SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stukje historie:
https://www.dailymotion.com/video/x8nyzj
Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen
Tv:
Sporza, met Michel Wuyts en José De Cauwer
Eurosport
En de NOS? Dat is even afwachten, wellicht in de weekenden, wellicht op NOS.nl. Wellicht mett Gio Lippens of wellicht zelfs Joris van den Berg! Afijn, dit doet er verder ook niet toe met Sporza als optie.
Door Astrid Kersseboomquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Parijs tegen Nice is daadwerkelijk gezegd![]()
Ze kunnen toch wel iemand aannemen met affiniteit voor sport? Hoe moeilijk kan dat zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Door Astrid Kersseboom
Die is niet voor niets uiteindelijk van Studio Sport naar het NOS Journaal gebonjourd.
Ja, dat wordt met het jaar bizarder om te zien. Heeft hij daar in zijn boek niets over gezegd?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Momo het volgende:
Hopelijk houdt Corona zich rustig komende week in Frankrijk
- Ineos, Mitchelton, CCC, UAE en Astana rijden niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef Belg het volgende:
Hoe ziet het deelnemersveld eruit nu door de ploegen die niet komen?
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:
Hmm, hier moeten niet meer veel ploegen bij gaan komen. Dit begint een beetje op kuddegedrag te lijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:34 schreef TheArt het volgende:
Ook geen Movistar, stoppen met koersen t/m 22 maart.
Ik las ergens dat De Nier ook is opgelegd om thuis in quarantaine te blijven vanwege UAE. Bora stelt Ackermann en Schwarzmann wel gewoon op. Dat zal toch niet per deelstaat verschillen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:50 schreef Marcoss het volgende:
Wordt nu ook gezegd dat de organisatie liever niet heeft dat renners starten die uit de UAE-Tour komen. Wordt nog een behoorlijke puzzel wie zondag start zo.
quote:De Duitse Jumbo-ploegleider Grischa Niermann en de Poolse verzorger Michal Szyszkowski zitten inmiddels in hun eigen land ook in quarantaine op last van hun overheid, nadat ze - volgens de ploeg overigens kerngezond - uit de UAE Tour terugkeerden.
'Liever niet' is ook echt een nikszeggend verbod. Zijn die lui aanhangers van het vliegend spaghettimonster ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:50 schreef Marcoss het volgende:
Wordt nu ook gezegd dat de organisatie liever niet heeft dat renners starten die uit de UAE-Tour komen. Wordt nog een behoorlijke puzzel wie zondag start zo.
Waarbij een aantal van die sterke teams wel al afgehaakt zijn, ook met renners die anders wel in PN waren gestart. Denk dat het uiteindelijke startveld qua grote namen niet beter gaat zijn dan het startveld dat er was geweest zonder al dit gedoe. Misschien wel slechter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er worden dus sterke teams verwacht hier nu T-A niet doorgaat dus moeten de toppers hier maar de kilometers maken... Teide zit al bomvol voor de rest.
Dan kijk ik op startlijst naar bevestigde team van Lotto-Soudal. Wat een droevig team is het in geheel. Oude renners die incidenteel nog wat presteren met Caleb als enige uithangbord zo lijkt het.
Loopt het zo hard op in Frankrijk ja? In het peloton is natuurlijk extra paniek door die toestand in UAE...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:42 schreef Momo het volgende:
Als ik zie hoe hard de besmettingen oploopt in Noord-West Europa hoop ik dat dit nu niet ook gecancelled gaat worden.
Gisteren bijna 450, nog geen nieuwe cijfers. Ironisch gezien veel gevallen in Parijs en Nice vooral.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Loopt het zo hard op in Frankrijk ja? In het peloton is natuurlijk extra paniek door die toestand in UAE...
Misschien wordt hij nog onder druk gezet in de 1e dagen door DQS/Bora, maar anders wordt het lastig voor de rest ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Nairo zijn benen van de voorbij weken gaat onderschroeven wordt het een saai rondje helaas.
Zelfs PSG-BVB krijgt groen licht om bezoekers toe te laten en dat is nog in een enigszins relatief gesloten ruimte. Het zal allemaal wel loslopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Acht de kans inmiddels vrij klein dat PN doorgaat..
Maar Wellens zou hier kopman zijn en wordt vanwege ziekte niet opgesteld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er worden dus sterke teams verwacht hier nu T-A niet doorgaat dus moeten de toppers hier maar de kilometers maken... Teide zit al bomvol voor de rest.
Dan kijk ik op startlijst naar bevestigde team van Lotto-Soudal. Wat een droevig team is het in geheel. Oude renners die incidenteel nog wat presteren met Caleb als enige uithangbord zo lijkt het.
Gewone ziekte mag ik hopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Wellens zou hier kopman zijn en wordt vanwege ziekte niet opgesteld.
quote:Coronavirus safety measures
The organisers of Paris-Nice are strictly following the regulations imposed by the French health authorities regarding the Covid-19 virus. But in agreement with the teams who accepted to race in Paris-Nice, making it possible for the race to go ahead and in addition to the usual hygiene measures put in place to reduce the spread of Covid-19, the 78th edition of Paris-Nice will be introducing its own measures during the event. The gate system will be reinforced. Speakers will not be interviewing the riders on the podium at the start and riders will be asked to say in their buses as long as possible. At the end of each stage, no press conference will be held. There will be no contact between the riders and public figures on the podium at the finish line. The organisers also changed the team accommodation to make sure no more than two teams are staying in the same hotel simultaneously. During the race, riders are asked not to throw their bottles away and are advised to avoid handshakes. A special ambulance, dedicated to potential coronavirus cases, will also follow the race each day.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:01 schreef Marcoss het volgende:
Zeeman over het skippen van PN
https://www.ad.nl/wielren(...)ielrennen~a3a29f038/
Toch wat irritaties bij Jumbo?twitter:ard_bierens twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:54:43Didn’t @ParisNice request to leave riders UAE Tour at home? 🤔Well played @YallaIsraelSUN 👏 #not https://t.co/AKadCaotOP reageer retweet
Ik kan heel slecht tegen dit soort tweets. Zo theatraal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]Toch wat irritaties bij Jumbo?twitter:ard_bierens twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:54:43Didn’t @:ParisNice request to leave riders UAE Tour at home? 🤔Well played @:YallaIsraelSUN 👏 #not https://t.co/AKadCaotOP reageer retweet
Laat gaan, we hebben koers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen dit soort tweets. Zo theatraal.
Higuita gaat wel opvallen in zijn kampioenstruitje.twitter:ParisNice twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:16:02🇨🇴 Le champion de Colombie @HiguitSergio avec son équipe @EFprocycling, c’est l’un des favoris de #ParisNice !.🇨🇴 Colombia national champ Sergio Higuita with his teammates of @EFprocycling. He is one of the favorites! https://t.co/kMYonn4JP5 reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:16 schreef Chiappucci het volgende:
Higuita gaat wel opvallen in zijn kampioenstruitje.twitter:ParisNice twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:16:02🇨🇴 Le champion de Colombie @:HiguitSergio avec son équipe @:EFprocycling, c’est l’un des favoris de #ParisNice !.🇨🇴 Colombia national champ Sergio Higuita with his teammates of @:EFprocycling. He is one of the favorites! https://t.co/kMYonn4JP5 reageer retweet
Maar die gaat niet voor het klassement.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Porte heeft de slag weer grandioos weten te missen.
Maar dat staat er ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar die gaat niet voor het klassement.
Dan hebben we een groot probleem.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat als het corona virus zich kan verspreiden via de wind?
Maar die gaan niet voor een klassement.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
O.a. De Gendt, Latour en G. Martin hebben ook de slag gemist.
Voor wat het waard is.
Maar dat staat er ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar die gaan niet voor een klassement.
wachten op de Player dusquote:Op zondag 8 maart 2020 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanaf 13.10 op de PLAYER en om 13.30 op Sporza.
Dat heb ik nietquote:Op zondag 8 maart 2020 12:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is vanaf 13h10 ook op Eurosport 2 te zien.
Beetje regen, redelijk wat wind, geen al te zwaar parcours en dan een klimmetje die je best in het zadel kan doen.quote:
Asgreen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:36 schreef TheArt het volgende:
Van Deceuninck alleen Alaf en Stybar in groep 1.
Asgreen sowieso ookquote:Op zondag 8 maart 2020 13:36 schreef TheArt het volgende:
Van Deceuninck alleen Alaf en Stybar in groep 1.
Dit kan echt niet inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat lijkt me een DSQtje waard, zo lang achter wagen in beeld
Pinot?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:46 schreef TheArt het volgende:
Alaphilippe, Asgreen, Stybar
Benoot, SKA, Arndt, Bol
Konrad, Grossschartner
Molard, Le Gac
Neilands
Lemoine
Pacher
Wie mis ik nog?
Quintana en Swift in elk geval.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:46 schreef TheArt het volgende:
Alaphilippe, Asgreen, Stybar
Benoot, SKA, Arndt, Bol
Konrad, Grossschartner
Molard, Le Gac
Neilands
Lemoine
Pacher
Wie mis ik nog?
Oli heeft macht.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Gougeard heeft de gele kicksen ingeruild?
Valpartijen waren minstens zo rullevant als de wind.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:08 schreef Chiappucci het volgende:
Een goede Sagan had deze slag ook nooit gemist.
True, we hebben niet echt goed kunnen zien hoe de breuk ontstaan is.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Valpartijen waren minstens zo rullevant als de wind.
Weggewaaierd...maar we hebben Cees nogquote:Op zondag 8 maart 2020 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
Waar zijn alle sprinters in hemelsnaam? Ewan, Bennett, Ackermann...
waaiersquote:
Grosssssquote:Op zondag 8 maart 2020 14:33 schreef TheArt het volgende:
Ben wel benieuwd wie er bij Bora zich precies gaat opofferen, want er zitten alleen maar kopmannen in die groep.
Alleen Grossschartner dus inderdaad, maar ook die kan hier gewoon een klassement rijden.quote:
Ineos heeft ook massaal de slag gemist.quote:
En CCCquote:Op zondag 8 maart 2020 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ineos heeft ook massaal de slag gemist.
Ach.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:49 schreef showtimer het volgende:
Poppeltje heeft weer een baaldag @:wimderon
ik probeer grappig te zijn, relaxquote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soms maak je ook gewoon de opmerkingen die je denkt dat mensen van je verwachten, of niet?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Porte kan zijn klassement ook wel gedag zeggen.
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dit gaat de lollerflip toch gewoon winnen
Is hij daar niet veel te gretig voor?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is hij daar niet veel te gretig voor?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef Chiappucci het volgende:
Het loopt aardig op nu. DQS is er ook echt de meester in om de achtervolging lam te leggen.
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.
Maar dat staat er ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Maar, misschien ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:45 schreef Belg het volgende:
Ze zijn nog niet gewonnen, ik zie dat groepje nog terugkeren
Sinds wanneer heeft Juul überhaupt weer benen? Niet zo leuk allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Hij heeft het direct koud.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Fiel kan ook nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:48 schreef The_Undertone het volgende:
Lotto rijdt voor Degenkolb, zou wel lachen zijn als die er afgaat op het klimmetje.
"Sprinten"quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Tiesj mag weer gaan sprinten voor een mooie ereplaats.
Er is genoeg te doen in Colombia ...quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sagan heeft net een maand in Colombia vertoefd, ik maak me nog geen zorgen.
Geen excuus, zie Annemiek.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sagan heeft net een maand in Colombia vertoefd, ik maak me nog geen zorgen.
Dat zou nog wel 's kunnen tegenvallenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerlijke etappe, zo willen we er meer
Jupquote:Op zondag 8 maart 2020 15:01 schreef Evertjan het volgende:
Zijn ze nu in België boos op de Jumbo ploeg dat WVA geen koers rijdt deze week??
Gewoon terecht. Prima dat ze live schaatsen kiezen en vervolgens een mooie samenvatting van Parijs-Nice.quote:
Nu was er tijdens de samenvatting ook live schaatsen overigensquote:Op zondag 8 maart 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Prima dat ze live schaatsen kiezen en vervolgens een mooie samenvatting van Parijs-Nice.
Dit is weer zeiken om het zeiken.
Ja, dat maakt het iets lastiger. Al moesten ze die samenvatting ergens in wurmen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu was er tijdens de samenvatting ook live schaatsen overigens
Dit begint wel een beetje pijnlijk te worden allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Derde DNF op een rij voor Danny, dat gaat wel weer buitengewoon goed.
Heeft Hilario het bonnetje nog?
Danny not finishquote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Danny van Poppel:
« Deze last minute verandering komt als geroepen. Na een mindere start van het seizoen begin ik me goed te voelen. Deze wedstrijd is een zeer positieve toevoeging aan de voorbereiding van de klassiekers. Ik koester ambities voor de eerste drie ritten die waarschijnlijk in een sprint zullen eindigen. We komen er met een sterke ploeg aan de start. Ik heb er zin in! »
Dit zijn veel te moeilijke zinnen voor Danny, dit heeft de woordvoerder gewoon zelf verzonnenquote:
twitter:friebos twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:37:11Warren Barguil excluded from Paris-Nice for drafting on today’s stage. https://t.co/A0BIMbibsm reageer retweet
Beetje sneu, maar als je consequent bent dan heb je weinig keus.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef showtimer het volgende:
twitter:friebos twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:37:11Warren Barguil excluded from Paris-Nice for drafting on today’s stage. https://t.co/A0BIMbibsm reageer retweet
Bol kwam ook gewoon bij de eersten boventwitter:josselin_riou twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:01:58Cette montée de @dylan_teuns ! 🔥#ParisNice https://t.co/MP6K3ukjIu reageer retweet
Gaat meedoen in RVVquote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Bol kwam ook gewoon bij de eersten boventwitter:josselin_riou twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:01:58Cette montée de @:dylan_teuns ! 🔥#ParisNice https://t.co/MP6K3ukjIu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |