abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191833994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:27 schreef riazop het volgende:

[..]

Onzin.

Juist de Chinezen slagen er in om dat virus terug te dringen door drastisch in te grijpen.

Probeer jij maar eens 18 miljoen Hollanders binnen te houden gedurende 2 weken
en dat niet alleen!

Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.

Er zijn ook andere digitale manieren om besmette individuen aan te wijzen en te isoleren. Bewakingscamera’s met automatische temperatuurscanners kunnen de lichaamstemperatuur van individuen meten in mensenmassa’s. Loopt er iemand met koorts, is diegene er zo uitgepikt en geïsoleerd.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)toom-houden-a3992589
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_191834015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef byah het volgende:

[..]

Maar dat hij in brand is gestoken vertellen ze er niet bij.
pi_191834017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef byah het volgende:

[..]

Bron? Zakje paniekzaaien opengetrokken
pi_191834021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat +80% patroon zie je ook in alle andere landen waar de regering doodstil zit en "hoopt dat het vanzelf weggaat"
-nee-

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 04-03-2020 20:06:54 ]
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 19:54:28 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191834032
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ja, en dat is precies waar we aan aantal dagen geleden om paniekerig werden genoemd, het is echt serieus, dat geloof ik echt

je kan de bakens blijven verzetten, maar de signalen zijn overduidelijk
Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191834038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Vooral in ZK is die goed. Een sterfte van 1% terwijl Italie op >3% zit.

Korea heeft dan ook toegang tot allerlei remmers die in Europa nog niet door de "licentiecommissie" zijn gekomen.
Zk= zuid Korea?
Stuk waar ik op reageerde ging over Iran.
pi_191834062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

RIVM vraagt net je nummer. Ik geef het door.
Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?

Ik lees alleen maar reacties van je op anderen, en werkelijk allen zijn cynisch/sarcastisch.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:56:42 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_191834071
Ik maak me echt nog steeds totaal geen zorgen om dit nepgriepje.
Wel lullig om te zien dat de ongefundeerde paniek zoveel economische schade veroorzaakt.
pi_191834072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

en dat niet alleen!

Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.

Er zijn ook andere digitale manieren om besmette individuen aan te wijzen en te isoleren. Bewakingscamera’s met automatische temperatuurscanners kunnen de lichaamstemperatuur van individuen meten in mensenmassa’s. Loopt er iemand met koorts, is diegene er zo uitgepikt en geïsoleerd.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)toom-houden-a3992589
Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.

Op vrijwel alle gebieden.
pi_191834081
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Collide het volgende:

[..]

In Nederland gebeurd dit elke zomer voor 6 weken.
:')
pi_191834092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef riazop het volgende:

[..]

Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.

Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....
pi_191834103
quote:

[..]

Eh nee. Niet echt. Ik zou voor geen goud willen ruilen.
pi_191834108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Paniek is nooit een goede raadgever. ..
IETS doen is wat anders dan "paniek"

Dat lethargische NIETS doen vd overheid lijkt me eerder "paniek" (al wordt het uiteraard gespind als "kalm blijven")
pi_191834118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?

Ik lees alleen maar reacties van je op anderen, en werkelijk allen zijn cynisch/sarcastisch.
Ik twijfel nog altijd of ik sarcastisch/cynisch ben of diegene waar ik altijd op reageer.

Ligt vast aan mij.

RIVM _O_
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:24 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_191834125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:

Feateau erbij 8-)
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:28 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_191834127
quote:

[..]

Het enige zinnige antwoord daarop is meer intensieve samenwerking in de EU.
pi_191834136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....
maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.

Nou laten we het dan maar direct doen?
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:00:54 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191834155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef riazop het volgende:

[..]

IETS doen is wat anders dan "paniek"

Dat lethargische NIETS doen vd overheid lijkt me eerder "paniek" (al wordt het uiteraard gespind als "kalm blijven")
Jij ziet niet wat men doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191834179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.
E r is ook geen paniek aan mijn kant.

Wat het meer is, weet je als je buiten bent en je in de verte donkere wolken ziet opdoemen en het weer klam is?

Dat je gewoon voelt dat er iets groots is. En ja, als je me zou kennen, ik ben echt zo'n ouderwetse goth, naar, zwart, doem...

Maar alles signalen zijn zo overweldigend, van China die zijn economie platgooit, tot Zuid-Korea, de AEX of Dow, welk signaal je ook zoekt.... Eeen chinese ambasadeur die aangeeft "dit is niet slim"

Dat voelt onheilspellend en je sluit je ramen, want het zijn jouw ramen...

Dat is geen paniek, dat is bezorgdheid. Ik heb mensen waar ik van hou, in de 70, rond de 10. Ik kan me die ellende niet veroorloven nu....

Je zal zwanger zijn nu en weten dat een keizersnede een optie is... oh... werkelijk?

Dit soort dilemma's had ik hier niet verwacht, nooit

en ik zie het aankomen, dat voelt kut

Snap je?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 20:05:42 ]
pi_191834190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef riazop het volgende:

[..]

maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.

Nou laten we het dan maar direct doen?
Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vinden
pi_191834246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij ziet niet wat men doet.
We weten alleen dat er lang niet voldoende tests zijn, alles langzaam gaat en dat vakantiegangers uit Italie vandaag vrolijk op school en werk zaten.

Wat "doet" men dan precies?
pi_191834272
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Het enige zinnige antwoord daarop is meer intensieve samenwerking in de EU.
:D _O-
pi_191834276
Ik ben ook bezorgd voor mijn ouders, mijn vriendin die in de zorg werkt (gaat praten of ze thuis mag zijn want zij heeft astma). Ze gaat morgen praten met de leidinggevende. Ze moeten toch iets kunnen doen voor mijn vriendin? Hopelijk iets van thuiswerk
pi_191834299
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vinden
Zeker geen goed idee.

Maar de meeste mensen hebben het ideaal van vrijheid opgegeven.
Staan in hun onderbroek te douchen, durven geen jodenkoek meer te eten, ZP is in de ban, hangen veiligheidscamera's in hun tuin, worden gecensureerd op twitter en FOK,etc, etc

Dit volk verdient geen vrijheid
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:08:13 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191834312
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')