abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191834017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef byah het volgende:

[..]

Bron? Zakje paniekzaaien opengetrokken
pi_191834021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat +80% patroon zie je ook in alle andere landen waar de regering doodstil zit en "hoopt dat het vanzelf weggaat"
-nee-

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 04-03-2020 20:06:54 ]
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 19:54:28 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191834032
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ja, en dat is precies waar we aan aantal dagen geleden om paniekerig werden genoemd, het is echt serieus, dat geloof ik echt

je kan de bakens blijven verzetten, maar de signalen zijn overduidelijk
Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191834038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Vooral in ZK is die goed. Een sterfte van 1% terwijl Italie op >3% zit.

Korea heeft dan ook toegang tot allerlei remmers die in Europa nog niet door de "licentiecommissie" zijn gekomen.
Zk= zuid Korea?
Stuk waar ik op reageerde ging over Iran.
pi_191834062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

RIVM vraagt net je nummer. Ik geef het door.
Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?

Ik lees alleen maar reacties van je op anderen, en werkelijk allen zijn cynisch/sarcastisch.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:56:42 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_191834071
Ik maak me echt nog steeds totaal geen zorgen om dit nepgriepje.
Wel lullig om te zien dat de ongefundeerde paniek zoveel economische schade veroorzaakt.
pi_191834072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

en dat niet alleen!

Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.

Er zijn ook andere digitale manieren om besmette individuen aan te wijzen en te isoleren. Bewakingscamera’s met automatische temperatuurscanners kunnen de lichaamstemperatuur van individuen meten in mensenmassa’s. Loopt er iemand met koorts, is diegene er zo uitgepikt en geïsoleerd.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)toom-houden-a3992589
Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.

Op vrijwel alle gebieden.
pi_191834081
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Collide het volgende:

[..]

In Nederland gebeurd dit elke zomer voor 6 weken.
:')
pi_191834092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef riazop het volgende:

[..]

Het goede bij-effect van de coronacrisis is dan ook dat zelfs Hollanders zich beginnen te realiseren dat ze definitief voorbijgestreefd zijn door een aantal Aziatische landen.

Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....
pi_191834103
quote:

[..]

Eh nee. Niet echt. Ik zou voor geen goud willen ruilen.
pi_191834108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Paniek is nooit een goede raadgever. ..
IETS doen is wat anders dan "paniek"

Dat lethargische NIETS doen vd overheid lijkt me eerder "paniek" (al wordt het uiteraard gespind als "kalm blijven")
pi_191834118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Misschien moet je minder op anderen reageren en zelf wat bijdragen in dit topic?

Ik lees alleen maar reacties van je op anderen, en werkelijk allen zijn cynisch/sarcastisch.
Ik twijfel nog altijd of ik sarcastisch/cynisch ben of diegene waar ik altijd op reageer.

Ligt vast aan mij.

RIVM _O_
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:24 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_191834125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef eigendeegcookie het volgende:

Politie-agenten in Shanghai maken gebruik van speciale, Robocop-achtige helmen met schermen die ze over hun blikveld heen kunnen schuiven. Die helmen maken gebruik van augmented reality en 5G-internet om agenten te helpen mensen met koorts te spotten in menigtes.
Feateau erbij 8-)
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:28 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_191834127
quote:

[..]

Het enige zinnige antwoord daarop is meer intensieve samenwerking in de EU.
pi_191834136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Dit moet je gewoon niet willen in NL. Nu is het dan wel voor een 'goed doel', maar alsnog. Big Brother is watching you....
maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.

Nou laten we het dan maar direct doen?
  Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:00:54 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191834155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef riazop het volgende:

[..]

IETS doen is wat anders dan "paniek"

Dat lethargische NIETS doen vd overheid lijkt me eerder "paniek" (al wordt het uiteraard gespind als "kalm blijven")
Jij ziet niet wat men doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191834179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Paniek is nooit een goede raadgever. Ik geloof dat er tijd is geweest om hier in ieder geval over na te denken en dat er wel draaiboeken klaar liggen voor dit type noodsituaties. Nederland is uiteindelijk een goed georganiseerd land.
E r is ook geen paniek aan mijn kant.

Wat het meer is, weet je als je buiten bent en je in de verte donkere wolken ziet opdoemen en het weer klam is?

Dat je gewoon voelt dat er iets groots is. En ja, als je me zou kennen, ik ben echt zo'n ouderwetse goth, naar, zwart, doem...

Maar alles signalen zijn zo overweldigend, van China die zijn economie platgooit, tot Zuid-Korea, de AEX of Dow, welk signaal je ook zoekt.... Eeen chinese ambasadeur die aangeeft "dit is niet slim"

Dat voelt onheilspellend en je sluit je ramen, want het zijn jouw ramen...

Dat is geen paniek, dat is bezorgdheid. Ik heb mensen waar ik van hou, in de 70, rond de 10. Ik kan me die ellende niet veroorloven nu....

Je zal zwanger zijn nu en weten dat een keizersnede een optie is... oh... werkelijk?

Dit soort dilemma's had ik hier niet verwacht, nooit

en ik zie het aankomen, dat voelt kut

Snap je?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 20:05:42 ]
pi_191834190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef riazop het volgende:

[..]

maximale controle is het einddoel vd politiek en uiteindelijk onvermijdelijk.

Nou laten we het dan maar direct doen?
Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vinden
pi_191834246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij ziet niet wat men doet.
We weten alleen dat er lang niet voldoende tests zijn, alles langzaam gaat en dat vakantiegangers uit Italie vandaag vrolijk op school en werk zaten.

Wat "doet" men dan precies?
pi_191834272
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

:D _O-
pi_191834276
Ik ben ook bezorgd voor mijn ouders, mijn vriendin die in de zorg werkt (gaat praten of ze thuis mag zijn want zij heeft astma). Ze gaat morgen praten met de leidinggevende. Ze moeten toch iets kunnen doen voor mijn vriendin? Hopelijk iets van thuiswerk
pi_191834299
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ikvind het echt bizar dat mensen die in vrijheid zijn opgegroeid dat een goed idee vinden
Zeker geen goed idee.

Maar de meeste mensen hebben het ideaal van vrijheid opgegeven.
Staan in hun onderbroek te douchen, durven geen jodenkoek meer te eten, ZP is in de ban, hangen veiligheidscamera's in hun tuin, worden gecensureerd op twitter en FOK,etc, etc

Dit volk verdient geen vrijheid
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:08:13 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191834312
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_191834315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Zeker geen goed idee.

Staan in hun onderbroek te douchen, durven geen jodenkoek meer te eten, ZP is in de ban, hangen veiligheidscamera's in hun tuin, worden gecensureerd op twitter en FOK,etc, etc

:') :') :') :') :') :')
pi_191834316
Inmiddels ook een percentage bij EUROPA/ Belgie en Nederland om te laten zien wat de groei is. LET OP: dit is pas vanaf 1 maart.

Klik

Net weer geupdate, straks weer, maar nu WoW-en /nerd modes aan.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_191834328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ook bezorgd voor mijn ouders, mijn vriendin die in de zorg werkt (gaat praten of ze thuis mag zijn want zij heeft astma). Ze gaat morgen praten met de leidinggevende. Ze moeten toch iets kunnen doen voor mijn vriendin? Hopelijk iets van thuiswerk
Want voor de corona virus had ze nog geen astma?
pi_191834335
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

nee dat heeft lekker geholpen de afgelopen tijd, de helft wil uit de EU stappen. vooral omdat t door je strot wordt geduwd en niet vrijwillig is.
pi_191834349
quote:

[..]

Zeker geen goed idee.

Interessant
Ik zou de huidige zwartepiet discussie net een teken van vrijheid willen noemen.
pi_191834350
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Feateau erbij 8-)
[ afbeelding ]
High tech helm en dan zo'n mondkapje erbij.
pi_191834367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:09 schreef Rijst het volgende:

[..]

Jawel, lichte vorm maar toch
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:11:25 #133
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_191834372
quote:
Hoe zie je dat voor je? O je hebt astma en er is nog geen aantoonbaar risico op je werk ga maar betaald thuis zitten.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_191834402
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:11 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? O je hebt astma en er is nog geen aantoonbaar risico op je werk ga maar betaald thuis zitten.
Morgen hoor ik het wel
pi_191834407
quote:

[..]

Zeker geen goed idee.

Rot op met je zwarte Piet. Dit gaat over politieagenten die je van straat slepen als op basis van zgn augmented reality. Echt hele andere orde
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:13:00 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191834420
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

E r is ook geen paniek aan mijn kant.

Wat het meer is, weet je als je buiten bent en je in de verte donkere wolken ziet opdoemen en het weer klam is?

Dat je gewoon voelt dat er iets groots is. En ja, als je me zou kennen, ik ben echt zo'n ouderwetse goth, naar, zwart, doem...

Maar alles signalen zijn zo overweldigend, van China die zijn economie platgooit, tot Zuid-Korea, de AEX of Dow, welk signaal je ook zoekt.... Eeen chinese ambasadeur die aangeeft "dit is niet slim"

Dat voelt onheilspellend en je sluit je ramen, want het zijn jouw ramen...

Dat is geen paniek, dat is bezorgdheid. Ik heb mensen waar ik van hou, in de 70, rond de 10. Ik kan me die ellende niet veroorloven nu....

Snap je

Je zal zwanger zijn nu en weten dat een keizersnede een optie is... oh... werkelijk?

Dit soort dilemma's had ik hier niet verwacht, nooit

en ik zie het aankomen, dat voelt kut

Snap je?
_O_

Dit is ook een beetje hoe ik er in sta. Ik ben zelf gezond, mijn vrouw ook, en mijn kind is statistisch gezien ook veilig. Als wij het krijgen komen wij er waarschijnlijk wel mee weg. Echter mijn ouders zijn oud en zwak en ik ken genoeg andere mensen waar ik om geef waar dit virus schade bij kan toebrengen.

Ja, ik heb veel commentaar op de overheid en het RIVM. Nee, ik ben geen expert. Ik denk ook niet dat je een expert hoeft te zijn om commentaar te leveren op iets.

Ik heb absoluut geen paniek voor mezelf of voor mijn directe familie. Ik denk ook niet dat de wereld ten onder gaat of dat er miljoenen doden gaan vallen. Echter zullen er veel meer doden vallen dan nodig als er niet daadkrachtig wordt opgetreden.

China probeerde het en faalden keihard, uiteindelijk moesten ze er voor kiezen om hun geliefde economie plat te gooien om het onder controle te krijgen.

Iran doet ook niks, misschien is het arrogantie, misschien is het een gebrek aan kennis en kunde. De lichamen stapelen zich daar nu ook op.

Italië was laks en betalen nu de prijs. Nu zijn ze verplicht alle sportevenementen aan het aflasten en besluisten ze eindelijk drastische maatregelen te nemen door alle scholen voor twee weken te sluiten.

De VS waren/zijn net zo arrogant als Nederland. Ze waren zogenaamd voorbereid, ze waren er klaar voor, het was maar een griepje, er was niks aan de hand. Ondertussen zijn complete tehuizen in quarantaine geplaats en wordt er nauwelijks getest.

In Nederland werd er tot gisteren ook niet genoeg getest. Pas nu na bijna een week komt het op gang. Omdat wij hier ook dachten dat het wel mee zou vallen. Kans was nihil dat het zou komen en als het zou komen waren we zogenaamd voorbereid. Niet dus. Er hebben meerdere patiënten dagenlang (zelfs 10 dagen lang!!) op een IC gelegen, zonder dat we doorhadden dat het om corona ging.

Nu nog zie ik en hoor ik mensen roepen "het is maar een griepje". Nee, het is geen griepje en nee, het gaat niet zomaar over als we niet ingrijpen.

Ik verwacht echt geen isolement of complete quarantaine van steden/dorpen zoals in China, maar meer informatie en iets meer pro-actief reageren i.p.v. constant achter de feiten aanlopen zou wel zo fijn zijn.

Net zoals jou had ik gewoon NOOIT verwacht dat wij in Nederland hier zo laconiek, laks en vooral arrogant me om zouden gaan. Ik had ons gewoon iets hoger ingeschat.

Nu zal deze post ook vast weer bestempeld worden als "paniekzaaien" of "doe eens rustig" etc., maar so be it.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:14:08 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191834444
Frankrijk 73 cases erbij vandaag. Morgen 100? Dan is het natuurlijk helemaal dweilen met de kraan open. Op het moment dat men reizen uit Italie eindelijk aan banden legt / afraad is Frankrijk alweer de volgende gevarenzone...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:14:11 #138
416575 crew  Evenstar
pi_191834447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:09 schreef Rijst het volgende:

[..]

Omdat mensen die longaandoeningen hebben een grotere kans hebben om complicaties. Vooral in de zorg is het gewoon eenirisco en als je dat kan beperken is dat toch mooi?

In de zorg werken is gewoon lastig nu. Je wil er echt wel zijn voor je patiënten, maar ondertussen ben ik vandaag ook in aanraking geweest met een echtegenoot van iemand die waarschijnlijk ook het virus heeft. Tuurlijk had ik beschermende kleren aan etc, maar fijn is anders.
pi_191834469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Omdat mensen die longaandoeningen hebben een grotere kans hebben om complicaties. Vooral in de zorg is het gewoon eenirisco en als je dat kan beperken is dat toch mooi?

Triggered
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:16:16 #140
416575 crew  Evenstar
pi_191834500
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha hier stond iets anders. Hier wordt gemodereerd.
Niet gemodereerd. Ik heb het zelf aangepast, was niet netjes van mij :)
pi_191834501
quote:
dan kan ze die doos mondkapjes wel terugbrengen zeker
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:17:14 #143
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191834527
The King County Public Health Department in Washington state does not have enough coronavirus tests to meet the current demand, the department has confirmed to CNN.

Katie Ross, spokeswoman for the department, could not immediately say what steps were being taken to correct the problem, or when it would be remedied, but she said the department is issuing guidance to prioritize the administering of available tests.
pi_191834539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O_

Dit is ook een beetje hoe ik er in sta. Ik ben zelf gezond, mijn vrouw ook, en mijn kind is statistisch gezien ook veilig. Als wij het krijgen komen wij er waarschijnlijk wel mee weg. Echter mijn ouders zijn oud en zwak en ik ken genoeg andere mensen waar ik om geef waar dit virus schade bij kan toebrengen.

Ja, ik heb veel commentaar op de overheid en het RIVM. Nee, ik ben geen expert. Ik denk ook niet dat je een expert hoeft te zijn om commentaar te leveren op iets.

Ik heb absoluut geen paniek voor mezelf of voor mijn directe familie. Ik denk ook niet dat de wereld ten onder gaat of dat er miljoenen doden gaan vallen. Echter zullen er veel meer doden vallen dan nodig als er niet daadkrachtig wordt opgetreden.

China probeerde het en faalden keihard, uiteindelijk moesten ze er voor kiezen om hun geliefde economie plat te gooien om het onder controle te krijgen.

Iran doet ook niks, misschien is het arrogantie, misschien is het een gebrek aan kennis en kunde. De lichamen stapelen zich daar nu ook op.

Italië was laks en betalen nu de prijs. Nu zijn ze verplicht alle sportevenementen aan het aflasten en besluisten ze eindelijk drastische maatregelen te nemen door alle scholen voor twee weken te sluiten.

De VS waren/zijn net zo arrogant als Nederland. Ze waren zogenaamd voorbereid, ze waren er klaar voor, het was maar een griepje, er was niks aan de hand. Ondertussen zijn complete tehuizen in quarantaine geplaats en wordt er nauwelijks getest.

In Nederland werd er tot gisteren ook niet genoeg getest. Pas nu na bijna een week komt het op gang. Omdat wij hier ook dachten dat het wel mee zou vallen. Kans was nihil dat het zou komen en als het zou komen waren we zogenaamd voorbereid. Niet dus. Er hebben meerdere patiënten dagenlang (zelfs 10 dagen lang!!) op een IC gelegen, zonder dat we doorhadden dat het om corona ging.

Nu nog zie ik en hoor ik mensen roepen "het is maar een griepje". Nee, het is geen griepje en nee, het gaat niet zomaar over als we niet ingrijpen.

Ik verwacht echt geen isolement of complete quarantaine van steden/dorpen zoals in China, maar meer informatie en iets meer pro-actief reageren i.p.v. constant achter de feiten aanlopen zou wel zo fijn zijn.

Net zoals jou had ik gewoon NOOIT verwacht dat wij in Nederland hier zo laconiek, laks en vooral arrogant me om zouden gaan. Ik had ons gewoon iets hoger ingeschat.

Nu zal deze post ook vast weer bestempeld worden als "paniekzaaien" of "doe eens rustig" etc., maar so be it.
Ach persoonlijk sta ik er bijzonder slecht voor qua kansen mocht ik het krijgen.

hahaha

Maar zelfs daarover heb ik zelf geen paniek, hooguit zeer verhoogde interesse :P

Ik heb mezelf goed verzekerd, want dat kan als je een weesziekte hebt
pi_191834555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet gemodereerd. Ik heb het zelf aangepast, was niet netjes van mij :)
Dat klopt. Ik hoop dat @Tjacka je spaart. Ik had een TR meegepakt (kan geen uitzondering maken). :)
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:25:02 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191834707
In Londen:

Welke DC villain is dit?
pi_191834753
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Londen:

[ afbeelding ]

Welke DC villain is dit?

Bucketperson
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:14 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191834762
https://www.ad.nl/binnenl(...)rona-ophef~a0a29f73/

De Nederlander post niet in dit topic.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:18 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191834767
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Bucketperson
Maar ze hebben al Lord Buckethead in Engeland
pi_191834769
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Londen:

[ afbeelding ]

Welke DC villain is dit?

Werkt niet echt? Ik zie haar lelijke kop nog steeds.
pi_191834780
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar ze hebben al Lord Buckethead in Engeland
Ja maar moppie, dit is nederland tog?¿¿
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:28:15 #152
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_191834784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 04-03-2020

Jawhoor nummer 25!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_191834789
Op hoeveel staat de teller intussen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')