Inmiddels waarschijnlijk wel. Dankzij de lakse houding van het RIVM. De beer is los. Fast forward 2 weken vooruit en de "het is maar een griepje-mensen" hebben tegen die tijd inmiddels de deksel op de neus gekregen. Voor een griepje zet je geen 10% van de wereldbevolking (!!!!) in een vorm van quarantaine.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:49 schreef einzeinz het volgende:
Het zit bij wijze van spreken om de straathoek!
Maar ik had het alleen over die tenten. Het viel me gewoon op, omdat ze het gisteren in NL ook hadden over de mogelijkheid om tenten in te zetten voor extra isolatieplekken. Dus toen ik ze op de foto zag dacht ik, ik plaats hem ff los.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je goed naar die user kijkt is het iemand die pretendeert goed zicht op de zaken te hebben en alles onder controle heeft. Daarnaast heeft hij twee post op zijn account staan; deze en 1 waarin wordt vermeld dat de hond zoekt. Daarnaast geeft hij bij zijn profile aan dat hij professioneel gambler is.
Maw, ik ben wel eens betrouwbaardere bronnen tegengekomen.
Klopt! Morgen zijn het er misschien al 40?quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:55 schreef vosss het volgende:
De mensen die nu nog steeds roepen "ja maar Nederland heeft maar 25 gevallen, dus de aanpak van het RIVM werkt prima!!" die hebben het echt niet begrepen.
Over 2 weken hebben we hier dezelfde cijfers die vandaag in Italië zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Klopt! Morgen zijn het er misschien al 40?
Kun je bezwaarlijk 'onder controle' noemen. Ik durf zelfs het woord 'falen' in de mond nemen!
Er komen elke dag 20 vliegtuigen uit Milaan aan op Schiphol.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
Er komen nog 900 mensen uit Italië aan. Carnaval moet nog door de incubatieperiode heen. Die uitbraak gaat niet meer voorkomen worden.
Wat ik eigenlijk bedoel dat je nu in zo'n crisissituatie komt, waarin iedereen vanuit zijn eigen tunnelviesie denkt de ultieme oplossing te hebben, en deze goedwillende ziel kan derhalve ook zo iemand zijn. Ik neem twitter Jacco bijvoorbeeld iets serieuzer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ik had het alleen over die tenten. Het viel me gewoon op, omdat ze het gisteren in NL ook hadden over de mogelijkheid om tenten in te zetten voor extra isolatieplekken. Dus toen ik ze op de foto zag dacht ik, ik plaats hem ff los.
Valt wel mee want we hebben wel meer instituties die flink falen zoals de belastingdienst en de IND, de bevolking raakt er ondertussen aan gewend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Klopt! Morgen zijn het er misschien al 40?
Kun je bezwaarlijk 'onder controle' noemen. Ik durf zelfs het woord 'falen' in de mond nemen!
Als er 1000 besmettingen vallen in Nederland en een handvol doden, dan vrees ik dat er koppen gaan rollen bij RIVM.
Maar ik had het dus niet inhoudelijk over zijn verhaal wat, inderdaad, gewoon zijn visie is op wat er moet gebeuren. En over Jacco, ja ik geloof ook dat die wat inside info krijgt van oud-collega's e.d., maar die weet ook niet alles.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoel dat je nu in zo'n crisissituatie komt, waarin iedereen vanuit zijn eigen tunnelviesie denkt de ultieme oplossing te hebben, en deze goedwillende ziel kan derhalve ook zo iemand zijn. Ik neem twitter Jacco bijvoorbeeld iets serieuzer.
Goed nieuws; dat hoeft dus niet!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:03 schreef Tengano het volgende:
Hoop dat er niks bijzonders aan de hand is verder anders moet ik een eigen topic aanmaken
2meter.>>>>>>>>quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:03 schreef Tengano het volgende:
Overigens heb ik vandaag iemand ontmoet en gesproken die net uit Italie was teruggekomen. Ik was bij hem thuis en heb hem ook de hand geschud. Ik had die informatie niet van tevoren en werd daarmee geconfronteerd. Voel me nu niet lekker, hoofdpijn en mijn neus en algemende toestand als een aankomende griep. Hoop dat er niks bijzonders aan de hand is verder anders moet ik een eigen topic aanmakenHeb net die tekst alvast gelezen what to do. We zien wel.
Je hoeft je niet te verdedigen, het is goed bedoeld die zie ik wel. Ik vind alleen dat account een tikje vreemd en wil in deze toch een beetje kritisch zijn met van wie ik wat aanneem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ik had het dus niet inhoudelijk over zijn verhaal wat, inderdaad, gewoon zijn visie is op wat er moet gebeuren. En over Jacco, ja ik geloof ook dat die wat inside info krijgt van oud-collega's e.d., maar die weet ook niet alles.
ok thanksquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed nieuws; dat hoeft dus niet!!!
Je kan je gewoon hier melden:
COR / Meld je hier als je besmet bent
Nee, was 1 meter en bij hem thuis.quote:
Ok, ik snap het. Ik zal hier de komende 2 weken 2 meter afstand bij jullie in acht nemen.quote:
Ik plaatste een foto van een tent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, het is goed bedoeld die zie ik wel. Ik vind alleen dat account een tikje vreemd en wil in deze toch een beetje kritisch zijn met van wie ik wat aanneem.
Je had misschien beter in discussie kunnen gaan met iemand die inhoudelijk op het verhaal van die gast inging. Ik begrijp gewoon niet of je nu wilt insinueren dat die tent niet echt is ofzo. Want dat is het wel degelijk en het heeft ook in de Britse media gestaan. Ik had iig geen idee dat ik een controversiele post plaatste door die foto hier neer te zetten.quote:
Ik denk echt dat je mij verkeerd begrijpt. Ik ging in op het artikel en riep iets over die user. Had verder niets met jou te maken dus maak er geen issue van. Niet nodig. En wil nu toch wel even tussendoor zeggen dat ik je usericon eigenlijk heel erg leuk vindquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Je had misschien beter in discussie kunnen gaan met iemand die inhoudelijk op het verhaal van die gast ingingen. Ik begrijp gewoon niet of je nu wilt insinueren dat die tent niet echt is ofzo. Want dat is het wel degelijk en het heeft ook in de Britse media gestaan. Ik had iig geen idee dat ik een controversiele post plaatste door die foto hier neer te zetten.
Als je dit dan leest:quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:34 schreef THEFXR het volgende:
hallo fok experts,klopt dit?
Forget about mortality rate, this is why you should be worried about coronavirus
.
https://medium.com/@:amwr(...)navirus-890fbf9c4de6
Gewoon direct de eerste regel. Overheden zeggen dat helemaal niet. Waar komt zo'n aanname vandaan?quote:There’s been a huge amount of talk about the coronavirus on social and traditional media. Our governments are telling us not to worry, with a few key points being repeated:
“It’s just the flu”.
Nee. Wel ouders van in de 70.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik me nu eigenlijk afvraag, hebben jullie een kind wat tot de risico-groep behoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |