quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Veel mensen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Nine. het volgende:
Hoe kun je nou allergisch voor tomaten zijn.
En een man die de meeste liefde in zijn leven van de hond krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
We hebben de "lekker gek" en "tegengas" al.
Twee van de grootste red flags bij daten voor mij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
We hebben de "lekker gek" en "tegengas" al.
Echt wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
'Geen klik' Nee dat weet je ook echt na zo'n korte tijd.
Je weet na 30 seconden al of iemand potentieel beschuitjesmateriaal is of niet. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Idem met sollicitaties e.d.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh my sweet summerchild....quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Je had het over een klik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit.
Verliefd worden op iemand gaat tijd overheen.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit.
Verliefd worden op iemand gaat tijd overheen.
Online woordenboek had dit te zeggen.quote:Verliefdheid is een gevoel dat iemand heeft in het begin van een liefdesrelatie of eenzijdig zonder relatie, alhoewel sommigen (vaak levenspartners) het voor de rest van hun relatie ervaren met elkaar.
Afschuwlijk die rrrrr.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik val op een purrrsoon, en de uitstrrraling”
Ik zou "Nee meer als 28" zeggen, maarja dan is je date direct voorbij natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Echt? Wohhh? Oooh?? Echt??? Ooooh.
Ja??? Zie ik er 22 uit??? Oohh.
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je weet na 30 seconden al of iemand potentieel beschuitjes materiaal is of niet. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Idem met sollicitaties e.d.
Kan maar het kan ook na verloop van tijd ontstaan. 'Geen klik' is gewoon een vage uitspraak.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had het over een klik.
Maar ook verliefdheid kun je inschatten. Wat niet is, dat is er niet.
Nee joh. Die Russische heeft een oudere kop dan 21. Maar donker lijkt altijd ouder maar toch geen 28?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze ziet er juist ouder uit, 28 zou ik haar schatten
Maar iemand waar je het niet op kan zal ook niet snel relatiemateriaal worden. Je moet het er wel op kunnen immers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.
En de vrouwen zien dat ze het er niet op kunnen. Dus. Einde verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de vrouwen zien dat ze het er niet op kunnen. Dus. Einde verhaal.
Al die mannen die in debat gaan dat we de klik niet kunnen voelen of zien. Man, man, man
Daten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lekker gek doe dan vind ik het fijn dat hij zich daarvoor openstelt en dan begin ik mezelf te zijn en dat vind ik mooi dat dat kan en dat waardeer ik in hem. Dus.
Zeggen dat de klik er niet is, is helemaal niet vaag. Het is gewoon een nette manier om te zeggen dat je het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.
Ja maar dat is zooo lekkerrrrrrquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Noem jezelf dan geen vega, kut, als je wel sushi wil blijven eten
Dan krijg je te horen dat je een kutwijf bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.
Liefde is dan ook een dom vaag iets.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Johquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeggen dat de klik er niet is, is helemaal niet vaag. Het is gewoon een nette manier om te zeggen dat je het niet ziet zitten.
Als je onzekere jochies date wel ja die meteen op hun pik getrapt zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je te horen dat je een kutwijf bent.
Sowieso niet de behoefte om dat te zeggen, harteloos.
Als je bingokaart vol is.quote:
quote:
Haha, ja. *ogen wegdraait*quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik studeer verpleegkundige.
''Nou leuk toch''
Is het ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij begint erover dat het maar een vaag begrip is.
Ben normaal wel van blond maar van die wordt ik niet echt nat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Blond Kort Pittig is impressed door de camera’s en het hele gebeuren
En als je keer op keer kritiek te horen krijgt, is dat dan nog zo leuk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Ik zou dat soort eromheen lullen niet waarderen, zeg gewoon eerlijk hoe het is.
Blijft een Amsterdammerquote:
Moet je dan dan zeggen als je een Corona drinkt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Nazdrovje is niet origineel proost, het betekent gezondheid. Als iemand niest dus.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Als deze date is geweest, dan gaat Tante Corrie me vast bellen.
Zou ik geen problemen mee hebben nee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je keer op keer kritiek te horen krijgt, is dat dan nog zo leuk?
Corona en dat soort softe drankjes drinkt de gemiddelde oostblokkert niet, sapstengel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je dan dan zeggen als je een Corona drinkt?
Zeggen dat het niet klikt is niet bepaald eromheen lullen. De hele wereld weet wat dat inhoud.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
Zou ik geen problemen mee hebben nee.
Sterker nog ik zou meer respect hebben voor dat dan iemand die eromheen lult om het zo maar te noemen.
Geen klik is gewoon werkelijkheid en eerlijk. Geen klik in uiterlijk, karakter, levenswijze, levensfase.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik geen problemen mee hebben nee.
Sterker nog ik zou meer respect hebben voor dat dan iemand die eromheen lult om het zo maar te noemen.
Zo zie ik het niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen klik is gewoon werkelijkheid en eerlijk. Geen klik in uiterlijk, karakter, levenswijze, levensfase.
Als er een klik was, kreeg je immers een ‘ja’.
Dan vraag je “wat bedoel je met geen klik”.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet eerlijk gezegd.
Je zegt het nu zelf al dat het zoveel kan inhouden
Wat een gedoe zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vraag je “wat bedoel je met geen klik”.
Hoeveel krijgen we er nogquote:
Vrouwen.quote:
Volgens TVGids.nl hebben we er nog wel wat te gaan.quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens TVGids.nl hebben we er nog wel wat te gaan.
Titel: First dates
Aflevering: 14 van 70
Seizoen: 6
Premiere: 2020
Dat vooral ja.quote:
Is dat ook niet een algemeen gegeven in het echte leven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat vooral ja.
Heb wel het idee na al die afleveringen dat mannen sneller afsturen op een 2e date en vrouwen sneller na de 1e al afkappen.
(Of het moet echt een plork zijn natuurlijk)
Insinueer je nu dat dat programma opgezet is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat ook niet een algemeen gegeven in het echte leven?
Nederlandse vrouwen kappen het heel snel af. Als de kleur van jouw overhemd niet bevalt is het al een reden om het af te kappen. (Maar ze laten je wel zonder schroom de rekening betalen). Bij de Engelse en andere buitenlandse versies is de succesrate veel hoger, daar lijken ze toch veel meer geneigd te zijn om het een kans te geven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
Dat vooral ja.
Heb wel het idee na al die afleveringen dat mannen sneller afsturen op een 2e date en vrouwen sneller na de 1e al afkappen.
(Of het moet echt een plork zijn natuurlijk)
Daar roepen ze ja, maar komt het toch ook zelden tot een vervolgdate?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kappen het heel snel af. Als de kleur van jouw overhemd niet bevalt is het al een reden om het af te kappen. (Maar ze laten je wel zonder schroom de rekening betalen). Bij de Engelse en andere buitenlandse versies is de succesrate veel hoger, daar lijken ze toch veel meer geneigd te zijn om het een kans te geven.
Ja, het percentage van zowel de initiële als de vervolgdates ligt veel hoger. De Engelse versie (het origineel) volg ik al sinds het begin. En bij de andere buitenlandse versies (o.a. Australië) viel me dat ook al op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Daar roepen ze ja, maar komt het toch ook zelden tot een vervolgdate?
En die rekening laten betalen, maar niks willen, is ook wat apart.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, het percentage van zowel de initiële als de vervolgdates ligt veel hoger. De Engelse versie (het origineel) volg ik al sinds het begin. En bij de andere buitenlandse versies (o.a. Australië) viel me dat ook al op.
Edit: Kan ook zijn omdat ze in Nederland meer op kijkcijfers (zie Volkskrant artikel) dan daadwerkelijke matches casten.
Oh ja dat heb ik hier ook meegemaakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kappen het heel snel af. Als de kleur van jouw overhemd niet bevalt is het al een reden om het af te kappen. (Maar ze laten je wel zonder schroom de rekening betalen). Bij de Engelse en andere buitenlandse versies is de succesrate veel hoger, daar lijken ze toch veel meer geneigd te zijn om het een kans te geven.
Je kan ook meedoen zonder op TV te komen. Hoe dat verder precies zit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
Je ziet overigens wel allemaal dates op de achtergrond zitten welke je niet op tv ziet? Wellicht laten ze alleen degene zien waar iemand apart of vaag is?
Ja Moos en Lena zijn een leuk stel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die Amsterdamse jongen is wel erg leuk als je dan toch op date moet.
Hoezo dat? (Ik ben net ingeschakeld)quote:
Nou, nu zie je het.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Ik ben net ingeschakeld)
Ze heeft last van ‘stemmingswisselingen’.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Ik ben net ingeschakeld)
Omdat ze dat zelf vertelde aan het begin. Haar relaties hielden geen stand vanwege haar heftige stemmingswisselingen.quote:
Ik vind dat daar niets mis mee is als je graag wil dat iemand brede kennis heeft over politiek en mensenrechten (wat eigenlijk nogal hetzelfde is), maar als je dan zelf zo inhoudsloos bent, tjaquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zich niet bezig houden met politiek en mensenrechten.
Echt zo'n meisje die met een "refugees welcome" bord de Syriërs op staat te wachten. Typisch rijk wit meisje.
Ah, dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf vertelde aan het begin. Haar relaties hielden geen stand vanwege haar heftige stemmingswisselingen.
Nee precies, ik houd me ook wel bezig met politiek, maar mensenrechten vind ik niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vind dat daar niets mis mee is als je graag wil dat iemand brede kennis heeft over politiek en mensenrechten (wat eigenlijk nogal hetzelfde is), maar als je dan zelf zo inhoudsloos bent, tja![]()
Die barman voelt zich misschien aangesproken in die beschrijving.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Kim he? Misschien wel de mooiste vrouw die ik in weken heb gezien in dit programma.
Dit ja, dat was na 2 woorden van haar al duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt net 15 vind ik
Verder niet onaardig om te zien nee. Maar verder was het niet veel
Heb der verder niet gehoord, schakelde net inquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt net 15 vind ik
Verder niet onaardig om te zien nee. Alleen verder was het niet veel.
Same.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
Niet echt spannende dates vandaag, wordt er zelf een beetje simpel van die saaie gesprekken
Dit is wel een hele sicke zorgpianist hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
Niet echt spannende dates vandaag, wordt er zelf een beetje simpel van die saaie gesprekken
Godverquote:
Ik denk niet dat dat gaan helpenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit is wel een hele sicke zorgpianist hoor
Zorgviolisten ken ik wel, deze man zou ook niet misstaan op de Titanic destijds.quote:
Zolang die maar bijft spelen en met het schip ten onder gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zorgviolisten ken ik wel, deze man zou ook niet misstaan op de Titanic destijds.
Ik denk dat hij toch iets minder inhoudsloos is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Markrutte33 het volgende:
Die ene vrouw “kim”? En die date van haar, passen wel bijelkaar. Allebei veel met uiterlijk bezig en hoe de wereld httun zien.
Volgens mij is zij totaal niet aangetrokken tot hem.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Markrutte33 het volgende:
Die ene vrouw “kim”? En die date van haar, passen wel bijelkaar. Allebei veel met uiterlijk bezig en hoe de wereld hun zien.
Voor allebei geen klikquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is zij totaal niet aangetrokken tot hem.
Alles wentquote:
Zulke dingen nooitquote:
Dat kon hij toch ook niet wetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze had een eetstoornis, leuk onderwerp snijd je aan, pik!
“Ik vind je niet aantrekkelijk en zie helemaal geen raakvlakken”.quote:
Het begint al wat te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik vind je niet aantrekkelijk en zie helemaal geen raakvlakken”.
Was wel een beetje cringy jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef Snowsquall het volgende:
Chefkok ......onverstaanbaar en dat kwallerige nep horloge
Als een vrouw je een uitleg geeft, ga je dan ook in discussie waarom ze ongelijk heeft?quote:
Lijkt me een goeie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Gaan we "flink tegengas geven" maar op de bingo zetten? Dit is al de derde deze aflevering.
Denk dat die wel passen jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze twee nog best wel leuk samen. De zorgpianist en brunette.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat al deze matches aan de verkeerde persoon is gekoppeld in deze uitzending.quote:
De stagiair heeft de post-it’s omgewisseldquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat al deze matches aan de verkeerde persoon is gekoppeld in deze uitzending.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
[..]
De stagiair heeft de post-it’s omgewisseld
Nouuuu. Ik denk dat hij de deur op slot draait als ze eenmaal bij hem thuis zijnquote:
Jawel. Maar niet vaak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ja leuk, 0 vervolgdates dus vandaag ook weer?
Is er uberhaupt wel een een stel uit dit ontstaan?
Viktor en Sergio op het einde was veelbelovend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
Er zijn nog 5 stellen samen van de 700 dates. Stond laatst een artikel in de Volkskrantquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, ik vind het helemaal mooi als ze de man laten betalen en zeggen “nee dit was het...”quote:
Jezusquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 stellen samen van de 700 dates. Stond laatst een artikel in de Volkskrant
Oh wat heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 stellen samen van de 700 dates. Stond laatst een artikel in de Volkskrant
Dat vond ik toch wel heel sneu voor 'm hoor. Hij zat er echt beteuterd bij.quote:
Dat is dan een ervaringsdeskundige bij de ggz 😅quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel heel sneu voor 'm hoor. Hij zat er echt beteuterd bij.
Ze beaamde toch dat ze het leuk zou vinden om contact te houden, gewoon vriendschappelijk, en hoppa weg was ze......
Oh mee eens hoor, stond net op om iets drinken te pakken dat ze het erover hadden elkaar nog wel te willen zien en dat ik terug keek zag ik dus hoe hij erbij zat en zij al weg was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ze beaamde toch dat ze het leuk zou vinden om contact te houden, gewoon vriendschappelijk, en hoppa weg was ze......
Treurig idd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nouja beter dat dan de kamasutra ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Boek als cadeau over een windmolenpark, echt ontzettend geil.......
Als het zo'n groenlinks type is welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Boek als cadeau over een windmolenpark, echt ontzettend geil.......
Als je sneakers onder een jurk draagt dan wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Bij dat meisje kon je er al op wedden dat ze in de beveiliging of bij de politie werkt. Echt prototype politie chick.
Ja en dat 't niet uitmaakt als je chagrijnig bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:53 schreef DKUp het volgende:
Lekker in de avond thuis komen in een leeg huis, oh ja hij zoekt natuurlijk een verzorgend type.....
Heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en dat 't niet uitmaakt als je chagrijnig bent.
Mag ik ff een tijltje
Nee. Kast homoquote:
Daar heeft ie ook aanleg voor jaquote:
Ja lijkt 't wel op. Maar sommige zijn al uit de kast.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alle mannen die ze nu hebben volgens mij wel.
Ja oke, maar die telde ik dan ook niet meequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lijkt 't wel op. Maar sommige zijn al uit de kast.
Echt he, eerste date in xx jaar en dan datquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:02 schreef Snowsquall het volgende:
kijken of ie ook blij wordt van al die kinderen.....
ligt blijkbaar in het oostenquote:
Hij gaat niet met veren naar zijn werk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Die ene niet kast homo is mannelijker dan de kast homos
Oh ja, breekpuntjequote:
Ja. Vind ik ook welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
En toch zou ik het wel erg leuk vinden als deze man uit Kampen met deze vrouw een match blijkt te zijn.
Lijkt mij dat ze veel te verschillend in het leven staan. met 1 of 2 kinderen is iets opbouwen al lastig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
En toch zou ik het wel erg leuk vinden als deze man uit Kampen met deze vrouw een match blijkt te zijn.
dit jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze veel te verschillend in het leven staan. met 1 of 2 kinderen is iets opbouwen al lastig.
Religie is een puntjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze veel te verschillend in het leven staan. met 1 of 2 kinderen is iets opbouwen al lastig.
Hij uit Kampen?quote:
Jaar of 48quote:
Jaquote:
Dit ja. 48quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |