houd je geen schade over.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Allah is groot, Allah is machtig, Allah is misschien een beetje koortsachtig".
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ken dat lijstje maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik wil weten per leeftijdsgroep hoe zwaar de gevallen zijn.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
De twee huisartsen die op huisbezoek kwamen bij de coronapatiënt zitten in quarantaine
Het is toch niet besmettelijk als je geen verschijnselen hebt? Waarom moet de familie niet in quarantaine?quote:De twee huisartsen die op huisbezoek kwamen bij de coronapatiënt zitten in quarantaine
het is wel besmettelijk als je nog geen symptomen hebtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Het is toch niet besmettelijk als je geen verschijnselen hebt? Waarom moet de familie niet in quarantaine?
Die grafiek staat in een link in de OP: https://public.tableau.co(...)ovid-19NL/Dashboard1quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
1
2
6
10
18
24
38
82
128
Je moet er alleen zelf nog een grafiek van maken
Volgens het RIVM niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel besmettelijk als je nog geen symptomen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die grafiek staat in een link in de OP: https://public.tableau.co(...)ovid-19NL/Dashboard1
Ja, maar de scholen doen geen fuck, ouders ook niet, want ja, advies van RIVM. Geen klachten = geen nood om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De school kan ook zelf actie ondernemen.
Bij mijn kleindochter op school mochten , de afgelopen week, kinderen niet komen als ze in Italië op vakantie waren geweest.
Burgers kunnen zelf ook nadenken. Daarom eenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kun je burgers niet kwalijk nemen. Die volgen het advies van de overheid.
quote:
Die Ab zit vanavond bij Op1.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is dat de username van Ab Osterhaus?
Dat kun je denk ik redelijk relateren aan deze lijst toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ken dat lijstje maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik wil weten per leeftijdsgroep hoe zwaar de gevallen zijn.
Ben benieuwd wat hij ervan denkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Ab zit vanavond bij Op1.
Tot zover dit feitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |