Ach.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:49 schreef showtimer het volgende:
Poppeltje heeft weer een baaldag @:wimderon
ik probeer grappig te zijn, relaxquote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Soms maak je ook gewoon de opmerkingen die je denkt dat mensen van je verwachten, of niet?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Porte kan zijn klassement ook wel gedag zeggen.
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dit gaat de lollerflip toch gewoon winnen
Is hij daar niet veel te gretig voor?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Overwinning laat hij misschien aan Benoot?
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is hij daar niet veel te gretig voor?
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef Chiappucci het volgende:
Het loopt aardig op nu. DQS is er ook echt de meester in om de achtervolging lam te leggen.
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso kan elke seconde belangrijk zijn. Het is eerder Benoot die straks kan zeggen niet meer over te nemen.
Maar dat staat er ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Benoot gaat hier helemaal niet voor een klassement.
Maar, misschien ook niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:45 schreef Belg het volgende:
Ze zijn nog niet gewonnen, ik zie dat groepje nog terugkeren
Sinds wanneer heeft Juul überhaupt weer benen? Niet zo leuk allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Hij heeft het direct koud.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kan Juul dit weer aan trouwens?
Fiel kan ook nog.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:48 schreef The_Undertone het volgende:
Lotto rijdt voor Degenkolb, zou wel lachen zijn als die er afgaat op het klimmetje.
"Sprinten"quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Tiesj mag weer gaan sprinten voor een mooie ereplaats.
Er is genoeg te doen in Colombia ...quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sagan heeft net een maand in Colombia vertoefd, ik maak me nog geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |