quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het is maar een griepjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het nog niet maar het kan hier rap gaan vanwege de biblebelt welke al decennialang een kwalijke historie heeft met ziekte uitbraken. Ik vrees dat het zich gaat herhalen, zie ZK en Iran.quote:Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Klopt. Even een rondje door het huis gedaan en toch al 6 flesjes bij elkaar gesprokkeld uit tassen en lades.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:48 schreef quirina het volgende: [..] Ik ben wel blij dat ik desinfectant in huis heb. Gebruik het vooral in de supermarkt. Denk maar aan vieze winkelwagentjes die nooit schoongemaakt worden. Een beetje smetvrees hebben kan geen kwaad in deze tijd van Corona.
Deurklinken en wagentjes en vanalles raak ik sowieso al niet aan met blote handen. Dat is of met mijn voeten, of met een doekje, of elleboog en ja soms wacht ik ook gewoon tot iemand anders de deur open doet.
![]()
Een schone meid is goed voorbereid.Ook zonder pandemie niets mis met een beetje smetvrees.
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Van dit soort berichten krijg ik dus hoofdpijn .....1) Hou die mensen thuis in quarantainequote:Ook vandaag bleek dat een coronageval in een ziekenhuis in Eindhoven niet meteen werd herkend. Voordat de man in isolatie werd geplaatst, heeft hij op drie verschillende afdelingen gelegen. Medewerkers op de betrokken afdelingen die klachten hebben, worden getest op het coronavirus.
2) Test ze of ze nou klachten hebben of niet
Hoe moeilijk kan het zijn.![]()
Nou ja, hun vaccinatieweigering maakt in dit geval (nog) niet uit...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Is het nog niet maar het kan hier rap gaan vanwege de biblebelt welke al decennialang een kwalijke historie heeft met ziekte uitbraken.![]()
In de UK hebben ze wellicht de situatie in NL gevolgd en hebben ze besloten hun IC-patiënten ook maar eens te gaan testen.Thousands of intensive care patients to be tested for Covid-19twitter:guardian twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:49:39Thousands of intensive care patients to be tested for Covid-19 https://t.co/axKCeZMegE reageer retweet
Je moet toch constateren dat heel veel Europese landen er vanuit gingen dat ze de 'patiënt 0' in hun land makkelijk zouden kunnen ondervangen, in quarantaine zetten en klaar is kees. Een hoestende Chinees met koorts, zo moest 'ie er uitzien en anders kon je het niet hebben ofzo. Heel frappant.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Wel dat de kerken blijven vollopen ondanks de risicos want het is "in god's hand" Dat kan al snel tot een massabesmetting leiden. We hebben het hier over Christen-extremisten, geen gematigde christenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:57 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nou ja, hun vaccinatieweigering maakt in dit geval (nog) niet uit...Geld maakt meer kapot dan je lief is.
De Biblebelt is een probleem vanwege het gebrek aan inentingen. Zodra een ziekte verschijnt heeft het daarom vrij spel. Aangezien er geen inenting is tegen Corona kan de ziekte overal om zich heen grijpen, BibleBelt of nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Is het nog niet maar het kan hier rap gaan vanwege de biblebelt welke al decennialang een kwalijke historie heeft met ziekte uitbraken. Ik vrees dat het zich gaat herhalen, zie ZK en Iran.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Evenstar
![]()
Je weet dat patiënten besmet kunnen zijn met COVID19.
Je hebt een patiënt met onverklaarbare luchtwegklachten.
Je stopt de patiënt in een kamer met andere patiënten.
Je behandelt de patiënt onbeschermd.
Na 4 dagen denk je "EUREKA", misschien is het wel het coronavirus!
Kut, patiënt is inderdaad besmet, misschien personeel en andere patiënten nu ook ....
... met de kennis van nu!
Ik snap dit echt niet, gewoon echt niet. Je kan mij een paniekzaaier noemen of wat je maar wil, maar ik snap dit niet in een land als Nederland.![]()
Je bedoelt dat je dit standaard al allemaal doet? Nooit deurklinken aanraken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Even een rondje door het huis gedaan en toch al 6 flesjes bij elkaar gesprokkeld uit tassen en lades.Deurklinken en wagentjes en vanalles raak ik sowieso al niet aan met blote handen. Dat is of met mijn voeten, of met een doekje, of elleboog en ja soms wacht ik ook gewoon tot iemand anders de deur open doet.
![]()
Een schone meid is goed voorbereid.Ook zonder pandemie niets mis met een beetje smetvrees.
![]()
Ik ben er wel meer mee bezig, sommige deuren in mijn flat kan ik met mijn voet open"duwen" (als de deur naar buiten opengaat). Als deur naar binnen open gaat, zul je toch iets met je handen moeten doen.
Ik had vanmorgen een vergadering/bijeenkomst en ik was een beetje aan het kijken wie er hoe vaak met zijn handen in/op hun gezicht zat. Schokkend vaak. Dat is een dingetje om dat af te leren."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Tunnelvisie is wel vaker een probleem bij arrogante hoogopgeleide mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:00 schreef Jane het volgende:
In de UK hebben ze wellicht de situatie in NL gevolgd en hebben ze besloten hun IC-patiënten ook maar eens te gaan testen.Thousands of intensive care patients to be tested for Covid-19twitter:guardian twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 22:49:39Thousands of intensive care patients to be tested for Covid-19 https://t.co/axKCeZMegE reageer retweet
Je moet toch constateren dat heel veel Europese landen er vanuit gingen dat ze de 'patiënt 0' in hun land makkelijk zouden kunnen ondervangen, in quarantaine zetten en klaar is kees. Een hoestende Chinees met koorts, zo moest 'ie er uitzien en anders kon je het niet hebben ofzo. Heel frappant.![]()
Geloof me, dergelijke kerken zijn overal in het land.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:00 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wel dat de kerken blijven vollopen ondanks de risicos want het is "in god's hand" Dat kan al snel tot een massabesmetting leiden. We hebben het hier over Christen-extremisten, geen gematigde christenen.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Sowieso zijn religieuze verzamelplaatsen op zulke momenten vaak een hoog besmettingsrisico gebied. Allemaal lekker bij elkaar komen want het is allemaal onderdeel van god's plan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geloof me, dergelijke kerken zijn overal in het land.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Vind dat ze in den bosch relatief goed gehandeld hebben. De reden overigens om niet te testen was tot voor kort/heden ' geen risicogebied'. Ik trek dan maar de voorzichtige conclusie dat deze persoon in Nederland is besmet
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 23:05:51 ]![]()
1) ja doe dat. Maar praktijk: iedereen hoest nu. Carnaval, griep, het weer...en iemand zal er toch moeten werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:56 schreef Kyran het volgende:
Van dit soort berichten krijg ik dus hoofdpijn .....
[..]
1) Hou die mensen thuis in quarantaine
2) Test ze of ze nou klachten hebben of niet
Hoe moeilijk kan het zijn.
2) ja, maar pas positief na x tijd. Tot die tijd dan niet werken?
Ik werk op een mbo in het zuiden. Heb gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar tussen hoestende mensen gewerkt. Maar de scholen moeten open blijven, ik moet blijven werken en er gaat straks echt een besmette student komen. En dan? Ik heb nu toevallig iemand thuis waarvoor dit virus gevaarlijk is, dus ik loop het zelf liever niet op.*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Was deze al langs gekomen? Ik wilde nog gaanMaar goed, is misschien maar beter zo.
https://tweakers.net/nieu(...)ens-coronavirus.htmlAlpha kenny one![]()
En dan? Dan zal de aarde gewoon blijven draaien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef d.k. het volgende:
[..]
1) ja doe dat. Maar praktijk: iedereen hoest nu. Carnaval, griep, het weer...en iemand zal er toch moeten werken.
Ik werk op een mbo in het zuiden. Heb gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar tussen hoestende mensen gewerkt. Maar de scholen moeten open blijven, ik moet blijven werken en er gaat straks echt een besmette student komen. En dan? Ik heb nu toevallig iemand thuis waarvoor dit virus gevaarlijk is, dus ik loop het zelf liever niet op.![]()
Nee, den Bosch heeft besloten iedereen te testen, dus zonder die toevoeging risicogebied.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Vind dat ze in den bosch relatief goed gehandeld hebben. De reden overigens om niet te testen was tot voor kort/heden ' geen risicogebied'. Ik trek dan maar de voorzichtige conclusie dat deze persoon in Nederland is besmet*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Op zich wel een bizar experiment. Je zag China met de drastische maatregelen. Nu gaan we eens kijken wat er gebeurt als we niks doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker arrogant ook van Nederland om te denken dat het wel los zal lopen. Loslopen doet het.![]()
Vaag, de totaal aantal besmette gevallen is ineens gedaald van 90.000+ naar 62.000+ op deze site : https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6Sometimes I like to hang out with people who aren't that bright, you know, just to see how the other half lives.![]()
Ja meestal wel, die doe ik dan met mijn elleboog of als dat niet lukt mijn mouw (van shirt want die gaat meteen in de was en mijn jassen niet), en dan zo ver mogelijk over mijn hand getrokken zodat het niet direct bij het armgat zit. Tenzij ik direct erna mijn handen kan wassen, dan weer liever met mijn hand omdat ik die meteen schoon kan maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dit standaard al allemaal doet? Nooit deurklinken aanraken?![]()
Ik ben er wel meer mee bezig, sommige deuren in mijn flat kan ik met mijn voet open"duwen" (als de deur naar buiten opengaat). Als deur naar binnen open gaat, zul je toch iets met je handen moeten doen.
Ik had vanmorgen een vergadering/bijeenkomst en ik was een beetje aan het kijken wie er hoe vaak met zijn handen in/op hun gezicht zat. Schokkend vaak. Dat is een dingetje om dat af te leren.Bij verlaten toilet na wassen handen drogen. Daarna met nieuw doekje kraan uitdraaien en daarmee de deur openmaken en met voet de deur openhouden terwijl ik doekje zo snel mogelijk naar de prullenbak werp.
Wat een gedoe eigenlijk nu ik het zo uittyp.![]()
![]()
Ik vind het aantal gevallen sowieso wel verdacht laag gezien de algemene hygiëne daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:06 schreef crystal_meth het volgende:
India 2 nieuwe gevallen. Dat is lang geleden..Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef d.k. het volgende:
[..]
Nee, den Bosch heeft besloten iedereen te testen, dus zonder die toevoeging risicogebied.quote:De patiënt testte negatief op influenza en hoefde volgens de richtlijnen van het RIVM niet getest te worden op het coronavirus![]()
Kan zijn maar de grootste en hoogste concentratie van deze extremistische kerken zijn in de biblebelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geloof me, dergelijke kerken zijn overal in het land.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Gelukkig wel...maar ga ik dan nog naar huis? Waar dus een huisgenoot is voor wie dit virus in potentie dodelijk is?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dan? Dan zal de aarde gewoon blijven draaien.
Mij steekt het dat mijn werkgever, een school dus, niks geregeld heeft en pas vanmiddag (!) een mail naar leerlingen uit deed. Had gewoon zondag een mail gestuurd met 'koorts en hoesten, blijf thuis en overleg met je docent'.*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Evenstar
![]()
Het zijn niet willekeurige mensen waar ik het over heb. Ik heb het over personeel van dit ziekenhuis die aan het bed hebben gestaan van de patiënt en eventueel wat directe collega's.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef d.k. het volgende:
[..]
1) ja doe dat. Maar praktijk: iedereen hoest nu. Carnaval, griep, het weer...en iemand zal er toch moeten werken.
Ik werk op een mbo in het zuiden. Heb gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar tussen hoestende mensen gewerkt. Maar de scholen moeten open blijven, ik moet blijven werken en er gaat straks echt een besmette student komen. En dan? Ik heb nu toevallig iemand thuis waarvoor dit virus gevaarlijk is, dus ik loop het zelf liever niet op.
Ja positief na een bepaalde tijd, maar wat heb je liever? Dat die zieke verplegers je zieke moeder/vader/oma/opa van behandelen terwijl ze misschien wel besmet zijn? Of heb je liever dat ze thuis zitten, zodat ze je familielid niet besmetten?
Als we in Nederland echt een verdere uitbraak willen voorkomen moeten wij dit soort fouten beter aanpakken. Er is een fout gemaakt door iemand vier dagen lang niet te testen en zelfs te behandelen in een open ruimte. Daarna maken ze echter nog een fout door weer een risico te nemen met hun personeel.![]()
Het wordt opgebouwd. Ze gaan echt wel handelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich wel een bizar experiment. Je zag China met de drastische maatregelen. Nu gaan we eens kijken wat er gebeurt als we niks doen.
Als er 3 doden zijn en 50+ gevallen, w.v. ze 25-30 niet langer kunnen matchen aan “Italië of China” dan worden zaken echt wel dicht gezet.
Als de omstandigheden ons geen andere keuze geven..![]()
Zo smerig, daar wilt zelfs her coronavirus niet zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het aantal gevallen sowieso wel verdacht laag gezien de algemene hygiëne daar.![]()
Evenstar
![]()
In een gymzaal dumpen, twee fusten bier naar binnen rollen, deur op slot en tot over twee weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)erscherpt-reisadvies
Deze invasie komt ook nog komend weekend.![]()
Beste stuurlui staan nog steeds aan wal hier zo te zien. Desondanks zijn er minder dan 25 gevallen voor deze griep.![]()
Er komen nog 900 mensen uit Italië aan. Carnaval moet nog door de incubatieperiode heen. Die uitbraak gaat niet meer voorkomen worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als we in Nederland echt een verdere uitbraak willen voorkomen moeten wij dit soort fouten beter aanpakken.![]()
En hoeveel mensen zijn er getest? Ook 2?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:06 schreef crystal_meth het volgende:
India 2 nieuwe gevallen. Dat is lang geleden..![]()
Maar ruim 80.000 in China...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef MikeRoss het volgende:
Vaag, de totaal aantal besmette gevallen is ineens gedaald van 90.000+ naar 62.000+ op deze site : https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
typfout? Maar het laatste cijfer lijkt ook niet te kloppen, ik kom uit op 8 (al kan ik mis geteld hebben)are we infinite or am I alone![]()
30quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Beste stuurlui staan nog steeds aan wal hier zo te zien. Desondanks zijn er minder dan 25 gevallen voor deze griep.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Daar is een speciale draad voorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Beste stuurlui staan nog steeds aan wal hier zo te zien. Desondanks zijn er minder dan 25 gevallen voor deze griep.![]()
COR / Het is maar een griepGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Jij draait de kraan open/dicht met een doekje en doet er de deur mee open?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja meestal wel, die doe ik dan met mijn elleboog of als dat niet lukt mijn mouw (van shirt want die gaat meteen in de was en mijn jassen niet), en dan zo ver mogelijk over mijn hand getrokken zodat het niet direct bij het armgat zit. Tenzij ik direct erna mijn handen kan wassen, dan weer liever met mijn hand omdat ik die meteen schoon kan maken.Bij verlaten toilet na wassen handen drogen. Daarna met nieuw doekje kraan uitdraaien en daarmee de deur openmaken en met voet de deur openhouden terwijl ik doekje zo snel mogelijk naar de prullenbak werp.
Wat een gedoe eigenlijk nu ik het zo uittyp.
Wow, jij hebt wel echt een beetje smetvrees inderdaad.
Maar heb je dat doekje dan in je handen? Want als dat doekje vies is en je hebt het in je handen, moet je dan niet daarna weer je handen wassen? Haha, grapje.
Inderdaad wel een gedoe, ik ben er wel de tel van kwijt.
Maar goed, een beetje smetvrees (niet té veel, is nooit goed denk ik) kan geen kwaad. Veel collega's hebben standaard desinfecterende handgel of zeep bij zich, van die kleine flesjes.
Ik heb absoluut geen smetvrees en ik ben ook niet van die handgelletjes.
Nu zit ik zonder terwijl de mensen met smetvrees genoeg thuis hebben liggen; het is dus toch wel ergens goed voor.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Collide het volgende:
Ideale wereld; iedereen gaat met elk kuchje acuut in isolatie. Betekent wél dat er meer zorgpersoneel nodig is terwijl er tegelijkertijd minder personeel is want ook dat kucht. Met andere woorden, dat is niet te doen. Precies daarom moet je nu thuis blijven met een kuchje en je niet ergens melden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het zijn niet willekeurige mensen waar ik het over heb. Ik heb het over personeel van dit ziekenhuis die aan het bed hebben gestaan van de patiënt en eventueel wat directe collega's.
Ja positief na een bepaalde tijd, maar wat heb je liever? Dat die zieke verplegers je zieke moeder/vader/oma/opa van behandelen terwijl ze misschien wel besmet zijn? Of heb je liever dat ze thuis zitten, zodat ze je familielid niet besmetten?
Zorgpersoneel is natuurlijk gewend aan virussen, die nemen maatregelen, dat is hun werk. Dat beschermt hen maar ook zij die ze verzorgen. Bij griep is het niet anders. Ik ken alleen afspraken van zorgpersoneel over buikgriep, dat is zo enorm besmettelijk, daar mag je echt niet mee werken.*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Premier van Italië wil de Serie A (net als in Zwitserland) een maand stilleggen.
https://www.voetbalprimeu(...)and-stilleggen-.html![]()
Honderden gevallen in Turkije maar ze zeggen nix uit economische redenen
https://twitter.com/NBbreaking/status/1234966231914074120?s=19![]()
Nou voor die doekjes. Die maak ik dik genoeg, zegmaar. 1 kant houd ik vast de andere kant gebruik ik om dicht te draaien en reken maaaaar dat ik iig die kant niet aanraak en doekje zo snel mogelijk weggooi voordat er vocht doorheen naar mijn kant van het doekje die bacillen dragen en oh mijn God ik spoor niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij draait de kraan open/dicht met een doekje en doet er de deur mee open?
Wow, jij hebt wel echt een beetje smetvrees inderdaad.
Maar heb je dat doekje dan in je handen? Want als dat doekje vies is en je hebt het in je handen, moet je dan niet daarna weer je handen wassen?
Inderdaad wel een gedoe, ik ben er wel de tel van kwijt.
Maar goed, een beetje smetvrees (niet té veel, is nooit goed denk ik) kan geen kwaad. Veel collega's hebben standaard desinfecterende handgel of zeep bij zich, van die kleine flesjes.
Ik heb absoluut geen smetvrees en ik ben ook niet van die handgelletjes.
Nu zit ik zonder terwijl de mensen met smetvrees genoeg thuis hebben liggen; het is dus toch wel ergens goed voor.![]()
Lichtknopjes zijn ook horror trouwens. En expres niet bij het knopje van de treindeur staan of bij stoplichten en anders heb ik een haarspeld in m’n zak of sleutels ofzo om mee te drukken en waarom ben ik zo
Ja ik ben dus zo omdat ik al die gore zooi niet op me moet hebben. En terecht.![]()
Erdo zal ze wel allemaal naar Europa sturenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:21 schreef Frutsel het volgende:
https://twitter.com/NBbreaking/status/1234966231914074120?s=19
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Die maar 1x per dag een update geeft qua cijfers. Zie lijstje in de OP... deze gevallen komen vanuit diverse (veelal lokale) media.quote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Zou me niet echt verbazen want Turkije is een vakantieland voor de welvarender iraniers.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:21 schreef Frutsel het volgende:
https://twitter.com/NBbreaking/status/1234966231914074120?s=19Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Wow.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou voor die doekjes. Die maak ik dik genoeg, zegmaar. 1 kant houd ik vast de andere kant gebruik ik om dicht te draaien en reken maaaaar dat ik iig die kant niet aanraak en doekje zo snel mogelijk weggooi voordat er vocht doorheen naar mijn kant van het doekje die bacillen dragen en oh mijn God ik spoor niet.![]()
Lichtknopjes zijn ook horror trouwens. En expres niet bij het knopje van de treindeur staan of bij stoplichten en anders heb ik een haarspeld in m’n zak of sleutels ofzo om mee te drukken en waarom ben ik zo
Maar geeft niet meid, iedereen is uniek en iedereen mag er wezen.![]()
Tja, lichtknopjes, stoplichten (van die knopjes daar), treindeuren...lijkt me wel lastig hoor."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dan nog steeds een grote uitbraak kun je het niet noemen. Maar de meeste doen hier of ze medische specialisten zijn terwijl ze allerlei overdreven dingen roepen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die maar 1x per dag een update geeft qua cijfers. Zie lijstje in de OP... deze gevallen komen vanuit diverse (veelal lokale) media.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: