Leer je dat op de jensen showquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klimaat onzin stikstof onzin. De aarde regelt zichzelf.
Nee hoor, bron nasa O a. Net als dat de poolkap smelt. Onzin. Eens in de 79j kantelt de aarde 1 graad. Dus aan de ene kant smelt er een kap, en aan aan de andere kant groeit er een kap etctrquote:
Dwazen hierquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Kost in ieder geval weel miljarden dat stikstof beleid
19 miljoen alleen voor nieuwe borden van 100 km
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja te zot he.quote:
Stikstof gekkies. Wij moeten van het gas af, en in duitsl promoten ze gas. Ze weten het zelf niet hier. Ja, hardwerkende boeren afzeiken kunnen ze en de huizenbouw verzieken.quote:
Waar is die bron dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, bron nasa O a. Net als dat de poolkap smelt. Onzin. Eens in de 79j kantelt de aarde 1 graad. Dus aan de ene kant smelt er een kap, en aan aan de andere kant groeit er een kap etctr
Jensen show dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelezen poos terug, en meer van dat soort onzin over klimaat.
Ik vraag me af of ze ook naar de lange termijn hebben gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Stikstof gekkies. Wij moeten van het gas af, en in duitsl promoten ze gas. Ze weten het zelf niet hier. Ja, hardwerkende boeren afzeiken kunnen ze en de huizenbouw verzieken.
Electrische rijden ook zoiets, vervuilt meer alleen al door het bouwen ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ook naar de lange termijn hebben gekeken.
Vooral omdat nu de woningen die gebouwd gaan worden aardgas vrij zijn.
Wat doen die warmte pompen op den duur?
Door de herrie die ze maken worden er veel buiten geplaatst, wat overlast geeft in de wijk.
Hoe staat het met de elektro-smog als al die dingen buiten staan?
Wat moeten mensen die overgevoelig zijn voor de lage frequentie geluiden?
Hoi CDquote:
Men denkt niet na.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Electrische rijden ook zoiets, vervuilt meer alleen al door het bouwen ervan.
Slaap lekker Sky.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed aangezien je de NASA blijkbaar een goede bron vindt
https://climate.nasa.gov/evidence/
Lees dit maar eens door
Weltrusten.
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zijn allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.quote:
En Nederland is maar een klein stipje op het geheel. Zo klein dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zij allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.
Ik heb liever dat als het om iets belangrijks gaat meningen er niet toe doen, maar wel hard bewijs waaronder van de NASA en dan ben ik graag het braafste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach ieder zijn mening sky, dat we met zij allen iets doen moeten OK. Maar slaan door hier, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn in Nederland.
Ja als we allemaal zo denkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is maar een klein stipje op het geheel. Zo klein dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.
He je hebt een nieuwe UIquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als het om iets belangrijks gaat meningen er niet toe doen, maar wel hard bewijs waaronder van de NASA en dan ben ik graag het braafste jongetje van de klas.
Overigens is braafste jongetje van de klas populistisch dom gelul, we staan stijf onderaan in de EU als het gaat om inzetten op groene energie.
Oke nu echt weg.
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Nederland is zo klein stipje op het geheel dat het volgens mij geen zode aan de dijk zet.
Dat is ook weer waar. Ergens moet er een begin zijn natuurlijk.quote:
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welnee, weggegooid geld. Tijd voor ander kabinet. Maar wie en wat? In ieder geval ben ik voorstander van minder geld naar die stikstof onzin.
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofdquote:
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed aangezien je de NASA blijkbaar een goede bron vindt
https://climate.nasa.gov/evidence/
Lees dit maar eens door
Weltrusten.
Dat is altijd mooi als je het weet.quote:
Ik weet het wel hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik nu zou moeten stemmen heb ik geen idee op wie.
Heb je wel vaak last van hequote:
Das mooi.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft een groter hoofd
Soms hebben ouders wel eens gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |