Goed om te horen maat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
Mijn keelpijn is trouwens weg. Volgens mij heb ik corona overleefd.
Fijn om te horen vriend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Alle Serie A wedstrijden zonder publiek en alle scholen en universiteiten tot half maart gesloten in Italië
Griepje
Raar dat Italië @onlogisch niet vraagt voor advies.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.
En voor de Serie A wedstrijden maakt dat geen verschil, lol.
(lol)quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De draconische maatregelen die genomen worden zijn werkelijk onvoorstelbaar.
En voor de Serie A wedstrijden maakt dat geen verschil, lol.
Klopp heeft het beter bekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar dat Italië @:onlogisch niet vraagt voor advies.
Ja zag het. Wat een baas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopp heeft het beter bekeken.
https://twitter.com/tactipedia/status/1235112850357510145
Mijn voorspelling:quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Mijn voorspelling voor het aantal besmettingen aankomende zaterdag is trouwens 250
Dus dan weten jullie dat.
Zeer besmettelijk griepje waar de mens geen immuumsysteem voor heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
Alle Serie A wedstrijden zonder publiek en alle scholen en universiteiten tot half maart gesloten in Italië
Griepje
@aTypisch wordt razend als hij dit leest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeer besmettelijk griepje waar de mens geen immuumsysteem voor heeft.
Dus ja, een griepje.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:aTypisch wordt razend als hij dit leest.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die die "het is maar een griepje" mythe vol blijven houden zijn echt achterlijk stom.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die die "het is maar een griepje" mythe vol blijven houden zijn echt achterlijk stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |