Ja maar moppie, dit is nederland tog?¿¿quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ze hebben al Lord Buckethead in Engeland
Jawhoor nummer 25!quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 04-03-2020
Nee ik zet er toch bij dat het in Londen is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja maar moppie, dit is nederland tog?¿¿
Mysterio (Marvel).quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Londen:
[ afbeelding ]
Welke DC villain is dit?
Dat zag ik niet en weiger ik nu alsnog te bekijken, oude koeienquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee ik zet er toch bij dat het in Londen is.
Wat moeten ze dan met vakantiegangers doen afschieten bij de grens (net als in Noord-Korea)? Deuren dicht solderen (net als in China)?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:05 schreef riazop het volgende:
[..]
We weten alleen dat er lang niet voldoende tests zijn, alles langzaam gaat en dat vakantiegangers uit Italie vandaag vrolijk op school en werk zaten.
Wat "doet" men dan precies?
Dit topic zou gewoon leeg zijn zonder Tesssss en mij.quote:
Ik had gelezen dat mensen met astma of COPD geen hoger risico liepen. (Wat me verbaasde) Mensen met hoge bloeddruk of diabetes wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ook bezorgd voor mijn ouders, mijn vriendin die in de zorg werkt (gaat praten of ze thuis mag zijn want zij heeft astma). Ze gaat morgen praten met de leidinggevende. Ze moeten toch iets kunnen doen voor mijn vriendin? Hopelijk iets van thuiswerk
Beide opties voor die niet al te snuggere Vindicattersquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met vakantiegangers doen afschieten bij de grens (net als in Noord-Korea)? Deuren dicht solderen (net als in China)?
Ik heb het idee dat ik hier hele dagen zit maar mijn postcount zegt anders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit topic zou gewoon leeg zijn zonder Tesssss en mij.
Tot zaterdag of zondag vond ik mijzelf irritant worden dat ik mij zelf zo vaak zag, dus ben iets geminderd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit topic zou gewoon leeg zijn zonder Tesssss en mij.
Je hebt gelijk. Er zit natuurlijk geen enkele optie tussen "neerschieten" en "niks doen".quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met vakantiegangers doen afschieten bij de grens (net als in Noord-Korea)? Deuren dicht solderen (net als in China)?
Waarop baseer jij dat er niets gedaan word? Het feit dat het niet zichtbaar is betekend niet dat er niets gebeurd. Wie zegt dat de situatie beter zou zijn met een andere aanpak? Misschien is dit wel de beste aanpak.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zit natuurlijk geen enkele optie tussen "neerschieten" en "niks doen".
Man man man .....
Geen idee hoeveel tweeverdieners daar zijn, maar dit zou hier echt niet goed uit te voeren zijn. Er vanuitgaande dat bso’s ook dicht zijn danquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef KnalPoenani het volgende:
Is het nou verstandig dat sluiten van die scholen in Italië? Waar gaan ze die kinderen laten dan? Ouders moeten werken neem ik aan. Naar oma en opa ofzo? Die dan gezellig met de kids naar de indoorspeeltuin gaan? Kunnen ze net zo goed op school zitten ...
Hebben ze mensen die in dat gebied zijn geweest voor de zekerheid even twee weken thuis gehouden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat er niets gedaan word? Het feit dat het niet zichtbaar is betekend niet dat er niets gebeurd.
Wat is dit voor trieste reactie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dit is mijn voorspelling voor de rest van de week:
Morgen: +12
Vrijdag: +20
Zaterdag: +19
Op zaterdag zullen er dus 89 besmettingen zijn in Nederland als mijn voorspelling klopt
Ja dat is dus het hele probleem hier. Iedereen denkt alleen "maar ik moet werken" of "de economie gaat kapot". Daarom gaat corona hier en in de VS harder toeslaan, omdat mensen alleen maar in geld denken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel tweeverdieners daar zijn, maar dit zou hier echt niet goed uit te voeren zijn. Er vanuitgaande dat bso’s ook dicht zijn dan
Daar hebben ze nu in Italië even geen boodschap aan. Gedwongen door het virus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is dus het hele probleem hier. Iedereen denkt alleen "maar ik moet werken" of "de economie gaat kapot". Daarom gaat corona hier en in de VS harder toeslaan, omdat mensen alleen maar in geld denken.
Dat iedereen tweeverdiener is en denkt "maar wie gaat er dan op de kinderen letten want wij moeten allebei werken". Dat is het eerste probleem. Maar als het halve land straks ziek is lekker boeiend, kan in ieder geval volgend jaar weer lekker op winterport en een nieuwe leaseauto nemen.
de business gaat gewoon door.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Minimunt het volgende:
ik heb ook een hekel aan de ´niet zeuren, doorwerken´ mentaliteit in nederland. Niet dat ik lui ben maar we steken en naaien elkaar alleen maar op en als je niet werkt omdat je griep hebt of verkouden bent wordt dat al gauw als zwak gezien.
Het gekke is dat ik niemand die zich ziek meld zie als zwak, maar als ik mezelf niet 100% voel, toch de druk/verantwoordelijkheid voel om te gaan werken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Minimunt het volgende:
ik heb ook een hekel aan de ´niet zeuren, doorwerken´ mentaliteit in nederland. Niet dat ik lui ben maar we steken en naaien elkaar alleen maar op en als je niet werkt omdat je griep hebt of verkouden bent wordt dat al gauw als zwak gezien.
hier komt geen lockdown.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef capricia het volgende:
Daar hebben ze nu in Italië even geen boodschap aan. Gedwongen door het virus.
Zulke maatregelen als daar zouden hier hard inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |