98-jarige Chinese overwint coronavirus ondanks zware longinfectie en hartfalenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee, maar zal niet lang duren met die leeftijd
Het aantal besmettingen van dag tot dag is gewoon meetbaar, de procentuele toename ook, dat kun je dus gewoon extrapoleren en wat blijkt? Dat klopt redelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Met alle respect maar het is niet eens een educated guess. Het zijn bij elkaar geraapte vergelijkingen met een enorme bias op wat men al dan niet zou moeten doen. Beetje niveau a la 'sinds we meer arbeidsmigranten hebben, hebben we een probleem met het klimaat'
De kans bestaat zelfs dat hij de geest geeft voor de symptomen merkbaar wordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee, maar zal niet lang duren met die leeftijd
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als de shit echt losbarst gok ik alles waar ze noodziekenhuizen in kunnen maken. Dus zoals China, sporthallen, scholen en dergelijke. Al verwacht ik niet dat het zo los zal gaan lopen.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.
Hier doen we drie jaar over een rotonde (lol).
Het kan erger, bij het bedrijf waar ik rondhang hebben ze vanaf 2011 gedaan om een logo van vier letters aan te passen naar een logo van 4 letters, alleen nu alles kapitaalquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.
Hier doen we drie jaar over een rotonde (lol).
Baasquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
98-jarige Chinese overwint coronavirus ondanks zware longinfectie en hartfalen
Daar ben je hoor. Zou je in de sticky boven het typveld een spatie kunnen toevoegen voor die laatste zin?quote:
Alsof een leek niet kan zien dat er geen kostbare fouten zijn gemaakt. Maar ja, alles voor de economie he?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus Richestorags van achter zijn laptop op de zolderkamer.
het is rommel maar ga uit van wat je wil. Een klok die stilstaat heeft het ook 2x per dag goedquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen van dag tot dag is gewoon meetbaar, de procentuele toename ook, dat kun je dus gewoon extrapoleren en wat blijkt? Dat klopt redelijk.
Hoe is geen grip op de situatie hebben en het ongecontroleerd laten uitbreiden ten bate van de economie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alsof een leek niet kan zien dat er geen kostbare fouten zijn gemaakt. Maar ja, alles voor de economie he?
Tenzij hij digitaal is, dan maar 1 keer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
het is rommel maar ga uit van wat je wil. Een klok die stilstaat heeft het ook 2x per dag goed
Ja, dit snap ik dus ook niet. Op de langere termijn heb je er alleen maar last van. Veel meer last. Zeker als andere landen jou als brandhaard gaan zien (zie Italie).quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe is geen grip op de situatie hebben en het ongecontroleerd laten uitbreiden ten bate van de economie?
Je snapt de post van Chai niet geloof ik...quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik dus ook niet. Op de langere termijn heb je er alleen maar last van. Veel meer last.
Heel fijn voor haar maar pure mazzel natuurlijk. Net als dat het voor degenen die het niet overleven pure pech is.quote:
Zegt ze toch ook dat ze het niet snaptquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je snapt de post van Chai niet geloof ik...
Fair pointquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zegt ze toch ook dat ze het niet snapt
Wellicht niet. Whatever.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als die goed bijgehouden gaat worden, zou ook dit heel goed in de OP kunnen, lijkt me?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Themeparktommy het volgende:
We hebben ook al een eigen Wikipediapagina![]()
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands
Jawel?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je kunt een inschatting maken door Italië te volgenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:51 schreef Markesh het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de situatie hier over een aantal weken/ maanden zal zijn..
Dan lachen we om alle onterechte paniek van nu.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:51 schreef Markesh het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de situatie hier over een aantal weken/ maanden zal zijn..
Voel me wel een beetje omsingeld zo in West-Brabantquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:50 schreef NaturalScience het volgende:
Nieuw kaartje
[ afbeelding ]
Interactieve variant:
https://www.volksgezondhe(...)s-covid-19-meldingen
Dat leest weg alsof iemand het in stonecoal Engels getypt heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Die was toch van de week door een FOK!ker hier opgericht?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Even serieus he (want ik hoop echt dat je gelijk hebt!) maar waarom denk je dat er hier bv niet nog meer ziekenhuizen gaan sluiten etc? Denk jij dat ze het volledig onder controle gaan krijgen op zeer korte termijn?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan lachen we om alle onterechte paniek van nu.
van het laatste lijkt het meeste nog gebeurd te zijn in de ziekenhuizenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is wel hoeveel er werkelijk Italië-gangers of directe familie van Italië-gangers zijn en hoeveel er in Nederland mens-op-mens besmetting hebben gehad van niet-familie.
Italië is ook nog maar net bezig..quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt een inschatting maken door Italië te volgen
Dat is wel een slechte ontwikkeling natuurlijk. Als er een plek is waar je besmetting zoveel mogelijk moet beperken is het binnen de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
van het laatste lijkt het meeste nog gebeurd te zijn in de ziekenhuizen
Ze hebben niet voor niet het leger al paraat staanquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Even serieus he (want ik hoop echt dat je gelijk hebt!) maar waarom denk je dat er hier bv niet nog meer ziekenhuizen gaan sluiten etc? Denk jij dat ze het volledig onder controle gaan krijgen op zeer korte termijn?
onder controle sowieso nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Even serieus he (want ik hoop echt dat je gelijk hebt!) maar waarom denk je dat er hier bv niet nog meer ziekenhuizen gaan sluiten etc? Denk jij dat ze het volledig onder controle gaan krijgen op zeer korte termijn?
maar die stonden voor het corona al bekend als virushaarden dus heel verrassend is het ook weer nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een slechte ontwikkeling natuurlijk. Als er een plek is waar je besmetting zoveel mogelijk moet beperken is het binnen de ziekenhuizen.
Ik denk sowieso dat je het niet onder controle had kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |