Putin en Erdolf zullen alle ziekenhuizen wel hebben ingefluisterd: als er iemand overlijdt, het mag alles zijn maar geen corona.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, ze hebben daar ook geen homo's
Er staat letterlijk in de titel waar dat cijfer vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Damn !, 0,6 is goed idd. Hebben hun daar iets anders ofzo?
daar klopt idd niks van, pure stasi censuur en die gasten willen bij de EU horenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rusland 10 cases en Turkije 0
Dat gelooft toch geen hond
Die zijn allemaal doorgestuurd naar de Griekse grens.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lees even de headerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Damn !, 0,6 is goed idd. Hebben hun daar iets anders ofzo?
Turkije 0 geloof ik inderdaad ook echt niet. Zeker niet met al die vluchtelingen aan de grens en de gebrekkige hygiëne daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het RIVM stelt nog vrolijk dat het testen geen zin heeft als er geen link is met een risicogebied. Klunzen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef Kyran het volgende:
27 van 128 patiënten hebben dus geen bewezen link met Italië. Dat is ongeveer 20%.
Als je er dan van uit gaat dat ze bij de GGD in principe niet testen zonder link met Italië kan je er van uitgaan dat we tientallen of misschien honderden besmettingen aan het missen zijn.
Maar laten we vooral vasthouden aan risicogebieden.
Tja. Wanneer zet je dat testmoment in. Balen als je toch een gewone verkoudheid blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het wordt tijd dat iedereen een testpakket thuis opgestuurd gaat krijgen, zodat iedereen zichzelf kan testen. En wat daarna mag gebeuren, mogen jullie bedenken.
En naar zulke systemen smachten hele volksstammen hier op FOK!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Putin en Erdolf zullen alle ziekenhuizen wel hebben ingefluisterd: als er iemand overlijdt, het mag alles zijn maar geen corona.
En als zo'n arts zich daar niet aan houdt dan 'verdwijnt' ie.
quote:Wetenschappers van de universiteit van Bern zijn er intussen in geslaagd om een synthetische kopie van het dodelijke virus te maken. In een zwaarbeveiligd laboratorium wisten zij, op basis van gistbacteriën, het SARS-CoV-2-virus te recreëren. Het kunstmatige virus kan wetenschappers helpen om een vaccin te ontwikkelen.
Zaterdag een indoor dancefeest in Eindhoven. Blijf er niet om thuis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo paniek ? Gewoon je gezonde verstand gebruiken. Wegblijven uit mensen massa's.
Be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En naar zulke system smachtwn hele volksstammen hier op FOK!
"Hadden wij maar zo'n sterke leider (als Putin)" zwijmeldezwijmel
Stel je niet aan. Zelfs jouw Oranjeman houdt het niet tegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Mag hopen dat Bruins hoofdelijk aansprakelijk is voor dit fiasco
Prima salaris voor gevangen
quote:14:59
Het aantal mensen dat wereldwijd besmet is geraakt met het nieuwe coronavirus, is de 100.000 voorbij. Er zijn nu ook besmettingen vastgesteld in Slowakije, Vaticaanstad, Servië en Kameroen. Het virus verspreidde zich de afgelopen weken vanuit China over de wereld. Op het Chinese vasteland zijn inmiddels ruim 80.000 besmettingen ontdekt en 3000 patiënten overleden. Zeker 53.000 patiënten in het land zijn alweer hersteld.
Het virus is ook opgedoken in zo'n negentig andere landen en territoria. Het wereldwijde dodental staat op ongeveer 3400. Buiten China zijn Zuid-Korea (6284 besmettingen, 42 doden), Italië (3858 besmettingen, 148 doden) en Iran (4747 besmettingen, 123 doden) het zwaarst getroffen. In Nederland zijn 128 gevallen gemeld en is vrijdag voor het eerst een patiënt overleden die was besmet met het virus.
Zwitserland gaat de wereld redden.quote:
Valt volgens mij wel mee hoor. Erdogan is door vrijwel iedereen gehaat en als er al iemand wordt opgehemeld dan is het Trump, niet Putin.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En naar zulke system smachtwn hele volksstammen hier op FOK!
"Hadden wij maar zo'n sterke leider (als Putin)" zwijmeldezwijmel
Begrijp je wel hoor. Maar blijft naar mijn mening een baggertheorie. Zo kan je 90 kanten opslaan met verschillende gedachtegangen. Kwestie van je vinger nat maken en kijken van welke zijde de wind komt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet begrijpt wat ik zeg, daar kan ik ook niks aan doen.
Het is dom om je blind te staren op 1 dag een grote toename of afname. Het peilmoment hoeft namelijk niet altijd op hetzelfde moment van de dag te zijn geweest en daar kunnen ook begrijpelijke redenen voor zijn. Zoals een minister die de 2e kamer staat te informeren en de meest actuele cijfers wil geven bijvoorbeeld.
Geen idee of dit genoeg Jip- en Janneke-taal was, maar ik heb iig m'n best gedaan.
Mij oranjeman?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Zelfs jouw Oranjeman houdt het niet tegen.
So, keep calm and cough on
Zelfs al is hij aansprakelijk dan is het aftreden de meest zware sanctie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Mag hopen dat Bruins hoofdelijk aansprakelijk is voor dit fiasco
Prima salaris voor gevangen
Nee, want ik zit in Zwitserland en ik ga zo naar de supermarktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Zwitserland gaat de wereld redden.![]()
Grapje, maar ik heb wel het idee dat ze daar redelijk goed bezig zijn, ook met maatregelen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |