Alleszins is die drie klassen beter dan Schuurs, Alvarez en Martinez.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman overigens ook niet, voor mensen om hem gaan roepen. Ook met hem was het gewoon hopeloos geweest.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:37 schreef Caland het volgende:
Heeft Van der Sar al gereageerd dat het eigenlijk allemaal aan de scheids van Chelsea - Ajax ligt?
scheelt vooral ook dat hij het beter neerzet, nu wordt er niet gecoacht van achteruitquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleszins is die drie klassen beter dan Schuurs, Alvarez en Martinez.
Dat weet ik niet zozeer. De twee voor de verdediging (wie er ook staat binnen de huidige selectie) vullen het al het hele seizoen dramatisch in, niet alleen na de winterstop of sinds Blind en/of Veltman afwezig waren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt vooral ook dat hij het beter neerzet, nu wordt er niet gecoacht van achteruit
Duurde nog lang deze postquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef MakkieR het volgende:
Ach, er is niks aan de hand, De beker is toch maar een flut prijs
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.quote:
Vlak Feijenoord niet uit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef MakkieR het volgende:
Ach, er is niks aan de hand, De beker is toch maar een flut prijs, waar de schaal de allerbelangrijkste prijs is. En ik zie AZ nog steeds niet alle wedstrijden winnen. Ajax zal heus nog wel een paar fouten maken, maar AZ kan de druk van het kampioenschap niet aan
Als het niet binnen twee weken weer goed gaat. Gaat az gewoon kampioen worden hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:48 schreef MakkieR het volgende:
Ach, er is niks aan de hand, De beker is toch maar een flut prijs, waar de schaal de allerbelangrijkste prijs is. En ik zie AZ nog steeds niet alle wedstrijden winnen. Ajax zal heus nog wel een paar fouten maken, maar AZ kan de druk van het kampioenschap niet aan
Trainer ontslaan in een seizoen is zo kansloos. Th heeft toch wel wat krediet zeg...quote:
nee je kan er niet nog 2 weken over doen, je moet gewoon winnen van Heerenveen anders zie ik het somber inquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als het niet binnen twee weken weer goed gaat. Gaat az gewoon kampioen worden hoor
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je kan er niet nog 2 weken over doen, je moet gewoon winnen van Heerenveen anders zie ik het somber in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |