en dat niet alleen!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Onzin.
Juist de Chinezen slagen er in om dat virus terug te dringen door drastisch in te grijpen.
Probeer jij maar eens 18 miljoen Hollanders binnen te houden gedurende 2 weken
-nee-quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat +80% patroon zie je ook in alle andere landen waar de regering doodstil zit en "hoopt dat het vanzelf weggaat"
Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies waar we aan aantal dagen geleden om paniekerig werden genoemd, het is echt serieus, dat geloof ik echt
je kan de bakens blijven verzetten, maar de signalen zijn overduidelijk
Zk= zuid Korea?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Vooral in ZK is die goed. Een sterfte van 1% terwijl Italie op >3% zit.
Korea heeft dan ook toegang tot allerlei remmers die in Europa nog niet door de "licentiecommissie" zijn gekomen.
Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
RIVM vraagt net je nummer. Ik geef het door.
Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
en dat niet alleen!
Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.
Er zijn ook andere digitale manieren om besmette individuen aan te wijzen en te isoleren. Bewakingscamera’s met automatische temperatuurscanners kunnen de lichaamstemperatuur van individuen meten in mensenmassa’s. Loopt er iemand met koorts, is diegene er zo uitgepikt en geïsoleerd.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)toom-houden-a3992589
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Collide het volgende:
[..]
In Nederland gebeurd dit elke zomer voor 6 weken.
Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.
Op vrijwel alle gebieden.
Eh nee. Niet echt. Ik zou voor geen goud willen ruilen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.
IETS doen is wat anders dan "paniek"quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paniek is nooit een goede raadgever. ..
Ik twijfel nog altijd of ik sarcastisch/cynisch ben of diegene waar ik altijd op reageer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?
Ik lees alleen maar reacties van je op anderen, en werkelijk allen zijn cynisch/sarcastisch.
Feateau erbijquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:
Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.
Het enige zinnige antwoord daarop is meer intensieve samenwerking in de EU.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef riazop het volgende:
[..]
maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....
Jij ziet niet wat men doet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef riazop het volgende:
[..]
IETS doen is wat anders dan "paniek"
Dat lethargische NIETS doen vd overheid lijkt me eerder "paniek" (al wordt het uiteraard gespind als "kalm blijven")
E r is ook geen paniek aan mijn kant.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.
Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vindenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef riazop het volgende:
[..]
maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.
Nou laten we het dan maar direct doen?
We weten alleen dat er lang niet voldoende tests zijn, alles langzaam gaat en dat vakantiegangers uit Italie vandaag vrolijk op school en werk zaten.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige zinnige antwoord daarop is meer intensieve samenwerking in de EU.
Zeker geen goed idee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |