Haagse papzakquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn wel meer die vermoeiend zijn hoorEn hij komt zo hier HUTS roepen
Rudolfquote:
eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:09 schreef engine het volgende:
Heb Mario nooit vervelend gevonden. Lees er gewoon overheen als het weer eens nergens over gaat. Irriteer me meer aan mensen die er constant tegenin moeten gaan en/of hem gaan pesten.
Loopt hij al zo lang hier op fok rond? Zeker in het UTO forumquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken hem nu ongeveer 5 jaar,het lastige is dat hij niet wil luisteren naar goedbedoelde raad.
Klopt,in het begin ook geen woord Nederlands.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Loopt hij al zo lang hier op fok rond? Zeker in het UTO forum
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,in het begin ook geen woord Nederlands.
Hij heeft ook Portugees kunnen leren, hij is zo dom nog nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken hem nu ongeveer 5 jaar,het lastige is dat hij niet wil luisteren naar goedbedoelde raad.
Hij volgt RLS,en Utopia trok zijn aandacht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft ook Portugees kunnen leren, hij is zo dom nog niet
quote:É agradável e quente no chuveiro.
het heeft iets met een douche te makenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
Wat staat daar ik spreek het namelijk niet.
nicequote:Op woensdag 4 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
het heeft iets met een douche te maken
Klopt, maar dan wel met een ingeslikte k.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
Dat is het braziliaanse equivalent van hahahahaha weet ik toevallig.
Erg belangrijk als je de juiste stream wil kijken (hint het is #6 en #7)quote:
spreek jij portugees? wel een mooie taalquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wel met een ingeslikte k.
[..]
Erg belangrijk als je de juiste stream wil kijken (hint het is #6 en #7)
Hele mooie taal. Vooral als het vertaald is door google translate.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
spreek jij portugees? wel een mooie taal
Ga het leren dan,jij bent nog jong.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
spreek jij portugees? wel een mooie taal
quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele mooie taal. Vooral als het vertaald is door google translate.
Zeg je nou dat mijn vriendin oud is?quote:
quote:
Over 3 weekjes ben ik 25quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga het leren dan,jij bent nog jong.
Hoe oud ben jij eigenlijk.. Ongeveer.. Als je dat wil delen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn vriendin oud is?
Ik over 3 weekjes 48.quote:
Dadelijk ga je nog zeggen dat Nederlands en Duits hetzelfde isquote:
Bijna 48.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk.. Ongeveer.. Als je dat wil delen?![]()
@mario390quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dadelijk ga je nog zeggen dat Nederlands en Duits hetzelfde is
Heb het idee dat Spaans en Portugees een stuk meer op elkaar lijken maar spreek beide niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij is het qua verschil wel vergelijkbaar tussen nederlands en duits
Ik zou het echt niet weten en de persoon die het zou kunnen weten is te lui om de taal te leren @skysherrifquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:33 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het idee dat Spaans en Portugees een stuk meer op elkaar lijken maar spreek beide niet.
Doen. Ik ben inmiddels bij de oorharen aanbeland.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou van neusharen trekken best een hobby kunnen maken
Klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten en de persoon die het zou kunnen weten is te lui om de taal te leren @:skysherrif
Ik heb verder niet zoveel haargroei gelukkig. Ik scheer eigenlijk alles weg (op mn baardje dan na die trim ik weer)quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen. Ik ben inmiddels bij de oorharen aanbeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |