Goed om te horen maat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
Mijn keelpijn is trouwens weg. Volgens mij heb ik corona overleefd.
Fijn om te horen vriend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Alle Serie A wedstrijden zonder publiek en alle scholen en universiteiten tot half maart gesloten in Italië
Griepje
Raar dat Italië @onlogisch niet vraagt voor advies.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.
En voor de Serie A wedstrijden maakt dat geen verschil, lol.
(lol)quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.
En voor de Serie A wedstrijden maakt dat geen verschil, lol.
Klopp heeft het beter bekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar dat Italië @:onlogisch niet vraagt voor advies.
Ja zag het. Wat een baas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopp heeft het beter bekeken.
https://twitter.com/tactipedia/status/1235112850357510145
Mijn voorspelling:quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Mijn voorspelling voor het aantal besmettingen aankomende zaterdag is trouwens 250
Dus dan weten jullie dat.
Zeer besmettelijk griepje waar de mens geen immuumsysteem voor heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Alle Serie A wedstrijden zonder publiek en alle scholen en universiteiten tot half maart gesloten in Italië
Griepje
@aTypisch wordt razend als hij dit leest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeer besmettelijk griepje waar de mens geen immuumsysteem voor heeft.
Dus ja, een griepje.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:aTypisch wordt razend als hij dit leest.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die die "het is maar een griepje" mythe vol blijven houden zijn echt achterlijk stom.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die die "het is maar een griepje" mythe vol blijven houden zijn echt achterlijk stom.
Ben jij niet een tijd weggeweest? (Ik twijfel omdat je berichten zo nietszeggend zijn dat ik niet het idee heb dat ik iets gemist heb)quote:
2 maanden maar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij niet een tijd weggeweest? (Ik twijfel omdat je berichten zo nietszeggend zijn dat ik niet het idee heb dat ik iets gemist heb)
Zo ja, waar was je
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
2 maanden maar.
Ik deed gewoon mijn ding.
Ik zocht even de luwte op om te oriënteren.
Wel veel aan jullie gedacht uiteraard en jullie erg gemist.
Hoi @onlogisch , ben je al onderweg naar de Kuip?quote:
Dan zeg je dat toch achter de schermen? Alsof ze nu hier wel gaan zitten reageren op jequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg boos
@:lonaa en @:trein2000 en @:capricia negeren mij achter de schermen
Ik sta liever achter jequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Durf je dat ook recht in mijn gezicht te zeggen??
Jullie zijn toch mijn vrienden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch achter de schermen? Alsof ze nu hier wel gaan zitten reageren op je
Ze hadden beter mij mod kunnen maken daar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg boos
@:lonaa en @:trein2000 en @:capricia negeren mij achter de schermen
@GGMM Kun je dit even regelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze hadden beter mij mod kunnen maken daar.
Ik denk wel dat je het goed zou doen. Abquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een mod met een verstandelijke beperking is al genoeg??quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen 24 uur niet je taak kunnen doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net het RIVM....quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen 24 uur niet je taak kunnen doen
Dit is gemeen richting paprickaquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een mod met een verstandelijke beperking is al genoeg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |