Die Ab zit vanavond bij Op1.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is dat de username van Ab Osterhaus?
Dat kun je denk ik redelijk relateren aan deze lijst toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ken dat lijstje maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik wil weten per leeftijdsgroep hoe zwaar de gevallen zijn.
Ben benieuwd wat hij ervan denkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Ab zit vanavond bij Op1.
Tot zover dit feitje.
Lijkt me onwaarschijnlijk laag.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook opvallend: Spanje meldt 360 gevallen en Portugal maar 9.
Gek he; europa bestaat uit meerdere landen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk laag.
Maar goed,dit is precies wat wij 2 weken terug al voorspelden.
Ik zei dat dit typisch zon accute situatie was waar europa niet mee om kan gaan, en dat ieder land zijn eigen plan zou trekken.
Jij voegde daar aan toe dat nederland helemaal geen plan zou hebben.
Nou, het is echt volledig uit gekomen. Ik heb mezelf er mentaal al op voorbereid dat we allemaal een keer aan de beurt gaan komen.
Jezus die hebben het wel erg slecht getroffen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:38 schreef Salina het volgende:
collega;s met jonge zusjes van amper 22 die chemo ondergaan.
Ja meerdere collega's met zusjes in dezelfde leeftijd zijn met kanker dan heb je echt pech jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jezus die hebben het wel erg slecht getroffen.![]()
Ja je kan het beter hier vragen, hier zitten de wetenschappersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Jongens en meisjes de stijging valt enorm mee vandaag. Hoe gaan we dit nu verklaren? Geen 24u cijfers? RIVM houdt bewust achter? Niet genoeg testen beschikbaar?
Zeg t maar!
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Ik dacht voor vandaag 130 en morgen 210. We zullen zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Jongens en meisjes de stijging valt enorm mee vandaag. Hoe gaan we dit nu verklaren? Geen 24u cijfers? RIVM houdt bewust achter? Niet genoeg testen beschikbaar?
Zeg t maar!
Dit dus.. Iemand bron?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Op zich valt het me nog mee hoeveel meldingen er bij zijn gekomen. Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld voordat je weer van je klachten af bent
Ik denk omdat het bijna weekend isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zeg t maar!
We zitten 17 onder de trend vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zeg t maar!
Ik baseer mij uiteraard op de voorspellingen in dit topic. Als je 130 verwachtte zit je in de buurt. Waar baseer je je eigenlijk op? Gut feeling?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Ik dacht voor vandaag 130 en morgen 210. We zullen zien.
GS heeft een Tickerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel mensen zijn al weer beter in Nederland?
[..]
Dit dus.. Iemand bron?
Precies is wil het van de experts zelf horenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je kan het beter hier vragen, hier zitten de wetenschappers
GS als bron gebruikenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
GS heeft een Ticker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Precies is wil het van de experts zelf horen
Gisteren was het hoger dan verwacht, nu lager... verzin zelf wat leuks, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zeg t maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |