Haagse papzakquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn wel meer die vermoeiend zijn hoorEn hij komt zo hier HUTS roepen
Rudolfquote:
eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:09 schreef engine het volgende:
Heb Mario nooit vervelend gevonden. Lees er gewoon overheen als het weer eens nergens over gaat. Irriteer me meer aan mensen die er constant tegenin moeten gaan en/of hem gaan pesten.
Loopt hij al zo lang hier op fok rond? Zeker in het UTO forumquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken hem nu ongeveer 5 jaar,het lastige is dat hij niet wil luisteren naar goedbedoelde raad.
Klopt,in het begin ook geen woord Nederlands.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Loopt hij al zo lang hier op fok rond? Zeker in het UTO forum
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,in het begin ook geen woord Nederlands.
Hij heeft ook Portugees kunnen leren, hij is zo dom nog nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken hem nu ongeveer 5 jaar,het lastige is dat hij niet wil luisteren naar goedbedoelde raad.
Hij volgt RLS,en Utopia trok zijn aandacht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is hij dan ooit op Fok! gekomen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft ook Portugees kunnen leren, hij is zo dom nog niet
quote:É agradável e quente no chuveiro.
het heeft iets met een douche te makenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
Wat staat daar ik spreek het namelijk niet.
nicequote:Op woensdag 4 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
het heeft iets met een douche te maken
Klopt, maar dan wel met een ingeslikte k.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
Dat is het braziliaanse equivalent van hahahahaha weet ik toevallig.
Erg belangrijk als je de juiste stream wil kijken (hint het is #6 en #7)quote:
spreek jij portugees? wel een mooie taalquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wel met een ingeslikte k.
[..]
Erg belangrijk als je de juiste stream wil kijken (hint het is #6 en #7)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |