Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waarom moet ik mijn telefoon steeds schoonmaken? Die is van mij, daar blijft iedereen met zijn jatten van af. Een doekje erover doe ik natuurlijk regelmatig.
Op woensdag 4 maart 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende: Vriendin begint wat ziekerig te worden, ze is een goede twee weken geleden vanuit Noord-Italië naar huis gegaan RIP, tijd om de markt op te gaan
Op woensdag 4 maart 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende: Vriendin begint wat ziekerig te worden, ze is een goede twee weken geleden vanuit Noord-Italië naar huis gegaan RIP, tijd om de markt op te gaan
Mijn vriendin moest ook even hoesten, gelijk Tinder weer opgestart
Op woensdag 4 maart 2020 13:34 schreef crystal_meth het volgende: [..] Tja, mensen die op straat mondmaskers dragen, net de locatie waar de kans op infectie het kleinst is..
Over die maskers zijn inmiddels zo veel theorieën dat we ze veilig kunnen inzetten als placebo spul
Waarom moet ik mijn telefoon steeds schoonmaken? Die is van mij, daar blijft iedereen met zijn jatten van af. Een doekje erover doe ik natuurlijk regelmatig.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player. Tiësto Live @ Melkweg 2000 Best pilot in history
Is intern. Maar bij aids is het toen ook toegepast, wij moesten afdelingen leegmaken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages. "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."