Ben jij niet een tijd weggeweest? (Ik twijfel omdat je berichten zo nietszeggend zijn dat ik niet het idee heb dat ik iets gemist heb)quote:
2 maanden maar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij niet een tijd weggeweest? (Ik twijfel omdat je berichten zo nietszeggend zijn dat ik niet het idee heb dat ik iets gemist heb)
Zo ja, waar was je
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
2 maanden maar.
Ik deed gewoon mijn ding.
Ik zocht even de luwte op om te ori๋nteren.
Wel veel aan jullie gedacht uiteraard en jullie erg gemist.
Hoi @onlogisch , ben je al onderweg naar de Kuip?quote:
Dan zeg je dat toch achter de schermen? Alsof ze nu hier wel gaan zitten reageren op jequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg boos
@:lonaa en @:trein2000 en @:capricia negeren mij achter de schermen
Ik sta liever achter jequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Durf je dat ook recht in mijn gezicht te zeggen??
Jullie zijn toch mijn vrienden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch achter de schermen? Alsof ze nu hier wel gaan zitten reageren op je
Ze hadden beter mij mod kunnen maken daar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg boos
@:lonaa en @:trein2000 en @:capricia negeren mij achter de schermen
@GGMM Kun je dit even regelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze hadden beter mij mod kunnen maken daar.
Ik denk wel dat je het goed zou doen. Abquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een mod met een verstandelijke beperking is al genoeg??quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen 24 uur niet je taak kunnen doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net het RIVM....quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen 24 uur niet je taak kunnen doen
Dit is gemeen richting paprickaquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een mod met een verstandelijke beperking is al genoeg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |