Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer van de man van 36. Dat is wel echt scary
Die dingen helpen niks, zit geen filter in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Belg het volgende:
In een Belgische winkel niet zo gek ver van mijn huis:
[ afbeelding ]
bron:
https://www.hln.be/in-de-(...)17-95-euro~a1e75c3c/
Dankjewel voor de linkjes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)gen-corona~aa9a4d6f/
Is nog niet echt duidelijk.
Bijsluiter raad wel aan voorzichtigheid aan bij gebruik. : https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h106659.pdf
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.quote:
Wat wat wat?????quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef THEFXR het volgende:
@:voss komt terug uit de MD en wordt gek, huizenmarkt stort als een kaartenhuis in elkaar
quote:16:56
De regio Utrecht lijkt de plek te zijn waar de meeste besmettingen voorkomen. De regio Utrecht telt 22 nieuwe besmettingen met corona. Tot gisteren waren er drie corona-patiënten bekend. Dat meldt de GGD.
Zolang er geen aanleiding is te denken dat iemand Corona heeft ga je ze toch niet uitsluiten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.
Rusland heeft vrijwel direct alle vluchten van en naar China gecanceld evenals dat ze de grens sloten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat Rusland nog maar op 4 staat en er niets gemeld wordt vanuit Mongolië. Dat zijn toch buurlanden van China...
die testen nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat Rusland nog maar op 4 staat en er niets gemeld wordt vanuit Mongolië. Dat zijn toch buurlanden van China...
Mongolië heeft in januari al de grenzen met China geslotenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leeftijdsgroep italie veel hoger??quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Kyran het volgende:
Hoe leggen jullie verschil tussen Zuid-Korea en Italië uit?
0.5% overleden in Zuid-Korea, 3.5% overleden in Italië.
Zou dat te maken hebben met aantal geteste personen? Of misschien demografie (leeftijd)?
6000 besmette personen in ZK en maar 0.5% is overleden tegenover 3000 besmettingen en 3.5% overleden in Italië.
Sterven dagelijks mannen van 36 onverwachts. Ook zonder Corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dit dat is inderdaad merkwaardig. En ook Turkije en Afrika. Zou met de testcapaciteit te maken hebben laat ik mij hier vertellenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
oooh, ach 3 ss-en is toch 5 minder dan tessssssssquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat wat wat?????
Ps vosss is met 3 essen. Voss is ook mijn account, maar die gebruik ik amper.
Kutquote:
True !!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterven dagelijks mannen van 36 onverwachts. Ook zonder Corona.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mongolië heeft in januari al de grenzen met China gesloten
Ik krijg dan direct het gevoel dat ze er meer van weten/wistenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Rusland heeft vrijwel direct alle vluchten van en naar China gecanceld evenals dat ze de grens sloten.
Nou ja, dan gaat de economie van alle andere landen ook plat. Moet jij eens opletten welk land er straks als eerste weer vol draait en daarmee de grootste economie heeft...quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik zou als Chinees best kwaad zijn, ik bedoel, gooi je godsamme heel je economie plat, verregaande quarantaine, en dan fucken wij het alsnog
Of ze hebben overheden die wel van aapakken wetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg dan direct het gevoel dat ze er meer van weten/wisten
De test is middels een PCR, waarbij er zeer, zeer kleine hoeveelheden vooral load hoeven te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.
In NL wist men ook in januari wat er aan de hand was in China toch. Ze hebben gewoon veel eerder drastische maatregelen genomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Waren ze in ZK niet als een gek aan het testen? Dacht dat ze er een honderden per dag deden op vrijwel iedereen? Zou kunnen verklaren waarom het zo laag is. Dat ze ook alle geinfecteerden met milde symptomen hebben op weten te sporen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Kyran het volgende:
Zou dat te maken hebben met aantal geteste personen? Of misschien demografie (leeftijd)?
6000 besmette personen in ZK en maar 0.5% is overleden tegenover 3000 besmettingen en 3.5% overleden in Italië.
daarvoor zijn al die satellietenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Taalvirtuoosquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:59 schreef vosss het volgende:
Ps vosss is met 3 essen. Voss is ook mijn account
Hey maar wat huizenmarkt stort in??quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oooh, ach 3 ss-en is toch 5 minder dan tessssssss
yep met drive-through test locaties... Ik denk dat de cijfers uit Z Korea nog het meest betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waren ze in ZK niet als een gek aan het testen? Dacht dat ze er een honderden per dag deden op vrijwel iedereen? Zou kunnen verklaren waarom het zo laag is. Dat ze ook alle geinfecteerden met milde symptomen hebben op weten te sporen.
Ja, 'we' wisten dat er mensen ziek werden van een mysterieus virus. Rusland zat waarschijnlijk gewoon met China in het complot om een virus te ontwikkelen dat als biologisch wapen gebruikt kan worden. Toch dat virus ontsnapte heeft Rusland zich direct teruggetrokken, grenzen gesloten en zijn de betrokken onderzoekers in China omgelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In NL wist men ook in januari wat er aan de hand was in China toch. Ze hebben gewoon veel eerder drastische maatregelen genomen.
Lijkt mij sterk. Denk niet dat het ene land alleen S heeft en andere land alleen L. Het zal altijd een mix zijn. Uitsluiten kan je het niet natuurlijk.quote:
quote:Thailand's full moon party cancelled
Thailand's raucous full moon party - which draws some 10,000 backpackers - has been cancelled this month due to the coronavirus outbreak.
"To prevent the spread of Covid-19, [the organisers] have voted to suspend the party," a local official said.
Thailand currently has 47 confirmed cases of the virus.
The country is expecting to shed around six million of its average 40 million tourists this year because of the outbreak in Asia.
Dat denk ik dus ook en dat is wel heel geruststellend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:04 schreef falling_away het volgende:
[..]
yep met drive-through test locaties... Ik denk dat de cijfers uit Z Korea nog het meest betrouwbaar zijn.
Denk idd vooral de ouderen mensenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Denk niet dat het ene land alleen S heeft en andere land alleen L. Het zal altijd een mix zijn. Uitsluiten kan je het niet natuurlijk.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze in ZK veel meer testen en dus bijna alle besmettingen in kaart hebben gebracht. In Italië doen/kunnen ze dat niet en zijn niet alle besmettingen geregisteerd, waardor het percentage doden hoger lijkt.
Een andere mogelijkheid is dat in de gebieden in Italië relatief veel ouderen wonen.
Te vroeg ontslagen/niet genezen uiteraardquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zuid-Korea heeft ook een hoop ouderen, ik denk dat het aantal bevestigde geïnfecteerde gewoon echt veel hoger is. Week geleden al foto's van drive-in testfaciliteiten en, Z-K is een heel andere cultuur, die mensen luisteren nog naar hun overheid en weten niet alles beter, zoals ikquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zuid-Korea heeft ook een hoop ouderen, ik denk dat het aantal bevestigde geïnfecteerde gewoon echt veel hoger is. Week geleden al foto's van drive-in testfaciliteiten en, Z-K is een heel andere cultuur, die mensen luisteren nog naar hun overheid en weten niet alles beter, zoals ik
Begreep dat het UMC wel meteen is gaan testen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, 'we' wisten dat er mensen ziek werden van een mysterieus virus. Rusland zat waarschijnlijk gewoon met China in het complot om een virus te ontwikkelen dat als biologisch wapen gebruikt kan worden. Toch dat virus ontsnapte heeft Rusland zich direct teruggetrokken, grenzen gesloten en zijn de betrokken onderzoekers in China omgelegd.
Of kijk ik teveel films?![]()
Voss heb ter 1 uit het big register dus die ken lekker poetsequote:Op donderdag 5 maart 2020 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alle kopers hebben dan al corona, komen ff je huis besmetten enzo
Besmettingen vroeger ontdekt? Stel dat men gemiddeld 15 dagen na besmetting sterft, en men in Korea de besmette gevallen gemiddeld 6 dagen na infectie detecteert. Dan zullen de doden die vandaag vallen vooral uit de groep komen die men negen dagen geleden gevonden heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Kyran het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |