Die zit inderdaad al z'n beslissingen die tot dit moment hebben geleid te overdenken op dit moment.quote:
Ik ben blij om afleiding te hebben van Wendy.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zit inderdaad al z'n beslissingen die tot dit moment hebben geleid te overdenken op dit moment.
Die gaat volgend jaar tien weken werken voor twee ton. Dat went snel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Matthijs zal zelf ook even moeten wennen als hij met een nieuw programma echt moet vechten voor de kijkcijfers.
Ik ben nooit een fan van haar geweest maar waarom is ze eigenlijk niet meer populair? Ik heb dat allemaal een beetje gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef Em31 het volgende:
beetje ongemakkelijk dit. Waarom ben je onpopulair Wendy?
Drugsgebruik en jezelf omhoogneuken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef Em31 het volgende:
beetje ongemakkelijk dit. Waarom ben je onpopulair Wendy?
Hij is wel een workaholic hoor, hij zal het best missen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar tien weken werken voor twee ton. Dat went snel.
Gewoon irritant denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van haar geweest maar waarom is ze eigenlijk niet meer populair? Ik heb dat allemaal een beetje gemist.
Daarom zonden ze het ook uit in 2009quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef superniger het volgende:
Dit kan niet meer in 2020
[ afbeelding ]
Beetje zo’n sfeertje om haar heen waar mensen denk ik niet echt van houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, dus niet echt een specifiek incident.
Aaaaaah sjips, dan ben je niet in beeldquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wij zitten op het balkon, dus ik kan helaas niet haar-zwaaien
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zit inderdaad al z'n beslissingen die tot dit moment hebben geleid te overdenken op dit moment.
Hang over het balkon dan, dan zien we je armen iig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Manusje_v_a het volgende:
Jeetje, dit is gewoon kindermishandelingquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
Moeder lacht nu om Wendy van Dijk.
Waar kan ik me laten uitschrijven als haar dochter
Ik had altijd nogal de indruk dat ze enorm wordt neergezet als slachtoffer. En daar ben ik sowieso al niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje zo’n sfeertje om haar heen waar mensen denk ik niet echt van houden
Ah, jammerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Manusje_v_a het volgende:
Het zijn andere typetjes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef superniger het volgende:
Dit kan niet meer in 2020
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |