Ok, hier kan ik ook weinig meer van maken.quote:
Hier ook veel kinderen met Scandinavische namenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Bij mij in de buurt hebben heel veel kinderen Scandinavische namen. Meisjes ook vaak namen ook met twee lettergrepen die eindigen in een -e of een -a.
Truste!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik lig nu inderdaad echt. Vroeg he.
Zeker!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik lig nu inderdaad echt. Vroeg he.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef dollce het volgende:
[..]
Ah ok! Met ouders heb ik met mijn functie elukkig niet zo veel te maken, alleen als ik een keer per ongeluk de telefoon op neem. Moet je nooit doen.
Hier zit natuurlijk wel wat in. Daarom gaat het in Italië ook zo hard. Geen land in de wereld wat zo ver van de basis van het christelijke geloof af ligt als Italië. Als ze nou nog iig 1 grote kerk hadden, misschien niet binnen de eigen landsgrenzen, maar toch in het land. Liefst in de buurt van de hoofdstad of zo. Als een soort stadstaat, met een christelijke leider oid.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier zit natuurlijk wel wat in. Daarom gaat het in Italië ook zo hard. Geen land in de wereld wat zo ver van de basis van het christelijke geloof af ligt als Italië. Als ze nou nog iig 1 grote kerk hadden, misschien niet binnen de eigen landsgrenzen, maar toch in het land. Liefst in de buurt van de hoofdstad of zo. Als een soort stadstaat, met een christelijke leider oid.![]()
Dat zou al flink geholpen hebben.
Nederlandse series op de Vlaamse tv vind ik altijd mooi. Volledig ondertiteld en alles net ff wat netter gemaakt. "Je hebt mijn zoon naar de klote geholpen!" wordt dan "Je hebt mijn zoon kapot gemaakt.", dat soort werk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
Vlaanderen heeft ook een First Dates
En ze ondertitelen gewoon zelf direct alles, wat handig
Haha, mooiquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse series op de Vlaamse tv vind ik altijd mooi. Volledig ondertiteld en alles net ff wat netter gemaakt. "Je hebt mijn zoon naar de klote geholpen!" wordt dan "Je hebt mijn zoon kapot gemaakt.", dat soort werk.
Zoals ik de Italiaanse zorg ken doen ze weinig aan thuisbezoeken en werken de meeste huisartsen met een first come first serve systeem, waarbij veel mensen lang hoestend met elkaar in de wachtruimtes zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:41 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio iemand zeggen dat het in Italië vooral zo hard ging/gaat omdat daar iedereen getest wordt, en niet alleen mensen die terugkwamen/komen uit risico gebied.
Wat er van klopt weet ik niet.
Jaren terug was er een keer een serie (weet even niet precies meer welke) op tv en twee karakters hadden ruzie. Toen schreeuwde de een 'WHAT THE F##@*(*' en dat werd vertaald in de ondertiteling met 'Wablief'quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse series op de Vlaamse tv vind ik altijd mooi. Volledig ondertiteld en alles net ff wat netter gemaakt. "Je hebt mijn zoon naar de klote geholpen!" wordt dan "Je hebt mijn zoon kapot gemaakt.", dat soort werk.
Dat is ook een mooie ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaren terug was er een keer een serie (weet even niet precies meer welke) op tv en twee karakters hadden ruzie. Toen schreeuwde de een 'WHAT THE F##@*(*' en dat werd vertaald in de ondertiteling met 'Wablief'Paste echt totaal niet
En ik zie koren. Maar mis de molen om ze op te leggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je bent een Ijsbeer en ik zie een kaf.
Ik ben helemaal in de war nu.
Shit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ik zie koren. Maar mis de molen om ze op te leggen.
Lekker hangerig of steunend zuchterig.quote:
2.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker hangerig of steunend zuchterig.
Want ik kan beide hierin zien, maar een is beduidend prettiger dan ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |