Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer van de man van 36. Dat is wel echt scary
Die dingen helpen niks, zit geen filter in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Belg het volgende:
In een Belgische winkel niet zo gek ver van mijn huis:
[ afbeelding ]
bron:
https://www.hln.be/in-de-(...)17-95-euro~a1e75c3c/
Dankjewel voor de linkjes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)gen-corona~aa9a4d6f/
Is nog niet echt duidelijk.
Bijsluiter raad wel aan voorzichtigheid aan bij gebruik. : https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h106659.pdf
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.quote:
Wat wat wat?????quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef THEFXR het volgende:
@:voss komt terug uit de MD en wordt gek, huizenmarkt stort als een kaartenhuis in elkaar
quote:16:56
De regio Utrecht lijkt de plek te zijn waar de meeste besmettingen voorkomen. De regio Utrecht telt 22 nieuwe besmettingen met corona. Tot gisteren waren er drie corona-patiënten bekend. Dat meldt de GGD.
Zolang er geen aanleiding is te denken dat iemand Corona heeft ga je ze toch niet uitsluiten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.
Rusland heeft vrijwel direct alle vluchten van en naar China gecanceld evenals dat ze de grens sloten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat Rusland nog maar op 4 staat en er niets gemeld wordt vanuit Mongolië. Dat zijn toch buurlanden van China...
die testen nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat Rusland nog maar op 4 staat en er niets gemeld wordt vanuit Mongolië. Dat zijn toch buurlanden van China...
Mongolië heeft in januari al de grenzen met China geslotenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leeftijdsgroep italie veel hoger??quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Kyran het volgende:
Hoe leggen jullie verschil tussen Zuid-Korea en Italië uit?
0.5% overleden in Zuid-Korea, 3.5% overleden in Italië.
Zou dat te maken hebben met aantal geteste personen? Of misschien demografie (leeftijd)?
6000 besmette personen in ZK en maar 0.5% is overleden tegenover 3000 besmettingen en 3.5% overleden in Italië.
Sterven dagelijks mannen van 36 onverwachts. Ook zonder Corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer van de man van 36. Dat is wel echt scary
Ja dit dat is inderdaad merkwaardig. En ook Turkije en Afrika. Zou met de testcapaciteit te maken hebben laat ik mij hier vertellenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
oooh, ach 3 ss-en is toch 5 minder dan tessssssssquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat wat wat?????
Ps vosss is met 3 essen. Voss is ook mijn account, maar die gebruik ik amper.
Kutquote:
True !!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterven dagelijks mannen van 36 onverwachts. Ook zonder Corona.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mongolië heeft in januari al de grenzen met China gesloten
Ik krijg dan direct het gevoel dat ze er meer van weten/wistenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Rusland heeft vrijwel direct alle vluchten van en naar China gecanceld evenals dat ze de grens sloten.
Nou ja, dan gaat de economie van alle andere landen ook plat. Moet jij eens opletten welk land er straks als eerste weer vol draait en daarmee de grootste economie heeft...quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik zou als Chinees best kwaad zijn, ik bedoel, gooi je godsamme heel je economie plat, verregaande quarantaine, en dan fucken wij het alsnog
Of ze hebben overheden die wel van aapakken wetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg dan direct het gevoel dat ze er meer van weten/wisten
De test is middels een PCR, waarbij er zeer, zeer kleine hoeveelheden vooral load hoeven te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, hebben ze een test gedaan? Het kan het bovendien ff duren voordat lichaamscellen zoveel virus uitstoten dat het boven de detectiegrens komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |