Even, zonder dit helemaal te gaan kijken, zijn er dus mensen die gewoon de ziekte WILLEN oplopen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazeker
Is een prachtige reportage over gemaakt: Die heet "The Gift"
"Hoe heb je DAT in Wodansnaam in je rectum gekregen?"quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb als zorgprofessional gewerkt, dat 'nehhh, toch niet echt' is meestal gewoon 'yepppppp, toch wel echt'![]()
Recentelijk nog dezequote:
Zulke dingen jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hoe heb je DAT in Wodansnaam in je rectum gekregen?"
Sommige mensen zijn verslaafd aan operaties en doen er alles aan om een bepaalde ziekte te faken om maar onder het mes te kunnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Tris het volgende:
[..]
Even, zonder dit helemaal te gaan kijken, zijn er dus mensen die gewoon de ziekte WILLEN oplopen?
Die ga ik op een ander moment bekijken. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazeker
Is een prachtige reportage over gemaakt: Die heet "The Gift"
Das een bekend psychologisch fenomeen hoor. Solidariteit en schuldbesef speelt hier een grote rol.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Tris het volgende:
[..]
Even, zonder dit helemaal te gaan kijken, zijn er dus mensen die gewoon de ziekte WILLEN oplopen?
Park in Groningen was toch tijdenlang Dé plek om lekker je kont bareback vol te laten pompen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Recentelijk nog deze
Zal met dit coronavirus niet anders zijn. Maar misschien lastiger. Voor hiv ging je gewoon een week lang naar een goede leerbar
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
O wacht, ik heb je verkeerd begrepen
Wat moeten "normale" mensen in je omgeving dan saai zijn, als je regelmatig echt gekkies tegenkomtquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb als zorgprofessional gewerkt, dat 'nehhh, toch niet echt' is meestal gewoon 'yepppppp, toch wel echt'![]()
Yup, dat 10% heb ik ook wel vaker voorbij zien komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
Universiteit van Milaan beweert dat ongeveer 10% van de corona gevallen behandeld moet worden op de intensive care: https://mailchi.mp/esicm/(...)-of-the-year-1009715
Óf het is echt waar óf die 4000 cases in Italië zijn maar het topje van de ijsberg, of beide natuurlijk.
Het spijt me, maar ik ga niet naar dit soort dingen kijken. Noem me maar een wegkijker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn verslaafd aan operaties en doen er alles aan om een bepaalde ziekte te faken om maar onder het mes te kunnen.
Ik keek maandag de persconferentie van de WHO en de Nederlandse maatregelen sluiten er absoluut niet bij aan...quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik ga niet naar dit soort dingen kijken. Noem me maar een wegkijker.
Ik heb wel eens twijfels over mijn eigen geestelijke gesteldheid, maar alleen deze links geven me al een beter gevoel over mezelf.
Dat is het mooie natuurlijk, want al die 'normale' mensen, zijn net zo. Alleen weet ik dat dan niet vanuit medisch dossier maar door beetje te observeren en door soms beetje te prikken in gesprekken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat moeten "normale" mensen in je omgeving dan saai zijn, als je regelmatig echt gekkies tegenkomt
nee, want dat kan juridisch gezien niet in Nederland. Er werd hen wel geadviseerd de reis te annuleren. Dat is de verststrekkende maatregel die een GGD kan nemen in zo'n geval.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het werd hen niet expliciet verboden he.
All hail the RIVM!quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik keek maandag de persconferentie van de WHO en de Nederlandse maatregelen sluiten er absoluut niet bij aan...
Vandaag drukke dag op werk (nieuwe baan) gehad, dus niks gevolgd. Maar benieuwd wel wat het antwoord was van Bruins op de vragen over RIVM en GGD. Dat patiënten pas heel laat getest werden en toen ook nog hun mond tegen naasten en hun werk moesten houden
Een lul die in een stofzuigerslang vast zit schijnt ook niet echt heel erg ongewoon te zijn he?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is het mooie natuurlijk, want al die 'normale' mensen, zijn net zo. Alleen weet ik dat dan niet vanuit medisch dossier maar door beetje te observeren en door soms beetje te prikken in gesprekken.
Je krijgt er op gegeven moment oog voor
Over de vraag waarom ze patiënten de opdracht gaven om hun mond te houden zei hij "dat is bij mij niet bekend, wij willen open en eerlijk zijn".quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik keek maandag de persconferentie van de WHO en de Nederlandse maatregelen sluiten er absoluut niet bij aan...
Vandaag drukke dag op werk (nieuwe baan) gehad, dus niks gevolgd. Maar benieuwd wel wat het antwoord was van Bruins op de vragen over RIVM en GGD. Dat patiënten pas heel laat getest werden en toen ook nog hun mond tegen naasten en hun werk moesten houden
Oh leuk nog meer afwijkende mensen filmpjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn verslaafd aan operaties en doen er alles aan om een bepaalde ziekte te faken om maar onder het mes te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |