'Liever niet' is ook echt een nikszeggend verbod. Zijn die lui aanhangers van het vliegend spaghettimonster ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:50 schreef Marcoss het volgende:
Wordt nu ook gezegd dat de organisatie liever niet heeft dat renners starten die uit de UAE-Tour komen. Wordt nog een behoorlijke puzzel wie zondag start zo.
Waarbij een aantal van die sterke teams wel al afgehaakt zijn, ook met renners die anders wel in PN waren gestart. Denk dat het uiteindelijke startveld qua grote namen niet beter gaat zijn dan het startveld dat er was geweest zonder al dit gedoe. Misschien wel slechter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er worden dus sterke teams verwacht hier nu T-A niet doorgaat dus moeten de toppers hier maar de kilometers maken... Teide zit al bomvol voor de rest.
Dan kijk ik op startlijst naar bevestigde team van Lotto-Soudal. Wat een droevig team is het in geheel. Oude renners die incidenteel nog wat presteren met Caleb als enige uithangbord zo lijkt het.
Loopt het zo hard op in Frankrijk ja? In het peloton is natuurlijk extra paniek door die toestand in UAE...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:42 schreef Momo het volgende:
Als ik zie hoe hard de besmettingen oploopt in Noord-West Europa hoop ik dat dit nu niet ook gecancelled gaat worden.
Gisteren bijna 450, nog geen nieuwe cijfers. Ironisch gezien veel gevallen in Parijs en Nice vooral.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Loopt het zo hard op in Frankrijk ja? In het peloton is natuurlijk extra paniek door die toestand in UAE...
Misschien wordt hij nog onder druk gezet in de 1e dagen door DQS/Bora, maar anders wordt het lastig voor de rest ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Nairo zijn benen van de voorbij weken gaat onderschroeven wordt het een saai rondje helaas.
Zelfs PSG-BVB krijgt groen licht om bezoekers toe te laten en dat is nog in een enigszins relatief gesloten ruimte. Het zal allemaal wel loslopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:29 schreef Marcoss het volgende:
Acht de kans inmiddels vrij klein dat PN doorgaat..
Maar Wellens zou hier kopman zijn en wordt vanwege ziekte niet opgesteld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er worden dus sterke teams verwacht hier nu T-A niet doorgaat dus moeten de toppers hier maar de kilometers maken... Teide zit al bomvol voor de rest.
Dan kijk ik op startlijst naar bevestigde team van Lotto-Soudal. Wat een droevig team is het in geheel. Oude renners die incidenteel nog wat presteren met Caleb als enige uithangbord zo lijkt het.
Gewone ziekte mag ik hopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Wellens zou hier kopman zijn en wordt vanwege ziekte niet opgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |