Fantastisch is dat he, geld vangen voor de enorme verantwoordelijke taak, en dan als hoogste straf naar huis gestuurd worden, met salarisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zelfs al is hij aansprakelijk dan is het aftreden de meest zware sanctie.
Dan moet jij eens op de frontpage komenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee hoor. Erdogan is door vrijwel iedereen gehaat en als er al iemand wordt opgehemeld dan is het Trump, niet Putin.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 15:04:52Sky News understands a second person in the UK has died relating to COVID-19 coronavirus reageer retweet
Van de politiek hoef je niet te verwachten dat dit ooit gaat veranderen. Vooral niet zolang de VVD regeert. Dan zouden ze daadwerkelijk kunnen worden vervolgd voor al hun schandalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Fantastisch is dat he, geld vangen voor de enorme verantwoordelijke taak, en dan als hoogste straf naar huis gestuurd worden, met salaris
Waarschijnlijk wel. Ik zou er even wegblijven in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijstje met gevallen is intussen wel weer aardig vertekend. Op Iran na bijna alleen maar landen met hoge levensstandaard in de top-20.
Wie weet gaat het in Afrika wel helemaal los as we speak.
Misschien zijn de Afrikanen met hun BBC genetics wel minder vatbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijstje met gevallen is intussen wel weer aardig vertekend. Op Iran na bijna alleen maar landen met hoge levensstandaard in de top-20. Oftewel: niet testen is geen epidemie.
De Chinezen bezitten Afrika zowat, dus daar zal het inderdaad al snel zijn uitgebroken. Alleen denk ik dat de symptomen van deze griep in het niet vallen met wat je daar krijgt van een gemiddelde huismug.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijstje met gevallen is intussen wel weer aardig vertekend. Op Iran na bijna alleen maar landen met hoge levensstandaard in de top-20.
Massaal testen, zodat je veel gevallen vroeg detecteert, voordat ze in het ziekenhuis belanden. Als het bvb minstens 10 dagen na de eerste symptomen (en nadat je positief test) duurt voordat je eraan sterft, dan komen die 42 sterfgevallen vooral uit de groep van 977 gevallen die reeds op 25 februari bekend waren. Dat is allicht niet de volledige verklaring, maar het speelt wel een rol.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Damn !, 0,6 is goed idd. Hebben hun daar iets anders ofzo?
Ik zou me ook drukker maken om Ebola als ik hen was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De Chinezen bezitten Afrika zowat, dus daar zal het inderdaad al snel zijn uitgebroken. Alleen denk ik dat de symptomen van deze griep in het niet vallen met wat je daar krijgt van een gemiddelde huismug.
Ik denk niet dat Membebe in zijn hutje ligt te zweten en denkt, kom ik ga 150 km lopen naar het eerste de beste ziekenhuis...
Terwijl deze landen normaal zo transparant zijn en bekend staan om hun eerlijke berichtgeving.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rusland 10 cases en Turkije 0
Dat gelooft toch geen hond
Dat kun je burgers niet kwalijk nemen. Die volgen het advies van de overheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:05 schreef Salina het volgende:
Krijg net te horen dat bij de kinderen van een collega van mij kinderen die net afgelopen weekend uit Noord-Italie zijn teruggekeerd gewoon in de klas zitten.
Want ja, geen klachten. Dus geen noodzaak om thuis te blijven. Ouders die preventief kids thuislaten, tuurlijk niet joh. We volgen het advies van de RIVM.
Brabant.![]()
Ouders.![]()
![]()
RIVM.![]()
![]()
"Het is maar een griepje"quote:Chinese artsen zeggen, na autopsies op aan Covid-19 overleden patiënten, dat de aandoening op een ‘combinatie van SARS en AIDS’ lijkt. De effecten van het virus kunnen onherstelbare longschade toebrengen, zelfs als de patiënt herstelt. De bevindingen worden vandaag gemeld door de Global Times, dat een spreekbuis van het de Communistische Partij in het land is.
Ik ook... dat lijkt me helemaal een lastige aandoeningquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zou me ook drukker maken om Ebola als ik hen was.
Ook opvallend: Spanje meldt 360 gevallen en Portugal maar 9.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik zou er even wegblijven in ieder geval.
twitter:Pinnacle_PM twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:03:46#COVID19 has gone #pandemic. It is spreading rapidly. Look at the map below, Europe looked like the USA last week, and the USA now looks like Europe did. It'll be a short time til there's a call to quarantine here.#coronavirus https://t.co/s40nmFm9zA reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.twitter:Pinnacle_PM twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:03:46#COVID19 has gone #pandemic. It is spreading rapidly. Look at the map below, Europe looked like the USA last week, and the USA now looks like Europe did. It'll be a short time til there's a call to quarantine here.#coronavirus https://t.co/s40nmFm9zA reageer retweet
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 15:03:42"Op dit moment is de kans verschrikkelijk veel groter dat je dood gaat aan de griep." https://t.co/5LepcqgG7H reageer retweet
De school kan ook zelf actie ondernemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:05 schreef Salina het volgende:
Krijg net te horen dat bij de kinderen van een collega van mij kinderen die net afgelopen weekend uit Noord-Italie zijn teruggekeerd gewoon in de klas zitten.
Want ja, geen klachten. Dus geen noodzaak om thuis te blijven. Ouders die preventief kids thuislaten, tuurlijk niet joh. We volgen het advies van de RIVM.
Brabant.![]()
Ouders.![]()
![]()
RIVM.![]()
![]()
Dat irriteert me zo ongelofelijk bij Plague Inc. (mobiele versie ca. 2014 iig) dat die vliegtuigen en bootjes geen notie hebben dat je ook de andere kant op kunt...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:11 schreef butz0rs het volgende:
[..]De aarde is rond, het kan ook de andere kant opgaan.
Ebola is veel moeilijker over te dragen. Dat verspreid hier lang niet zo goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zou me ook drukker maken om Ebola als ik hen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |