Het gaat toch gewoon over algemeen. Telefoons zijn ontzettend smerig. Als je wel je handen wast maar je telefoon nog nooit hebt schoongemaakt dan zijn ze weer vies zodra je dat ding oppakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij je eigen snot aan jezelf geeft denk ik niet dat er dan veel verandert...
quote:EU official in Brussels tests positive
An EU official in Brussels has tested positive for the new coronavirus.
The man, a member of staff at the European Defence Agency (EDA), had recently returned from a trip to Italy, media network Euractiv reports.
Dana Spinant, deputy chief spokeswoman of the European Commission, told AFP news agency: "We have confirmation of the case."
A spokeswoman for the EDA has denied reports that the official, who has not been named, had attended a lengthy meeting with about 30 other EU members of staff in Brussels before he was diagnosed.
All meetings at the EU headquarters in the city have been cancelled until 13 March.
https://www.bbc.co.uk/news/live/world-51734185
Thuisisolatiequote:
okayquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is intern. Maar bij aids is het toen ook toegepast, wij moesten afdelingen leegmaken.
eerste dode gevallen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
33. 86-jarige man uit de Hoekse Waard
RIP
Hoesje, schermpje, alles. Mijn telefoon overleeft het wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zit er een goede virusscanner op?
Anders gewoon ff AVG erop, voor de zekerheid
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij verwacht een wetenschappelijk verantwoord model?
Ze gooit het zelf op een gevolg van hard trainen, maar wij zijn natuurlijk niet achterlijk. Opdoeken die handel.quote:
Komt steeds dichterbij Groningen. Maar op dit moment is onze provincie (samen met Friesland en Zeeland) nog corona-vrij....quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Coronavirus duikt op in regio Leer: patiėnt in quarantaine
https://www.rtvnoord.nl/n(...)tient-in-quarantaine
Vlakbij de Duitse grens:
Als de shit echt losbarst gok ik alles waar ze noodziekenhuizen in kunnen maken. Dus zoals China, sporthallen, scholen en dergelijke. Al verwacht ik niet dat het zo los zal gaan lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
okay
wat voor gebouwen komen nog meer in aanmerking hiervoor?
Aldus Richestorags van achter zijn laptop op de zolderkamer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef Richestorags het volgende:
In Nederland kan het echt deels aan het RIVM worden toegeschreven, wat een kankerorganisatie zeg.
98-jarige Chinese overwint coronavirus ondanks zware longinfectie en hartfalenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee, maar zal niet lang duren met die leeftijd
Het aantal besmettingen van dag tot dag is gewoon meetbaar, de procentuele toename ook, dat kun je dus gewoon extrapoleren en wat blijkt? Dat klopt redelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Met alle respect maar het is niet eens een educated guess. Het zijn bij elkaar geraapte vergelijkingen met een enorme bias op wat men al dan niet zou moeten doen. Beetje niveau a la 'sinds we meer arbeidsmigranten hebben, hebben we een probleem met het klimaat'
De kans bestaat zelfs dat hij de geest geeft voor de symptomen merkbaar wordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee, maar zal niet lang duren met die leeftijd
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als de shit echt losbarst gok ik alles waar ze noodziekenhuizen in kunnen maken. Dus zoals China, sporthallen, scholen en dergelijke. Al verwacht ik niet dat het zo los zal gaan lopen.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.
Hier doen we drie jaar over een rotonde (lol).
Het kan erger, bij het bedrijf waar ik rondhang hebben ze vanaf 2011 gedaan om een logo van vier letters aan te passen naar een logo van 4 letters, alleen nu alles kapitaalquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Sjiena pompen ze wat ziekenhuisjes uit de grond.
Hier doen we drie jaar over een rotonde (lol).
Baasquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
98-jarige Chinese overwint coronavirus ondanks zware longinfectie en hartfalen
Daar ben je hoor. Zou je in de sticky boven het typveld een spatie kunnen toevoegen voor die laatste zin?quote:
Alsof een leek niet kan zien dat er geen kostbare fouten zijn gemaakt. Maar ja, alles voor de economie he?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus Richestorags van achter zijn laptop op de zolderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |