quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijven veel mensen hier de boel een beetje. Het is geen kanker of aids. Het is een virus.
Ja geen idee precies. Die jongen in Amersfoort was maandag ziek. Zit die bij de 82 of komt die in de nieuwe statistieken?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar waren die 82 gevallen allemaal al achterhaald dan? Of mogen ze er nu mee naar buiten treden nu het cijfer kunstmatig is opgeschroefd?
Stef blok?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd welke wereldleider de eerste is
Dit is wel stukken beterquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het aangepast, eerst stond er gewoonweg: Nee, dat kan niet.
In tegenstelling tot aids idd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijven veel mensen hier de boel een beetje. Het is geen kanker of aids. Het is een virus.
Ja dat kijken me idd wel het soort evenementen wat niet door gaat dit jaarquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:49 schreef Tris het volgende:
[..]
Komen al berichten binnen dat de Stevensloop deze maand misschien wordt afgelast in Nijmegen.
Ook de marathon in Rotterdam wordt over gesproken.
Dit betreft hardlopen maar kan ook maar zo andere sporten treffen natuurlijk.
Tja het werd hen niet expliciet verboden he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Die kosten die er worden gemaakt voor de opvang van die Vindicat-leden zou je eigenlijk op ze moeten verhalen... willens en wetens met 900 man naar een besmettingsgebied afreizen en nu moet er van alles geregeld worden.
Ach een voorlichter de bussen in sturen is niet zo duur hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Die kosten die er worden gemaakt voor de opvang van die Vindicat-leden zou je eigenlijk op ze moeten verhalen... willens en wetens met 900 man naar een besmettingsgebied afreizen en nu moet er van alles geregeld worden.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het aangepast, eerst stond er gewoonweg: Nee, dat kan niet.
In het begin waren er toch ook nog een hoop 'coyboy' verhalen over een versleuteling HIV en corona?quote:
Precies, hoewel veel mensen denken dat AIDS wel een virus is. Net zoals veel mensen denken dat COVID-19 een virus is.quote:
Whut? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In het begin waren er toch ook nog een hoop 'coyboy' verhalen over een versleuteling HIV en corona?
Gaat steeds sneller.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:52 schreef Lizzietje het volgende:
twitter:ED_Veldhoven twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:21:32Patiënt met coronavirus in MMC Veldhoven https://t.co/q82NrnyNOy reageer retweet
Het enige virus dat er bestaat is het griepvirus, dus als je een virus te pakken hebt, MOET het wel griep zijn!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, hoewel veel mensen denken dat AIDS wel een virus is. Net zoals veel mensen denken dat COVID-19 een virus is.
Ja en die zullen zondag roepen dat ze niet ziek zijn, alleen maar een katertje hoor!!! Ik pak nog een corona zullen ze roepen. Om vervolgens volgende week de eerste positieve testen binnen te krijgen waarmee zij het vuur nog even aanwakkeren..quote:
Volgens Bruins was er nix aan de hand toch? (zolang je goed je handen waste)quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het werd hen niet expliciet verboden he.
Het is SARS met HIV eigenschappenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het is een false flag van de loeminadie!!!11!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, hoewel veel mensen denken dat AIDS wel een virus is. Net zoals veel mensen denken dat COVID-19 een virus is.
Ho ho!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens Bruins was er nix aan de hand toch? (zolang je goed je handen waste)
Ik weet niet waar je op doelt maar heb wel een keer voorbij horen komen dat HIV medicatie ook geschikt zou zijn bij Corona. Maar pin me er niet op vast. Is vast een gerucht geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
In het begin waren er toch ook nog een hoop 'coyboy' verhalen over een versleuteling HIV en corona?
Dat is debunked.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef _I het volgende:
[..]
Het is SARS met HIV eigenschappen
https://metro.co.uk/2020/(...)-claim-12314129/amp/
Airborne HIV is toch best spannend?
Ah, was ik net te laat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Was dat niet voor malaria?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt maar heb wel een keer voorbij horen komen dat HIV medicatie ook geschikt zou zijn bij Corona. Maar pin me er niet op vast. Is vast een gerucht geweest.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)wuhanvirus~bbad76a4/
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef _I het volgende:
[..]
Het is SARS met HIV eigenschappen
https://metro.co.uk/2020/(...)-claim-12314129/amp/
Airborne HIV is toch best spannend?
https://www.volkskrant.nl(...)wuhanvirus~bbad76a4/quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt maar heb wel een keer voorbij horen komen dat HIV medicatie ook geschikt zou zijn bij Corona. Maar pin me er niet op vast. Is vast een gerucht geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |