quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef d.k. het volgende:
[..]
Nee, den Bosch heeft besloten iedereen te testen, dus zonder die toevoeging risicogebied.
quote:De patiënt testte negatief op influenza en hoefde volgens de richtlijnen van het RIVM niet getest te worden op het coronavirus
Kan zijn maar de grootste en hoogste concentratie van deze extremistische kerken zijn in de biblebelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geloof me, dergelijke kerken zijn overal in het land.
Gelukkig wel...maar ga ik dan nog naar huis? Waar dus een huisgenoot is voor wie dit virus in potentie dodelijk is?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dan? Dan zal de aarde gewoon blijven draaien.
Het zijn niet willekeurige mensen waar ik het over heb. Ik heb het over personeel van dit ziekenhuis die aan het bed hebben gestaan van de patiënt en eventueel wat directe collega's.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef d.k. het volgende:
[..]
1) ja doe dat. Maar praktijk: iedereen hoest nu. Carnaval, griep, het weer...en iemand zal er toch moeten werken.
2) ja, maar pas positief na x tijd. Tot die tijd dan niet werken?
Ik werk op een mbo in het zuiden. Heb gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar tussen hoestende mensen gewerkt. Maar de scholen moeten open blijven, ik moet blijven werken en er gaat straks echt een besmette student komen. En dan? Ik heb nu toevallig iemand thuis waarvoor dit virus gevaarlijk is, dus ik loop het zelf liever niet op.
Het wordt opgebouwd. Ze gaan echt wel handelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich wel een bizar experiment. Je zag China met de drastische maatregelen. Nu gaan we eens kijken wat er gebeurt als we niks doen.
Zo smerig, daar wilt zelfs her coronavirus niet zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het aantal gevallen sowieso wel verdacht laag gezien de algemene hygiëne daar.
In een gymzaal dumpen, twee fusten bier naar binnen rollen, deur op slot en tot over twee weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)erscherpt-reisadvies
Deze invasie komt ook nog komend weekend.
Er komen nog 900 mensen uit Italië aan. Carnaval moet nog door de incubatieperiode heen. Die uitbraak gaat niet meer voorkomen worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als we in Nederland echt een verdere uitbraak willen voorkomen moeten wij dit soort fouten beter aanpakken.
En hoeveel mensen zijn er getest? Ook 2?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:06 schreef crystal_meth het volgende:
India 2 nieuwe gevallen. Dat is lang geleden..
Maar ruim 80.000 in China...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef MikeRoss het volgende:
Vaag, de totaal aantal besmette gevallen is ineens gedaald van 90.000+ naar 62.000+ op deze site : https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
30quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Beste stuurlui staan nog steeds aan wal hier zo te zien. Desondanks zijn er minder dan 25 gevallen voor deze griep.
Daar is een speciale draad voorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Beste stuurlui staan nog steeds aan wal hier zo te zien. Desondanks zijn er minder dan 25 gevallen voor deze griep.
Jij draait de kraan open/dicht met een doekje en doet er de deur mee open?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja meestal wel, die doe ik dan met mijn elleboog of als dat niet lukt mijn mouw (van shirt want die gaat meteen in de was en mijn jassen niet), en dan zo ver mogelijk over mijn hand getrokken zodat het niet direct bij het armgat zit. Tenzij ik direct erna mijn handen kan wassen, dan weer liever met mijn hand omdat ik die meteen schoon kan maken.Bij verlaten toilet na wassen handen drogen. Daarna met nieuw doekje kraan uitdraaien en daarmee de deur openmaken en met voet de deur openhouden terwijl ik doekje zo snel mogelijk naar de prullenbak werp.
Wat een gedoe eigenlijk nu ik het zo uittyp.
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Ideale wereld; iedereen gaat met elk kuchje acuut in isolatie. Betekent wél dat er meer zorgpersoneel nodig is terwijl er tegelijkertijd minder personeel is want ook dat kucht. Met andere woorden, dat is niet te doen. Precies daarom moet je nu thuis blijven met een kuchje en je niet ergens melden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het zijn niet willekeurige mensen waar ik het over heb. Ik heb het over personeel van dit ziekenhuis die aan het bed hebben gestaan van de patiënt en eventueel wat directe collega's.
Ja positief na een bepaalde tijd, maar wat heb je liever? Dat die zieke verplegers je zieke moeder/vader/oma/opa van behandelen terwijl ze misschien wel besmet zijn? Of heb je liever dat ze thuis zitten, zodat ze je familielid niet besmetten?
Nou voor die doekjes. Die maak ik dik genoeg, zegmaar. 1 kant houd ik vast de andere kant gebruik ik om dicht te draaien en reken maaaaar dat ik iig die kant niet aanraak en doekje zo snel mogelijk weggooi voordat er vocht doorheen naar mijn kant van het doekje die bacillen dragen en oh mijn God ik spoor niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij draait de kraan open/dicht met een doekje en doet er de deur mee open?
Wow, jij hebt wel echt een beetje smetvrees inderdaad.
Maar heb je dat doekje dan in je handen? Want als dat doekje vies is en je hebt het in je handen, moet je dan niet daarna weer je handen wassen?
Inderdaad wel een gedoe, ik ben er wel de tel van kwijt.
Maar goed, een beetje smetvrees (niet té veel, is nooit goed denk ik) kan geen kwaad. Veel collega's hebben standaard desinfecterende handgel of zeep bij zich, van die kleine flesjes.
Ik heb absoluut geen smetvrees en ik ben ook niet van die handgelletjes.
Nu zit ik zonder terwijl de mensen met smetvrees genoeg thuis hebben liggen; het is dus toch wel ergens goed voor.
Erdo zal ze wel allemaal naar Europa sturenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:21 schreef Frutsel het volgende:
Honderden gevallen in Turkije maar ze zeggen nix uit economische redenen
https://twitter.com/NBbreaking/status/1234966231914074120?s=19
Die maar 1x per dag een update geeft qua cijfers. Zie lijstje in de OP... deze gevallen komen vanuit diverse (veelal lokale) media.quote:
Zou me niet echt verbazen want Turkije is een vakantieland voor de welvarender iraniers.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:21 schreef Frutsel het volgende:
Honderden gevallen in Turkije maar ze zeggen nix uit economische redenen
https://twitter.com/NBbreaking/status/1234966231914074120?s=19
Wow.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou voor die doekjes. Die maak ik dik genoeg, zegmaar. 1 kant houd ik vast de andere kant gebruik ik om dicht te draaien en reken maaaaar dat ik iig die kant niet aanraak en doekje zo snel mogelijk weggooi voordat er vocht doorheen naar mijn kant van het doekje die bacillen dragen en oh mijn God ik spoor niet.![]()
Lichtknopjes zijn ook horror trouwens. En expres niet bij het knopje van de treindeur staan of bij stoplichten en anders heb ik een haarspeld in m’n zak of sleutels ofzo om mee te drukken en waarom ben ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |