Iedere ploeg gooit het nu achterin dicht. Kans dat Ajax iets wint lijkt me de komende weken nihil.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal hebben we het daar altijd wel makkelijk, maar nu zie ik Ajax er echt niet winnen.
Muah er zijn nog wel wat seizoenen geweest die net zo bedroevend waren hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe goed het vorig seizoen ook was, dit Ajax is het slechtste Ajax dat ik in de afgelopen 10 jaar gezien heb
En dan? Van Gaal voor de groep?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Scorpie het volgende:
6 uit 10 verliezen is wat mij betreft reden tot ontslag. We zijn geen Feyenoord. Ten Hag mag eruit om te zorgen dat het kampioenschap nog enigszins kans van slagen heeft. Gaat namelijk om miljoenen inkomstenderving.
Traore, Marin, weet ik veel, zet desnoods Schuurs in de spits en ga lange ballen spelen, maar alles behalve wat je al wedstrijden lang doet maar geen enkel effect heeft gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wie moet er dan invallen volgens jou?
Veltman overigens ook niet, voor mensen om hem gaan roepen. Ook met hem was het gewoon hopeloos geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Schuurs of Alvarez maakt dus ook geen kut uit onder de streep.
Al zet je Vd Sar ervoor, iemand die wat anders doet dan 10 wedstrijden op rij een niet functionerend plan A uitvoeren met een nagenoeg fitte selectie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Van Gaal voor de groep?
Heb hem zondag gewoon uitgezet beste keuze van de dag.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:28 schreef Yreal het volgende:
Als ik een successupporter was deed ik de tv uit.
Maar we gaan door.
Yup, hemeltergendquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik krijg het idee dat Ajax niet meer weet waar het doel is, durft niet te schieten. Alleen maar korte passjes naar elkaar, geen enkele drang naar het doel. Elke keer nog 1 tikje doen, nog een tikje en bal weg.... terwijl je al drie keer daarvoor een bal op doel kon schieten
Vertrouwen is weg, dan krijg je dat. Laat een ander het maar doen want straks doe ik het foutquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik krijg het idee dat Ajax niet meer weet waar het doel is, durft niet te schieten. Alleen maar korte passjes naar elkaar, geen enkele drang naar het doel. Elke keer nog 1 tikje doen, nog een tikje en bal weg.... terwijl je al drie keer daarvoor een bal op doel kon schieten
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:28 schreef Yreal het volgende:
Maar we gaan door.
Zondag gedaan, nu weer. Ik ga m'n dag niet verder vergallen door die faalhazenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:28 schreef Yreal het volgende:
Maar we gaan door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |