Ik las net dat beide varianten ook in de VS zijn gezienquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt hoor wat je zegt. S-versie is originele versie, L-versie is een agressievere mutatie, alleen is L-versie alleen gezien in Wuhan. Daarna volgens mij niet meer. Het is een versie wat sneller uitsterft zoals het er nu naar uitziet, terwijl S-versie door blijft sudderen.
Dit is hoe ik het heb begrepen in ieder geval
Nee, m'n punt was dat je geen bron postte maar zegt "ja, dit is waar want ik heb het 2 dagen geleden gelezen".quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of je gaat met die geleerden in discussie?
http://www.rfi.fr/en/inte(...)ains-lab-study-shows
Heb je een bron van dat ze niet binnen hoeven blijven?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Die Vindicatters hoeven dus 2 weken niet naar college, maar ze worden niet opgehokt? Drastische maatregel weer, zeg
In grote hoeveelheden gaan mensen doorgaans in putten met ongebluste kalkquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie dat heel regio Eindhoven al besmet is.
Iemand al een kist waar ik in kan liggen?
Ah thanks, dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik las net dat beide varianten ook in de VS zijn gezien
twitter:AT5 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:46:34Opnieuw Amsterdammer besmet met coronavirushttps://t.co/tWVmVBOkZ6 https://t.co/rwWoQqxaZu reageer retweet
Dan nog gaat het om slechts 1 publicatie. Het kan natuurlijk waar zijn en ze hebben er onmogelijk meer verstand van dan ik. Maar om het nu als uitgangspunt te nemen vind ik persoonlijk te voorbarig. Minstens een bevestiging zien ergensquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n punt was dat je geen bron postte maar zegt "ja, dit is waar want ik heb het 2 dagen geleden gelezen".
had 2 dagen geleden in dit turbo topic al die bron gepost, maar ja, net zoals iedereen kan je dit topic niet 24/7 in de gaten houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, m'n punt was dat je geen bron postte maar zegt "ja, dit is waar want ik heb het 2 dagen geleden gelezen".
Als aanvulling: de implicatie is volgens mij ook dat als je draconische maatregelen neemt zoals in China is gebeurt, dan gaat S overheersen. Bij minder draconische maatregelen (Nederland) gaat L overheersen. Er vanuit gaande dat beide vormen in omloop zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
De implicatie is, lijkt me, dat je L makkelijker onder controle krijgt zoals in Wuhan, omdat mensen zieker worden en je die mensen dus kunt isoleren. In het geval van S zijn de symptomen minder dus wordt minder snel gedetecteerd en verspreidt zich dus makkelijker, ondanks dat L besmettelijker is.
Allemaal nog in testfase volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
Heb nog niet alles van vandaag terug kunnen lezen, maar dat anti-malaria medicijn dat iets schijnt te doen klinkt dan wel weer hoopvol. Ik las gisteravond hier geloof ik dat dat in NL wordt geproduceerd maar dat die producent zich afvroeg of ie het al in grote aantallen moest gaan maken omdat ie er (terecht) niet mee wil blijven zitten.
Is daar inmiddels toevallig al meer duidelijkheid over, of de overheid bv een go heeft gegeven tot grotere productie?
Ik las een paar topics geleden dat ze 2 weken geen les krijgen, maar niets over binnenblijven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef Greys het volgende:
Heb je een bron van dat ze niet binnen hoeven blijven?
China heeft veel ervaring met cremeren, zijn ze erg goed in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In grote hoeveelheden gaan mensen doorgaans in putten met ongebluste kalk
Het schijnt idd te helpen. Is ook al getest in een reageerbuis dat het helptquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
Heb nog niet alles van vandaag terug kunnen lezen, maar dat anti-malaria medicijn dat iets schijnt te doen klinkt dan wel weer hoopvol. Ik las gisteravond hier geloof ik dat dat (ook?) in NL wordt geproduceerd maar dat die producent zich afvroeg of ie het al in grote aantallen moest gaan maken omdat ie er (terecht) niet mee wil blijven zitten.
Is daar inmiddels toevallig al meer duidelijkheid over, of de overheid bv een go heeft gegeven tot grotere productie?
Het is inderdaad 1 publicatie, maar naar ik begrijp worden beide in de publicatie beschreven varianten in meerdere landen gevonden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan nog gaat het om slechts 1 publicatie. Het kan natuurlijk waar zijn en ze hebben er onmogelijk meer verstand van dan ik. Maar om het nu als uitgangspunt te nemen vind ik persoonlijk te voorbarig. Minstens een bevestiging zien ergens
Zag een pdf van rivm zelf dat het in het behandelplan staat inmiddels. (Wel met toestemming patiënt las ik hier dan net weer). Dus als er (veel) meer patiënten komen en het staat in het behandelplan zal je toch wel een grotere hoeveelheid moeten gaan bestellen lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allemaal nog in testfase volgens mij.
Is getest in een reageerbuis en het schijnt te werkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allemaal nog in testfase volgens mij.
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:50:52Virusnieuws 05/03-Aantal besmette mensen groeit naar 95.800+, doden naar 3.285-In Nederland teller van 38 naar 82-In Wuhan is een man (36) overleden 5 dagen nadat hij door ziekenhuis genezen werd verklaardDraadje van vandaag begint hier #CindyExithttps://t.co/ETkKQbEsTc reageer retweet
Maar nog niet op mensen toch? Dat bedoelde ik meerquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is getest in een reageerbuis en het schijnt te werken
https://www.rtvnoord.nl/n(...)n-deur-Vindicat-pandquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een bron van dat ze niet binnen hoeven blijven?
Onmogelijk als in heel veel of als in dat jij er meer verstand van hebt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan nog gaat het om slechts 1 publicatie. Het kan natuurlijk waar zijn en ze hebben er onmogelijk meer verstand van dan ik. Maar om het nu als uitgangspunt te nemen vind ik persoonlijk te voorbarig. Minstens een bevestiging zien ergens
Heel veel, uiteraard. Ik ben slechts ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Onmogelijk als in heel veel of als in dat jij er meer verstand van hebt?
Denk dat hij ongetwijfeld bedoeldequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Onmogelijk als in heel veel of als in dat jij er meer verstand van hebt?
Hoe kan dat nou weer van de man van 36. Dat is wel echt scaryquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:50:52Virusnieuws 05/03-Aantal besmette mensen groeit naar 95.800+, doden naar 3.285-In Nederland teller van 38 naar 82-In Wuhan is een man (36) overleden 5 dagen nadat hij door ziekenhuis genezen werd verklaardDraadje van vandaag begint hier #CindyExithttps://t.co/ETkKQbEsTc reageer retweet
staat allang inde OPquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef rori het volgende:
Er is een kaart online waarin de verspreiding van Covid-19 erg goed op wordt weergegeven.
https://tinyurl.com/uwns6z5
Weet ik niet. Wordt wel toegepast nuquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar nog niet op mensen toch? Dat bedoelde ik meer
Ze zijn hier zelf mee gekomen dus tjaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik zou als Chinees best kwaad zijn, ik bedoel, gooi je godsamme heel je economie plat, verregaande quarantaine, en dan fucken wij het alsnog
Waarom zouden ze opgehokt moeten blijven? Ze zijn toch niet besmet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Die Vindicatters hoeven dus 2 weken niet naar college, maar ze worden niet opgehokt? Drastische maatregel weer, zeg
https://www.destentor.nl/(...)gen-corona~aa9a4d6f/quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Greys het volgende:
Heb nog niet alles van vandaag terug kunnen lezen, maar dat anti-malaria medicijn dat iets schijnt te doen klinkt dan wel weer hoopvol. Ik las gisteravond hier geloof ik dat dat (ook?) in NL wordt geproduceerd maar dat die producent zich afvroeg of ie het al in grote aantallen moest gaan maken omdat ie er (terecht) niet mee wil blijven zitten.
Ok, duidelijk. Ik was in de veronderstelling dat dezelfde test tweemaal uitgevoerd werd, maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Google op sensitiviteit en specificiteit, daarin zit het antwoord.
Ja, als dit allemaal achter de rug is moet er toch even goed met China gepraat gaan worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze zijn hier zelf mee gekomen dus tja
Duitsland ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
China heeft veel ervaring met cremeren, zijn ze erg goed in.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. De Chinezen hebben er alles aan gedaan om het virus uit te roeien, dat is niet gelukt. Europa en de rest van de wereld nemen minder verregaande maatregelen en voor je het weet, duikt het virus weer ergens anders in China de kop op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik zou als Chinees best kwaad zijn, ik bedoel, gooi je godsamme heel je economie plat, verregaande quarantaine, en dan fucken wij het alsnog
Als dit waar is, is het coronavirus dus heel zo slecht niet voor onze economiequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)gen-corona~aa9a4d6f/
Is nog niet echt duidelijk.
Waarom zouden ze anders 2 weken geen les krijgen, als ze toch niet besmet zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:54 schreef Coppi het volgende:
Waarom zouden ze opgehokt moeten blijven? Ze zijn toch niet besmet?
Ja ze kwamen er dus zelf mee. Dus hoezo boos worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. De Chinezen hebben er alles aan gedaan om het virus uit te roeien, dat is niet gelukt. Europa en de rest van de wereld nemen minder verregaande maatregelen en voor je het weet, duikt het virus weer ergens anders in China de kop op.
Dankjewel!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)n-deur-Vindicat-pand
En persco en liveblog daarover kun je terugkijken/lezen:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)it-coronagebied-voor
Niet afdwingen snap ik, maar om het dan ook maar niet af te raden? Hm.quote:Vooraf heeft Vindicat met de GGD de risico's in kaart gebracht. Er gold geen negatief reisadvies. De GGD heeft wel zorgen geuit, maar de reis niet afgeraden. 'We kunnen dat niet afdwingen', zegt directeur Rietveld.
Geen idee, wie bepaalt dat. Zijn ze allen lid student bij dezelfde onderwijsinstelling en faculteit?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze anders 2 weken geen les krijgen, als ze toch niet besmet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |