Haha inderdaad, daarom is Litmanen mijn favoriete Ajax speler all-time.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn grootste Ajaxfrustraties zijn uit de tijd van Litmanen en Petterson e.d. Je kon de bal verliezen in jullie 16 meter en als de bal dan richting ons doel ging, kon je alvast klaar staan om te gaan aftrappen. Ze konden je kapotspelen met 70% balbezit, maar waren ook dodelijk effectief in de counter. Ik haatte die gasten zo hard he..
Heb je het nu over de wedstrijd in Amsterdam?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar als je de bal niet afpakt kan je ook die lange bal niet geven en Getafe speelde heel anders, die zetten wel hoog druk, jammer dat ze zo rollebollen want die voetballen gewoon goed.
beide wedstrijdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je het nu over de wedstrijd in Amsterdam?
Klopt. Spel van Utrecht was meer in de lijn van AZ. Dat is wat Heerenveen ongetwijfeld ook gaat doen, makkelijker uit te voeren dan de druk die Getafe delen van de wedstrijd gaf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Getafe speelde heel anders, die zetten wel hoog druk, jammer dat ze zo rollebollen want die voetballen gewoon goed.
Heerenveen uit is toch standaard 3 punten voor jullie? AZ en Utrecht kan je inderdaad verliezen, maar Heerenveen doet meestal niet echt veel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt. Spel van Utrecht was meer in de lijn van AZ. Dat is wat Heerenveen ongetwijfeld ook gaat doen, makkelijker uit te voeren dan de druk die Getafe delen van de wedstrijd gaf.
op dit moment zijn er geen zekerheden, is gewoon afwachten hoe ze er voorstaan zaterdag, tegen schlemielig weggeven van goals valt niet op te voetballenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerenveen uit is toch standaard 3 punten voor jullie? AZ en Utrecht kan je inderdaad verliezen, maar Heerenveen doet meestal niet echt veel.
Zowel tegen Utrecht als Getafe liet de tegenstander Ajax (70% balbezit) aan de bal en vervolgens wachten op een fout om dan in de omschakeling toe te slaan.quote:
als je niet gekeken hebt prima hoor maar balbezit zegt natuurlijk weinig over het waar je dat hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zowel tegen Utrecht als Getafe liet de tegenstander Ajax (70% balbezit) aan de bal en vervolgens wachten op een fout om dan in de omschakeling toe te slaan.
Het is vooral jullie eigen filosofie die jullie nekt.
Ik moet altijd lachen hoe al die zogenaamde Ajax supporters moord en brand schreeuwen nu Ajax een paar weken zijn vorm mist. Ajax heeft nog steeds een top team en elke speler kan nog steeds heel goed voetballen. Alleen bij Ajax kan het crisis zijn als je de lijst nog steeds aanvoert. Elke andere top club is het pas crisis als je ergens op de vijfde plaats staat in de competitie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als het niet binnen twee weken weer goed gaat. Gaat az gewoon kampioen worden hoor
Dan heb ik toch flink wat andere seizoenen meegemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen hoe al die zogenaamde Ajax supporters moord en brand schreeuwen nu Ajax een paar weken zijn vorm mist. Ajax heeft nog steeds een top team en elke speler kan nog steeds heel goed voetballen. Alleen bij Ajax kan het crisis zijn als je de lijst nog steeds aanvoert. Elke andere top club is het pas crisis als je ergens op de vijfde plaats staat in de competitie.
Het seizoen is nog lang en aan het einde trekt Ajax toch weer zoals altijd aan het langste eind. Neem dat nu nou maar van mij aan. Ik heb dat vaak genoeg gezien bij Ajax en ergens in mei staan jullie gewoon weer te juichen, alsof er nooit een crisis is geweest.
Ik krijg het gevoel alsof ik een totaal andere wedstrijd heb zitten kijken maar goed Getafe speelt kennelijk in twee gedaantes. Eentje waarbij ze heel hoog druk zetten en eentje waarin ze volledig inzakken dus jouw versie van hoge druk zetten is dus maar een gedeelte van het verhaal want in de andere variant zakken ze compleet in tot feitelijk een soort 6-2-2-formatie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je niet gekeken hebt prima hoor maar balbezit zegt natuurlijk weinig over het waar je dat hebt.
die filosofie levert ook prijzen op en als het niet lekker loopt zeperds maar dat is toch bij iedere ploeg zo voor zover je van een filosofie kan spreken.
ik ook welquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch flink wat andere seizoenen meegemaakt.
Idem hier.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat laatst een docu van PSV uit het seizoen 97/98 te kijken waarin spelers vertelden dat ze met hun hoofd al ergens waren waardoor het niet meer ging . Misschien is de situatie nu wel de situatie van toen daar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook welwat ik momenteel wel vreemd vind is dat met het de spelers beschikbaar nog steeds kwakkelen is
Grotendeels van ons voetbalgeschiedenis was Ajax kampioen. Die andere seizoenen zijn uitzonderingen. Maar dan moet ook werkelijk alles tegen zitten en de andere club moet echt alles meezitten, gezien de grote budget verschillen met de concurrentie. AZ maakt gewoon een goede periode mee waar alles mee zit. Ook dat kan zomaar weer omslaan en de vorm kan bij Ajax de volgende wedstrijd net zo makkelijk weer terug zijn. Niks is onvoorspelbaarder dan voetbal, het is uiteindelijk dan ook maar een spelletje. Je kunt winnen en verliezen en Ajax wint toevallig dit spel wat vaker dan het verliest. Vandaar dat ik zeg dat ik er nog steeds alle vertrouwen heb dat Ajax aan het einde gewoon weer met de kampioensschaal ervandoor gaat. Want AZ kan namelijk ook net zo goed de volgende wedstrijden verliezen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, is ook nog niet zo lang zo. Oudere spelers mogen alleen nog meedoen tegen andere jong teams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, is op zich niet vreemd dat ik als Feyenoorder niet weet hoe het in elkaar steekt bij die jong teams. Dat weten ze bij mijn cluppie ook niet namelijk...
Ze proberen eerst hoog druk te zetten en zakken dan massaal in, dat hoge drukzetten werd in Amsterdam minder door de tussenstand en het meespelen van Onana scheelde ook wel weer dat betreft.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof ik een totaal andere wedstrijd heb zitten kijken maar goed Getafe speelt kennelijk in twee gedaantes. Eentje waarbij ze heel hoog druk zetten en eentje waarin ze volledig inzakken dus jouw versie van hoge druk zetten is dus maar een gedeelte van het verhaal want in de andere variant zakken ze compleet in tot feitelijk een soort 6-2-2-formatie.
Daardoor is het extreem lastig om je er onder uit te voetballen.
Ja ik heb Ajax deze eeuw al kampioenschappen zien verliezen tegen AZ, Twente, Feyenoord en meerdere malen PSV. 7x kampioen deze eeuw is ook niet zo gigantisch veel hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grotendeels van ons voetbalgeschiedenis was Ajax kampioen. Die andere seizoenen zijn uitzonderingen. Maar dan moet ook werkelijk alles tegen zitten en de andere club moet echt alles meezitten, gezien de grote budget verschillen met de concurrentie. AZ maakt gewoon een goede periode mee waar alles mee zit. Ook dat kan zomaar weer omslaan en de vorm kan bij Ajax de volgende wedstrijd net zo makkelijk weer terug zijn. Niks is onvoorspelbaarder dan voetbal, het is uiteindelijk dan ook maar een spelletje. Je kunt winnen en verliezen en Ajax wint toevallig dit spel wat vaker dan het verliest. Vandaar dat ik zeg dat ik er nog steeds alle vertrouwen heb dat Ajax aan het einde gewoon weer met de kampioensschaal ervandoor gaat. Want AZ kan namelijk ook net zo goed de volgende wedstrijden verliezen.
Wat een realistische post JR.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb Ajax deze eeuw al kampioenschappen zien verliezen tegen AZ, Twente, Feyenoord en meerdere malen PSV. 7x kampioen deze eeuw is ook niet zo gigantisch veel hoor.
En AZ en Feyenoord hebben een makkelijker programma dan Ajax nog. Ik zie het niet ineens meer draaien, daarvoor zijn er teveel structurele problemen en wordt er gewoon te weinig gecreëerd.
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Ajax kampioen wordt. Ik hoop alleen dat Fey geen debiele inzinking krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef timmmmm het volgende:
Ajax trekt dit gewoon over de streep joh.
Op basis waarvan zou je daar nu echt vertrouwen in hebben? Ik sluit het echt niet uit, maar ik zie het net zo makkelijk nog een paar weken totaal mis gaan. Een dip kan gebeuren, maar als je hele seizoen overziet zit het probleem wel erg diep. En feitelijk op twee posities waar je toppers kwijt geraakt bent.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef timmmmm het volgende:
Mijn voorspelling is dat het allemaal gewoon een beetje voortmoddert zo en we geen schokkende wijzigingen gaan zienquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Ajax kampioen wordt. Ik hoop alleen dat Fey geen debiele inzinking krijgt.
Op basis waarvan? 2x verliezen en Ajax is gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef timmmmm het volgende:
We gaan zaterdag gewoon verliezen hoor. Motivatie is er niet meer, Ziyech etc. gaven alles voor CL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef timmmmm het volgende:
Wat een vervelend mannetje is dat zeg, bah.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan zaterdag gewoon verliezen hoor. Motivatie is er niet meer, Ziyech etc. gaven alles voor CL.
Hier was ik eerst ook bang voor, maar heb toch niet het idee dat motivatie het probleem is. Die jongen wil ook aan Chelsea laten zien dat hun aankoop een goede zet is geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan zaterdag gewoon verliezen hoor. Motivatie is er niet meer, Ziyech etc. gaven alles voor CL.
Dit is geen motivatie probleem, veel te makkelijk om het daar op te gooien ook.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dit door motivatie komt. Wel zie ik weinig motivatie om het vervolgens om te draaien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is geen motivatie probleem, veel te makkelijk om het daar op te gooien ook.
Ai, hele ploeg dalijk in quarantaine.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:19 schreef TheArt het volgende:
Poulsen moet preventief thuisblijven vanwege het coronavirus.
De man is inmiddels bijna 27, hij zou het team als een van de sterspelers op sleeptouw moeten nemen, een voorbeeld zijn in passie, strijd & houding. Helaas kan of wil hij dat niet en vervalt hij dan weer in gedrag met wegwerpgebaren, misbaar en gejank richting staf en medespelers. En dat wordt weer met de dekmantel der liefde bedekt om dat hij zo'n trotse en emotionele jongen is blablabla. Stel je op als professional en werk harder dan normaal om hier als speler en team uit te komen. Een vormdip hoort nu eenmaal bij deze sport, hoe je er mee omgaat als team, speler en staff zegt veel over je als professional.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was ik eerst ook bang voor, maar heb toch niet het idee dat motivatie het probleem is. Die jongen wil ook aan Chelsea laten zien dat hun aankoop een goede zet is geweest.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:42 schreef Ramboetan het volgende:
Vanaf nu telt alleen resultaat. Dat oh zo sprankelende voetbal levert ons week in, week uit maar liefst nul punten op per wedstrijd. Ga lekker voetballen zoals Utrecht en AZ dat deden tegen ons. Of zijn er bepaalde regels dat we per se des Ajax moeten spelen ook als we er even helemaal geen reet van kunnen?
Hoe moeilijk kan het zijn vraag ik me af. Beetje op eigen helft staan en bij balverlies speel je onze meest balvaste speler aan (Tadic) die kaatst hem naar onze beste passer (ziyech) en die stuurt vervolgens Promes, Donny en/of één van de backs weg. Dat zijn 4 snelle spelers met een goede techniek. Wellicht kunnen Tadic en Ziyech nog aansluiten mocht dat nodig zijn.
Niet om aan te gluren, maar aangezien onze normale manier van voetballen even helemaal niet werkt lijkt me dit de moeite waard om te proberen.
Groetjes,
A. de Mos
Weet niet wat mij zieker maakt. Coronavirus of de Ajaxwedstrijden van de laatste tijd....quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:19 schreef TheArt het volgende:
Poulsen moet preventief thuisblijven vanwege het coronavirus.
Zelfs de medische staf nu uit de roulatiequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
Erik ten Hag kan zaterdag in het uitduel met SC Heerenveen niet rekenen op de inbreng van Cristian Poulsen. De assistent-trainer van Ajax heeft net als twee andere stafleden van de clubarts en Ten Hag te horen gekregen dat hij tot vrijdag 13 maart thuis moet blijven. Het betreft een preventieve maatregel, omdat de Deen afgelopen vrijdag op een verjaardagdiner was en een van de andere aanwezigen vijf dagen later positief testte op het coronavirus.
De spelers van Ajax 1 en Jong Ajax zijn donderdagmiddag door Erik ten Hag op de hoogte gesteld van de verplichte afwezigheid van assistent-trainer Cristian Poulsen, inspanningsfysioloog Alessandro Schoenmaker en een van de fysiotherapeuten. Het drietal was vorige week vrijdag aanwezig op de verjaardag waar ook iemand was die woensdag positief testte op het coronavirus.
„Het klopt dat er drie medewerkers preventief thuis zitten”, zegt woordvoerder Miel Brinkhuis, die benadrukt dat het een voorzorgsmaatregel betreft. De clubarts heeft Poulsen, Schoenmaker en de fysiotherapeut gevraagd om een aantal uren hun temperatuur op te meten en bij koorts zullen zij een coronatest ondergaan. „Het drietal heeft geen klachten. En als dat tot en met donderdag zo blijft, kunnen de medewerkers hun werk op de club weer hervatten.”
Die kans lijkt groot, omdat de besmette man het virus ook de dagen na de verjaardag kan hebben opgelopen. Ajax neemt vanzelfsprekend echter geen enkel risico, omdat het een doemscenario is dat er op trainingscomplex De Toekomst besmettingen zouden plaatshebben.
Maar preventief of niet, lastig is de afwezigheid van Poulsen, Schoenmaker en de fysiotherapeut voor Ten Hag wel. En dat hij het op de trainingen en zaterdag tijdens SC Heerenveen-Ajax zonder zijn Deense assistent moet stellen, kon er voor de geplaagde trainer ook nog wel bij. FC Utrecht schoot Ajax woensdag uit de TOTO KNVB-beker, nadat de Amsterdammers tegen Getafe eerder roemloos de Europa League verlieten en in de Eredivisie een voorsprong van zes punten op AZ verspeelden.
De taken van Schoenmaker worden in elk geval tot volgende week waargenomen door zijn voorganger Björn Rekelhof en de absentie van de fysiotherapeut wordt door zijn collega’s opgelost. Of Ten Hag ervoor kiest om bijvoorbeeld Jong Ajax-trainer Mitchell van der Gaag of Ajax Onder 19-trainer John Heitinga vraagt hem in Friesland te assisteren, wordt wellicht later bekend.
CORONA
Goh, Feyenoord speelt in een thuiswedstrijd beter tegen de nummer 6 van de Keukenkampioendivisie dan Ajax speelde in een uitwedstrijd tegen de nummer 6 van de Eredivsie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord speelt gewoon attractiever en beter voetbal dan Ajax. Wat een verval zeg
Knap hoor tegen NACquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord speelt gewoon attractiever en beter voetbal dan Ajax. Wat een verval zeg
Dat verklaart wel waarom ze de laatste tijd coronavoetbal laten zienquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gecoronariseerd!
@:zipportal
@:scrummie2.1
@:picommp
Het lijkt er wel op gezien het beroerde spel van de laatste wekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:54 schreef TLC het volgende:
Kun je gelijk alle spelers testen of ze t virus hebben
Ja poe dat verklaart hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goh, Feyenoord speelt in een thuiswedstrijd beter tegen de nummer 6 van de Keukenkampioendivisie dan Ajax speelde in een uitwedstrijd tegen de nummer 6 van de Eredivsie.
Wat een verrassing zeg![]()
Feyenoord is een stuk beter in vorm en laat momenteel meer zien, dat is nogal duidelijk. Maar thuis tegen NAC of uit tegen Utrecht blijft een scheef vergelijk.quote:
Is nac 8 doelpunten slechter dan Utrecht? Nee he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Feyenoord is een stuk beter in vorm en laat momenteel meer zien, dat is nogal duidelijk. Maar thuis tegen NAC of uit tegen Utrecht blijft een scheef vergelijk.
dat eerste slaat nergens op, dat 2e klopt welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is nac 8 doelpunten slechter dan Utrecht? Nee he.
Ajax speelde als een natte krant.
Ontkent iemand dat tweede dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is nac 8 doelpunten slechter dan Utrecht? Nee he.
Ajax speelde als een natte krant.
2 keer scoren voelt op dit moment als een te optimistisch scenario.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Laten we wel wezen, als we nu tegen Feyenoord moeten aantreden worden we ondersteboven gevoetbald. Krijg je gewoon weer een 6-2 om de oren met dit brandhout.
Wat een gelul zeg. Als je op dit moment 10 potten tegen Feyenoord speelt wint je er gewoon nog steeds 6 of 7. Is Feyenoord nu ineens Real Madrid omdat ze van een KKD winnen? Punten verbloemen veel, maar het spel is bij vlagen echt niet top hoor. Daarnaast ligt de lat in Rotterdam ook gewoon veel lager, als ze met mazzel de punten pakken dan is het ook dik in orde.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Laten we wel wezen, als we nu tegen Feyenoord moeten aantreden worden we ondersteboven gevoetbald. Krijg je gewoon weer een 6-2 om de oren met dit brandhout.
Wie moet de goals maken dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Als je op dit moment 10 potten tegen Feyenoord speelt wint je er gewoon nog steeds 6 of 7.
Nee, maar Feyenoord speelt lekker fel vechtvoetbal met hoog druk zetten indien nodig en dat is nou precies de achilleshiel van Ajax waardoor je er gewoon hard vanaf gaat.quote:Is Feyenoord nu ineens Real Madrid omdat ze van een KKD winnen? Punten verbloemen veel, maar het spel is bij vlagen echt niet top hoor. Daarnaast ligt de lat in Rotterdam ook gewoon veel lager, als ze met mazzel de punten pakken dan is het ook dik in orde.
Eerder andersom. Ajax wint helemaal niks, zeker niet tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Als je op dit moment 10 potten tegen Feyenoord speelt wint je er gewoon nog steeds 6 of 7. Is Feyenoord nu ineens Real Madrid omdat ze van een KKD winnen? Punten verbloemen veel, maar het spel is bij vlagen echt niet top hoor. Daarnaast ligt de lat in Rotterdam ook gewoon veel lager, als ze met mazzel de punten pakken dan is het ook dik in orde.
Allemaal leuk en aardig, maar die man is 33. Moet dus deze zomer gaan gebeuren, anders heeft het geen zin meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:40 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)aag-terugkeren-.html
suarez
Dat hoog druk zetten was heel lang de achilleshiel, ik vind een tegenstander die inzakt nu veel gevaarlijker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Nee, maar Feyenoord speelt lekker fel vechtvoetbal met hoog druk zetten indien nodig en dat is nou precies de achilleshiel van Ajax waardoor je er gewoon hard vanaf gaat.
alleen al voor de marketing is het geweldig om te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar die man is 33. Moet dus deze zomer gaan gebeuren, anders heeft het geen zin meer.
Promes - Suarez - Antony/Neresquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alleen al voor de marketing is het geweldig om te doen.
gaat er nationaal nog gewoon 20 inschieten denk ik.
ihattaren erbij in de ziyech rolquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Promes - Suarez - Antony/Neres
Tadic
Doe maar hoor volgend jaar
er is maar 1 medicijn en dat is winnenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem is dat het op twee fronten niet loopt. Aanvallend breien we veel te veel zonder ook maar echte doelkansen te creëren en verdedigend worden we of ondersteboven gespeeld in een counter of maakt iemand een persoonlijke fout waardoor je in een spelhervatting de goal om je oren krijgt. Gevolg daarvan is dat je dan nog kwetsbaarder wordt omdat je moet forceren...
Dat ga je niet doen als je die problemen niet oplost, kip en eiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is maar 1 medicijn en dat is winnen
mwa je kan ook een keer door een zondagsschot op voorsprong komen en dan ga je vanzelf makkelijker voetballenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen als je die problemen niet oplost, kip en ei
klopt, maar we moeten niet gaan denken dat alles verholpen is zodra die weer terug is, maar is wel stabieler dan schuurs en alvarez, hoe erg dat an sich ook is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef franklop het volgende:
Het is nog slechter gaan lopen toen Veltman geblesseerd raakte . Mag hopen dat dat toeval is.
Nee Veltgod is de aorta van het Ajax succes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef franklop het volgende:
Het is nog slechter gaan lopen toen Veltman geblesseerd raakte . Mag hopen dat dat toeval is.
Uiteindelijk speel je straks een keer thuis tegen PEC en kunnen we winnenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
heerenveen is wel een stug matiger dan utrecht(die weer matiger zijn dan AZ)
dus ergens kom je wel op een niveau waarbij je het gewoon kan winnen.
Wie gaat er scoren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Uiteindelijk speel je straks een keer thuis tegen PEC en kunnen we winnen
nee, met al z'n beperkingen toch beter dan die anderen, heeft ook meer oog voor het team en organisatie, dat kan je van z'n vervangers nog niet verwachten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef franklop het volgende:
of het een act was of niet, hij kwam inderdaad zelfverzekerd over alsof hij zich totaal niet druk maakt ene r het volste vertrouwen in heeft dat het ook zo weer om kan keren. en die mening deel ik wel, zal alleen af hangen hoe snel die ommekeer gaat zijn. Als je de komende twee wedstrijden punten laat liggen is het kampioenschap wel ver uit zicht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vonden jullie van de persconferentie? Ik vond Ten Hag eigenlijk wel zelfverzekerd overkomen.
Wel viel enorm op dat Ziyech en Tadic niet wil bekritiseren, maar dat snap ik ook wel een beetje want als je hun steun verliest in de kleedkamer dan kan je wel weg. Beetje dubbel want ze zijn wel echt heel kut momenteel.
Zaterdag wordt wel cruciaal. Kom je nu op puntenachterstand AZ dan gaat het echt stormen in de club.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
of het een act was of niet, hij kwam inderdaad zelfverzekerd over alsof hij zich totaal niet druk maakt ene r het volste vertrouwen in heeft dat het ook zo weer om kan keren. en die mening deel ik wel, zal alleen af hangen hoe snel die ommekeer gaat zijn. Als je de komende twee wedstrijden punten laat liggen is het kampioenschap wel ver uit zicht.
wie is de scheids?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zaterdag wordt wel cruciaal. Kom je nu op puntenachterstand AZ dan gaat het echt stormen in de club.
manschot dacht ikquote:
Hij geeft eigenlijk ook goed aan dat het probleem is dat er verkeerde keuzes worden gemaakt verdedigend (de afstemming tussen de backs en bij spelhervattingen bijvoorbeeld) en dat er aanvallend in de eindfase niet voldoende wordt gecreëerd. Dus hopelijk is er voldoende aan gewerkt...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vonden jullie van de persconferentie? Ik vond Ten Hag eigenlijk wel zelfverzekerd overkomen.
Wel viel enorm op dat Ziyech en Tadic niet wil bekritiseren, maar dat snap ik ook wel een beetje want als je hun steun verliest in de kleedkamer dan kan je wel weg. Beetje dubbel want ze zijn wel echt heel kut momenteel.
wanneer hebben ze daar voor het laatst verloren ? onder van basten tijdens de sneeuwwedstrijd..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat altijd is de laatste tijd een beetje de klad in gekomen, maar goed we gaan het zien
dat weet ik wel maar resultaten uit verleden zeggen weinig over het huidige Ajax, tegen AZ was het thuisverlies ook tig jaar geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wanneer hebben ze daar voor het laatst verloren ? onder van basten tijdens de sneeuwwedstrijd..
heerenveen uit is voor jullie hetzelfde als vitesse vs psv
Ja precies, dit soort feitjes zijn echt compleet waardeloos als je al 5 potten op rij amper weet te scoren en de goals vrij makkelijk tegen krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik wel maar resultaten uit verleden zeggen weinig over het huidige Ajax, tegen AZ was het thuisverlies ook tig jaar geleden
Als je nu 1 misstap begaat ga je zo 3e worden want dan stort het helemaal in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zaterdag wordt wel cruciaal. Kom je nu op puntenachterstand AZ dan gaat het echt stormen in de club.
Het gaat hier voornamelijk over de vorm en resultaten. Niet zozeer over waar die wedstrijden zich hebben bevonden. Op basis van de ranglijst is feyenoord dichtbij gegoeg gekomen om als titelkandidaa gezien te worden. Dat laatste punt heb ik hier niet gezien. Derhalve is je post vrij kansloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:53 schreef Class het volgende:
Wat een drama over de fuckin EL & beker![]()
Feyenoord is nu een concurrent!!!11
IK VERBAND MIJN SEIZOENSKAART ALS WE VAN HEERENVEEN VERLIEZEN
etc![]()
Ik was ook niet serieus over Feyenoord als concurrent hahah, maar blijkbaar is sarcasme lastig. Derhalve is je post vrij kansloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het gaat hier voornamelijk over de vorm en resultaten. Niet zozeer over waar die wedstrijden zich hebben bevonden. Op basis van de ranglijst is feyenoord dichtbij gegoeg gekomen om als titelkandidaa gezien te worden. Dat laatste punt heb ik hier niet gezien. Derhalve is je post vrij kansloos.
Het is inderdaad appels met peren vergelijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |