quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Veel mensen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Nine. het volgende:
Hoe kun je nou allergisch voor tomaten zijn.
En een man die de meeste liefde in zijn leven van de hond krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
We hebben de "lekker gek" en "tegengas" al.
Twee van de grootste red flags bij daten voor mij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
We hebben de "lekker gek" en "tegengas" al.
Echt wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
'Geen klik' Nee dat weet je ook echt na zo'n korte tijd.
Je weet na 30 seconden al of iemand potentieel beschuitjesmateriaal is of niet. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Idem met sollicitaties e.d.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Oh my sweet summerchild....quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Je had het over een klik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit.
Verliefd worden op iemand gaat tijd overheen.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit.
Verliefd worden op iemand gaat tijd overheen.
Online woordenboek had dit te zeggen.quote:Verliefdheid is een gevoel dat iemand heeft in het begin van een liefdesrelatie of eenzijdig zonder relatie, alhoewel sommigen (vaak levenspartners) het voor de rest van hun relatie ervaren met elkaar.
Afschuwlijk die rrrrr.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik val op een purrrsoon, en de uitstrrraling”
Ik zou "Nee meer als 28" zeggen, maarja dan is je date direct voorbij natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Echt? Wohhh? Oooh?? Echt??? Ooooh.
Ja??? Zie ik er 22 uit??? Oohh.
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je weet na 30 seconden al of iemand potentieel beschuitjes materiaal is of niet. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Idem met sollicitaties e.d.
Kan maar het kan ook na verloop van tijd ontstaan. 'Geen klik' is gewoon een vage uitspraak.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had het over een klik.
Maar ook verliefdheid kun je inschatten. Wat niet is, dat is er niet.
Nee joh. Die Russische heeft een oudere kop dan 21. Maar donker lijkt altijd ouder maar toch geen 28?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Ze ziet er juist ouder uit, 28 zou ik haar schatten
Maar iemand waar je het niet op kan zal ook niet snel relatiemateriaal worden. Je moet het er wel op kunnen immers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.
En de vrouwen zien dat ze het er niet op kunnen. Dus. Einde verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je het erop kan ja, dat is een verschil. Wil niet zeggen dat iemand relatiemateriaal is.
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de vrouwen zien dat ze het er niet op kunnen. Dus. Einde verhaal.
Al die mannen die in debat gaan dat we de klik niet kunnen voelen of zien. Man, man, man
Daten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lekker gek doe dan vind ik het fijn dat hij zich daarvoor openstelt en dan begin ik mezelf te zijn en dat vind ik mooi dat dat kan en dat waardeer ik in hem. Dus.
Zeggen dat de klik er niet is, is helemaal niet vaag. Het is gewoon een nette manier om te zeggen dat je het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.
Ja maar dat is zooo lekkerrrrrrquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Noem jezelf dan geen vega, kut, als je wel sushi wil blijven eten
Dan krijg je te horen dat je een kutwijf bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze niet, klik is gewoon een breed dom begrip. Hoe moeilijk is het gewoon te zeggen dat ze zich qua uiterlijk niet aangetrokken voelt tot hem.
Liefde is dan ook een dom vaag iets.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Johquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeggen dat de klik er niet is, is helemaal niet vaag. Het is gewoon een nette manier om te zeggen dat je het niet ziet zitten.
Als je onzekere jochies date wel ja die meteen op hun pik getrapt zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je te horen dat je een kutwijf bent.
Sowieso niet de behoefte om dat te zeggen, harteloos.
Als je bingokaart vol is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |