Vind je? Ik dacht na zijn verkiezing ook dat het allemaal wel mee zou vallen met zijn presidentschap. Inmiddels is hij me op vrijwel elk beleidsterrein enorm tegengevallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, als je de afgelopen 4 jaar naast de paniek- en haatzaaierij legt die we vooraf en tijdens het begin van Trump zijn presidentschap zagen (niet alleen hier op FOK!, maar in onze westerse media) kan ik niet anders dan concluderen dat Trump het boven verwachting goed gedaan heeft.
Ja, ik dacht dat hij zich zou omringen door verstandige en goede adviseurs. Die heeft hij juist allemaal de deur uit geschopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vind je? Ik dacht na zijn verkiezing ook dat het allemaal wel mee zou vallen met zijn presidentschap. Inmiddels is hij me op vrijwel elk beleidsterrein enorm tegengevallen.
Echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij zich zou omringen door verstandige en goede adviseurs. Die heeft hij juist allemaal de deur uit geschopt.
Maar hij heeft geen kernbommen gegooid. Dan ben je een toppertje!!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij zich zou omringen door verstandige en goede adviseurs. Die heeft hij juist allemaal de deur uit geschopt.
Geen idee wie jij bent, maar ik heb het over een algemene visie. Hij zou een warmonger zijn, overal oorlogen ontketenen, de economie zou instorten, homoseksuelen en transmensen zouden hun rechten ontnomen worden etc. Allemaal niks van waar gebleken. Goh, wie had dat verwacht...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vind je? Ik dacht na zijn verkiezing ook dat het allemaal wel mee zou vallen met zijn presidentschap. Inmiddels is hij me op vrijwel elk beleidsterrein enorm tegengevallen.
En sommigen zijn zelf weggelopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lekker weer woorden verdraaien en niet ingaan op de kern. Zo kennen we je weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen kernbommen gegooid. Dan ben je een toppertje!!
Of dat hij daar toe gedwongen zou worden, wellicht.quote:
Nou zijn die laatste paar wel redelijk waar, maar goed. Als dat je verwachtingen zijn doet hij het inderdaad boven verwachting goed. Op alleen deze punten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee wie jij bent, maar ik heb het over een algemene visie. Hij zou een warmonger zijn, overal oorlogen ontketenen, de economie zou instorten, homoseksuelen en transmensen zouden hun rechten ontnomen worden etc. Allemaal niks van waar gebleken.
Het presidentschap van Trump is een groter drama dan ik voor mogelijk had gehouden. Het is vele malen erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je plaatst zelf belachelijke doelpalen om het beleid van meneer Trump te kunnen verdedigen zonder het te hoeven hebben over daadwerkelijke prestaties en keuzes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker weer woorden verdraaien en niet ingaan op de kern. Zo kennen we je weer.
Verstandig misschien niet in mijn geval, maar dat hij op de meeste departementen capabele beleidsmakers zou aanstellen was wel mijn verwachting.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aangenaamquote:
Staatsschuld laten oplopen tijdens hoogconjunctuur, belastingen verhogen voor de middenklasse, de relatie met nogal wat bondgenoten en buren is verslechterd, beloofde hervormingen van het gezondheidsstelsel zijn totaal mislukt, boeren gaan failliet door de handelsoorlog, luchtkwaliteit verslechterd, tegen beloften in Saoedie-Arabië niet aanpakken, corruptie(zijn paradepaardje) hand over hand toegenomen, minder illegalen uitgezet, niets gedaan aan de toch al brakke infrastructuur. Allemaal gebroken beloften en/of wanbeleid.quote:maar ik heb het over een algemene visie. Hij zou een warmonger zijn, overal oorlogen ontketenen, de economie zou instorten, homoseksuelen en transmensen zouden hun rechten ontnomen worden etc. Allemaal niks van waar gebleken. Goh, wie had dat verwacht...
Enige wat men correct voorspeld had, was dat er geen muur zou komen en dat belastingen voor de rijken verminderd zouden worden.
Ik wel, dacht alleen dat het veel korter zou duren. Heb me niet in Trump vergist namelijk, maar heb gewoon de corruptie en hypocrisie van de GOP compleet onderschat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Staatsschuld laten oplopen tijdens hoogconjunctuur, belastingen verhogen voor de middenklasse, de relatie met nogal wat bondgenoten en buren is verslechterd, beloofde hervormingen van het gezondheidsstelsel zijn totaal mislukt, boeren gaan failliet door de handelsoorlog, luchtkwaliteit verslechterd, tegen beloften in Saoedie-Arabië niet aanpakken, corruptie(zijn paradepaardje) hand over hand toegenomen, minder illegalen uitgezet, niets gedaan aan de toch al brakke infrastructuur. Allemaal gebroken beloften en/of wanbeleid.
Ik had toch niet verwacht dat hij er zo'n puinhoop van zou maken.
maar dat werd toch geroepen door de tegenstanders? Hij zou toch oorlog veroorzaken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen kernoorlog begonnen, je legt de lat wel hoog.![]()
Zoiets als "Mark Rutte maakt hier geen dictatuur, stem op Mark!"
Vertel? Welke punten vind jij dat Trump het goed gedaan heeft?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, als je de afgelopen 4 jaar naast de paniek- en haatzaaierij legt die we vooraf en tijdens het begin van Trump zijn presidentschap zagen (niet alleen hier op FOK!, maar in onze westerse media) kan ik niet anders dan concluderen dat Trump het boven verwachting goed gedaan heeft.
Volgens mij loop je hier nogal flink te fantaseren. Maar goed, leg eens uit wat Trump dan goed gedaan heeft? De Iran situatie? Syrie waar hij Turkije zijn gang laat gaan? N-Korea?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
maar dat werd toch geroepen door de tegenstanders? Hij zou toch oorlog veroorzaken?
Het boeit me niet wat wie dan ook roept. Het zijn allemaal domme rookgordijnen om het maar niet te hoeven hebben over zijn beleid en zijn acties van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
maar dat werd toch geroepen door de tegenstanders? Hij zou toch oorlog veroorzaken?
Ja of liberalen begrijpen beter dat ene polarisatiestrategie tegen ongelijkheid een doodlopende weg is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:44 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Anderzijds is mensen, die zich inzetten tegen ongelijkheid, van polarisatie beschuldigen dan weer een beproefde truc van (blanke) liberalen die meer geven om de boel een beetje gezellig te houden dan om onrechtvaardigheid. Dat gebeurde ook al tijdens de burgerrechtenbeweging en was uiteindelijk de reden dat Malcolm X stelde dat een blanke liberaal erger is dan een blanke conservatieveling.
Dat zou wel echt geniale bazentrolactie zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Joe Biden gaat winnen en als running mate komt Hillary om het hoekje kijken. Over een jaar wordt Biden dement verklaard en dan is Hillary alsnog de baas.
Je kan het nog stiekemer doen door eerst Warren te nemen, en die een dag voor Biden weggaat te vervangen. Beetje zoals dat met Gerald Ford ging.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zou wel echt geniale bazentrolactie zijn.
Die krijgt Trump toch wel mee. Dat is zijn en de Republikeinse "base". Alleen dat is geen meerderheid en daar win je geen verkiezingen mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:12 schreef jangos het volgende:
Trump is voor de bourgeoisie. Maar het linkse gedeelte daarvan doen alsof ze hem haten. En zo krijgen Trump en de republicans het ongeschoolde blanke stemblok weer mee.
Nee de base is de middenstand. Trump supporters zijn de Alt-Right en heb je een gimmick voor nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die krijgt Trump toch wel mee. Dat is zijn en de Republikeinse "base". Alleen dat is geen meerderheid en daar win je geen verkiezingen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |