Mooiquote:
O ja...quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ho ho!
Vergeet de papieren zakdoekjes niet, en in je elleboog hoesten, en 2 meter afstand houden!
Daar wordt wel meer over gesproken, dat HIV verhaal heb ik een keer zien passeren.quote:
Huh wat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is een false flag van de loeminadie!!!11!
Dit meen je niet. Bestaat dat echt? Als je denkt dat de mensen niet gekker kunnen zijn, dan word ik toch weer verrast..quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef riazop het volgende:
Zouden er al "bugchasers" zijn.
Die had je met aids ook
Mensen die het virus WILLEN hebben en er op jagen
Bizarre toestanden zeg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)wuhanvirus~bbad76a4/
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Bestaat dat echt? Als je denkt dat de mensen niet gekker kunnen zijn, dan word ik toch weer verrast..
Gotta catch 'em all!quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Bestaat dat echt? Als je denkt dat de mensen niet gekker kunnen zijn, dan word ik toch weer verrast..
Alles wat kán, bestaatquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dat er zoveel van zijn dat er zelfs een naam voor verzonnen wordt is toch wel een beetje schokkend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ongetwijfeld.
Een wijs man zei ooit: je hebt overal mensen voor
Jazekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En mensen zonder armen dan, sluiten we die gewoon uit nu?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ho ho!
Vergeet de papieren zakdoekjes niet, en in je elleboog hoesten, en 2 meter afstand houden!
Beetje verkapte versie van Rule 34, vermengd met het Münchhausen syndroom.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Een wijs man zei ooit: je hebt overal mensen voor
Op die still wens je die knakker ook wel HIV toequote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazeker
Is een prachtige reportage over gemaakt: Die heet "The Gift"
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En mensen zonder armen dan, sluiten we die gewoon uit nu?
Is dat trouwens dezelfde armlengte afstand tegen aanranding?
Ik heb als zorgprofessional gewerkt, dat 'nehhh, toch niet echt' is meestal gewoon 'yepppppp, toch wel echt'quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan de meest zieke dingen en denk..nehhhh, toch niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |