260 verdachte gevallen in Chili nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef flipsen het volgende:
Schoonmoeder was hier 3 weken terug voor een weekje, knap ziek met flink hoesten, Toen ze weg ging kreeg vrouwlief hoestbuien en heeft nog steeds wat verhoging. Intussen loop ik ook al een week met verkoudheids-/griepklachten. Maar om nou hiervoor naar een dokter te gaan en dan als "possible" gebrandmerkt te worden, neuh...
Daarnaast woon ik in Zuid Amerika en daar is het nog niet
Als niemand zich laat testen, kan er ook niks geconstateerd worden daar. Goeie strategie!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef flipsen het volgende:
Daarnaast woon ik in Zuid Amerika en daar is het nog niet
Ik moet wel tegen mijn klanten kunnen blijven zeggen dat Argentinië in ieder geval veilig is hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:49 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Als niemand zich laat testen, kan er ook niks geconstateerd worden daar. Goeie strategie!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:49 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Als niemand zich laat testen, kan er ook niks geconstateerd worden daar. Goeie strategie!
Een collega kwam uit Thailand, 2 dagen op werk geweest, nu is ie ziek. Verder heeft niemand last gekregen, dus zal het wel niet zijn.
Gecondoleerd, kerelsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik moet wel tegen mijn klanten kunnen blijven zeggen dat Argentinië in ieder geval veilig is he
Maar nee, ik ga nog niet naar een dokter, want ik heb exact dezelfde verschijnselen minimaal 1x per 2-3 jaar. En toen had nog niemand van Wuhan of vleermuizensoep gehoord
Hier het tweede verdachte gevalquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:33 schreef Minimunt het volgende:
ik ben sinds vandaag kortademig en woon dichtbij Erkelenz. Heb de hele week carnaval gevierd.
Om te voorkomen dat je zo min mogelijk mensen besmet zou ik gaan winkelenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit in Parijs maar begin nu een beetje grieperig te worden. Wat zal ik doen
Vanmiddag nog gedaan op de Champs maar als ik zaterdag naar huis ga moet ik maandag weer werken, zit liever hier in mijn hotel in quarantainequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je zo min mogelijk mensen besmet zou ik gaan winkelen
Komt je werkgever controleren dan? Gewoon bellen en zeggen dat je grieperig bent en je gaat laten testen... en dan de boot afhouden dat de resultaten twijfelachtig zijn maar dat je je echt heel kut voelt, volgende week breekt het gegarandeerd los in NL en dan zit jij al lekker thuisquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan op de Champs maar als ik zaterdag naar huis ga moet ik maandag weer werken, zit liever hier in mijn hotel in quarantaine
RIP aan ons allequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die knaker niet deugde
Ik heb alleen een allergische reactie als mensen gtwv posten, dan nies ik heel hard.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Aangezien jij forum admin bent is de kans groot dat jij ons allemaal hebt besmet![]()
GTWV!!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb alleen een allergische reactie als mensen gtwv posten, dan nies ik heel hard.
Gelukkig is ie Frontier Pharmacistquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Aangezien jij forum admin bent is de kans groot dat jij ons allemaal hebt besmet![]()
@Plompzakker downquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb alleen een allergische reactie als mensen gtwv posten, dan nies ik heel hard.
GTWVquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
xxlquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:56 schreef -river- het volgende:
@:Pharkus, ik heb liever dat je het forum in het vervolg admined met mondkapje om!
GTWVquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |