Dat hele s en l verhaal is gebaseerd op 1 publicatie. Nog een beetje voorbarig lijkt mijquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Van beiden gecombineerd. S alleen zou een lagere death rate moeten hebben dan L, lijkt mij.
Andersom juist. Agressievere L-versie was vooral te zien in Wuhan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef 22 het volgende:
Het lijkt me wel zorgelijk dat het is gemuteerd in een agressievere variant.
Kan het dan steeds doormuteren naar steeds dodelijker varianten?
En wist China dit al waardoor ze zo hebben gereageerd?
Zoveel vragen!
Wel vreemd. Krijgen deze mensen dan nog een derde test, of is de tweede test betrouwbaarder dan de eerste?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef just me het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)b8fd0ea247d0f4ccd913
Wel zijn er inmiddels twee mensen (een kind uit Amsterdam en een studente uit Delft) die bij een tweede test ‘toch geen’ corona bleken te hebben.
https://www.instagram.com/p/B9UdVtWpU4a/quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Het pand van Vindicat
https://www.rtvnoord.nl/n(...)n-deur-Vindicat-pand
jazeker, heb dat 2 dagen gelden al gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het al bewezen en helemaal waar enzo?
Oh ja, dan is het waar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, heb dat 2 dagen gelden al gelezen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel vreemd. Krijgen deze mensen dan nog een derde test, of is de tweede test betrouwbaarder dan de eerste?
Maar in dat plaatje staat dat de S-versie de oudere versie van het virus is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Andersom juist. Agressievere L-versie was vooral te zien in Wuhan.
Het OV zat net flink tegenquote:
budgetuitvaart.nlquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie dat heel regio Eindhoven al besmet is.
Iemand al een kist waar ik in kan liggen?
Google op sensitiviteit en specificiteit, daarin zit het antwoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel vreemd. Krijgen deze mensen dan nog een derde test, of is de tweede test betrouwbaarder dan de eerste?
Dat kan. Gebeurde ook met de Spaanse Griep. De tweede golf was toen dodelijker. Maar een te dodelijke variant sterft snel uit omdat het de gastheer doodt waardoor de verspreiding snel stopt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:40 schreef 22 het volgende:
Het lijkt me wel zorgelijk dat het is gemuteerd in een agressievere variant.
Kan het dan steeds doormuteren naar steeds dodelijker varianten?
Klopt hoor wat je zegt. S-versie is originele versie, L-versie is een agressievere mutatie, alleen is L-versie alleen gezien in Wuhan. Daarna volgens mij niet meer. Het is een versie wat sneller uitsterft zoals het er nu naar uitziet (vooral omdat het bij besmetting sneller voor de dood zorgt, waardoor het zelf niet van verspreiden)., terwijl S-versie door blijft sudderen en de tijd krijgt om te verspreiden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef 22 het volgende:
[..]
Maar in dat plaatje staat dat de S-versie de oudere versie van het virus is.
Ik ga me wel even inlezen. Misschien begrijp ik het verkeerd.
Lufthansa heeft 150 kisten die voorlopig aan (in?) de grond blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kun je wat planken gebruiken van het podium wat PSV gebruikt bij een prijsuitreiking.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je zijn uitspraken dan hoger hebt zitten: diezelfde minister sprak vandaag ook gewoon z'n zorgen uit over het beschikbare aantal bedden als het doorgaat met flink stijgen. 👇🏽quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:32 schreef wollah het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker zal het allemaal idd wel beter weten dan onze minister![]()
Of is hij nu ook een paniekvogel?quote:"Dat laatste is het echte probleem. Wanneer de besmettingen te snel oplopen is er onvoldoende capaciteit om kwetsbaren goed te verplegen."
S is ouder en bestaat nog steeds. L is een nieuwe afsplitsing daarvanquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:41 schreef 22 het volgende:
[..]
Maar in dat plaatje staat dat de S-versie de oudere versie van het virus is.
Ik ga me wel even inlezen. Misschien begrijp ik het verkeerd.
geen idee, vond de uitleg van @SeLang ook wel plausibelquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik postte het alleen maar omdat er een discussie was welke nou erger was, S of L.Ik weet niet eens of het waar is dat er twee zijn, maar kon mobiel degenen niet quoten die het erover hadden. Dacht misschien hebben ze er iets aan.
Mag ook weg als het niet klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |