Nope, maar ik help het je hopen hoor... alleen ik blijf bij wat ik al vaker heb gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Das waar, maar die cijfers zijn er dus niet.
Bruno heeft besloten dat de mensen een geruststellend antwoord willen en vooral niet zaken hoeven te laten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord, of wil je een geruststellend antwoord?
Ja hij dacht dat het gewoon een verkoudheid was en probeerde dat met een hot toddy te verhelpen, maar dat hielp geen donder en hij werd steeds zieker en zieker. Zijn botten deden pijn, zijn longen klonken alsof er continu takken in braken enz.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop whisky en honing preppen
Ik denk ze zo reageerden omdat de verspreiding enorm snel ging en de ziekenhuizen werden overspoeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nope, maar ik help het je hopen hoor... alleen ik blijf bij wat ik al vaker heb gezegd
China reageerde alsof ze door een wesp werd gestoken.
Dat is zorgelijk
is het leger al begonnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Als die druk te hoog wordt doordat er teveel Corona-patienten tegelijkertijd bijkomen, wordt de kans dat je overlijdt aan iets wat niet Coronagerelateerd is ook weer groter. Doordat de ambulance door drukte te laat komt als je een hartaanval hebt bijvoorbeeld. Of omdat je operatie uitgesteld moet worden.
En dan zijn mensen nog van mening dat overheden compleet transparant moeten zijn over alles, ongeacht de paniek die t kan veroorzaken. Ik ben van mening dat er zaken zijn die ze best mogen verzwijgen, of zachter mogen brengen onwille van de sociale orde, als die de nationale gezondheid niet direct in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, in Australië zei de overheid dat ze rekening houden met een miljoen besmettingen in de volgende weken. Nu is er niet alleen gebrek aan WC papier, ook medicijnen worden gehamsterd.
[..]
Misschien een argument voor "geruststellende communicatie".
Ze laten alle besmetten naar Griekenland doorstromen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Turkije 0 geloof ik inderdaad ook echt niet. Zeker niet met al die vluchtelingen aan de grens en de gebrekkige hygiëne daar.
Ik denk dat ze zichzelf helemaal de tievus zijn geschrokken... daar leek het wel opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk ze zo reageerden omdat de verspreiding enorm snel ging en de ziekenhuizen werden overspoeld.
quote:15:26
Het nieuws dat de 86-jarige Oud-Beijerlander is overleden aan de gevolgen van het coronavirus, komt hard aan bij zijn buurtgenoten. De man leefde nog zelfstandig, samen met zijn partner. Hij had geen thuiszorg nodig en was volgens bewoners erg vitaal. ,,Ze hadden allebei een auto, waar ze nog regelmatig in reden’’, vertelt een bewoner. ,,Hij ging nog vaak bridgen. Hij was een ontzettend lieve en vrolijk man.’’ Drie weken geleden zouden de man en zijn vriendin nog samen op vakantie zijn geweest met de auto. ,,Eventjes lekker weg in het oosten van het land.’’
Het is nog altijd niet bekend wie de man heeft besmet. Beangstigend vinden bewoners dat niet. ,,Ik ga gewoon nog naar buiten. Al kan ik mij voorstellen dat het voor een aantal oudere bewoners hier wel even schrikken is’’, reageert een buurvrouw.
Buren die met hem in contact zijn geweest, staan in contact met de GGD. Zij hoeven niet binnen te blijven maar moeten wel twee keer per dag hun temperatuur opmeten. Als zij klachten krijgen, moeten zij direct met de huisarts bellen. De twee huisartsen die op huisbezoek kwamen bij de coronapatiënt zitten in quarantaine
Technisch gezien wel ja maar je begint denk ik eerst met problemen met ademen voordat je een echte longontsteking hebt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus met deze longontsteking heb je soms wat problemen met ademen?
Chinagodenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is het leger al begonnen?
[ afbeelding ]
Ga je alleen maar meer van twijfelen.quote:
waarom worden die huisartsen niet getest, nu staan ze 2 weken buitenspel, terwijl we ze hard nodig hebben.quote:
Corona is meer een longvirus toch,bij gewone griep slaat het niet zo je ademhaling en longen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je alleen maar meer van twijfelen.
Als je hier Corona gaat vergelijken met Flu, dan zit je dus in een lastig parket. Want overal zijn de symptomen frequenter bij flu dan bij corona. Dus dan weet je nog niets als je dat symptoom hebt.
Alleen de allerlaatste "shortness of breath" kan uitsluitsel geven.
Die is NO bij verkoudheid en griep, en is wel bij Corona "sometimes".
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker rustig bij die blokkendoos daar in het Midden-Oosten zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |