Beide zijn heel belangrijk, de staten die later komen Texas, Colorado en California gaat de aandacht ook naar latinos en later in de maand Floridaquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:48 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er wordt veel teveel aandacht en gewicht toegekend aan de zwarte bevolking terwijl die enkel 12% van de bevolking opmaken. Kijk eerder naar de latino's dan.
Meer dan 1 miljoen African American die Obama steunde bleven thuis in 2016. Die hadden het verschil kunnen maken in Detroit of Philidelphia.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Clinton verloor op 60k stemmen in drie staten, de zwaarte van iedere stem telt daar.
Kan niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:54 schreef KI1234 het volgende:
Ineens valt het mij in, wat als Biden Obama als zijn VP zou nemen?
Een soort van 4 more years?
En toch leek Trump ooit in zijn campagne, volgens mij de vorige, zijn aanhang te gaan paaien met de uitspraak dat zij zonder de latino's of zwarten en enkel met de witte bevolking achter zich zouden winnen. Zei hij dat niet ooit?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:51 schreef L3gend het volgende:
[..]
Beide zijn heel belangrijk, de staten die later komen Texas, Colorado en California gaat de aandacht ook naar latinos en later in de maand Florida
Dat kan waarschijnlijk wel, het 22ste Amendment stelt dat je niet meer dan twee keer verkozen mag worden tot President, het 22ste Amendement rept echter niet over de functie van VP en een VP die President word is dus geen schending omdat je dan niet tot President gekozen bent.quote:
Nee, niet opgezocht. Nu wel:quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Technisch misschien. Heb je het opgezocht?
Sanders kan niet algemeen winnen met al die close resultaten en de rest landslides voor Biden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:02 schreef L3gend het volgende:
Alabama zoals verwacht naar Biden
Too close to call in Massachessets waar het tussen Biden, Sanders en Warren lijkt te gaan
Too close to call in Oklahoma en Main waar het tussen Biden en Sanders gaat
Die zal na vannacht afhaken. Misschien vannacht zelfs.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:07 schreef L3gend het volgende:
Pijnlijk, Warren op basis van exit poll staat 3e in haar eigen thuisstaat, maar het is close
Sanders heeft nog California waar hij waarschijnlijk goed gaat scoren, ook Colorado en Utah lijken me staten waar hij waarschijnlijk wint. De grote vraagteken is dadeiljk Texasquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:09 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Sanders kan niet algemeen winnen met al die close resultaten en de rest landslides voor Biden.
Het onderbouwen van je eigen stelling heet bij jou omgekeerde bewijslast?quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:06 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Omgekeerde bewijslast, niet waar? Leuk geprobeerd.
De ene werd door Clinton gewonnen de ander door Trump, waar heb je het over?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:09 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Sanders kan niet algemeen winnen met al die close resultaten en de rest landslides voor Biden.
Afhaken dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tweek het volgende:
Volgens mijn stream heeft Bloomberg over 20 minuten een statement.
Hij kreeg die rapper in Zweden vrij . Vergeet dat nooit!quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En toch leek Trump ooit in zijn campagne, volgens mij de vorige, zijn aanhang te gaan paaien met de uitspraak dat zij zonder de latino's of zwarten en enkel met de witte bevolking achter zich zouden winnen. Zei hij dat niet ooit?
Hij gaat zijn overwinning in American Samoa vieren!quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tweek het volgende:
Die gaat zich terugtrekken. Nu maar even afwachten of hij zijn belofte gestand doet om Democraten te steunen tegen Trump.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tweek het volgende:
Ik bedoel de vootverkiezingen. Clinton vs Trump waren dus de eindstrijd. Nu zitten we nog in de DNC.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
De ene werd door Clinton gewonnen de ander door Trump, waar heb je het over?
Ik zei dat Trump iedere Amerikaanse burger als gelijkwaardig ziet. Als jij er anders van maakt dan kom je met een zware aantijging en moet je die bewijzen. Want onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Basisrecht uit het strafrecht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het onderbouwen van je eigen stelling heet bij jou omgekeerde bewijslast?
Oprah zou ook een interessante optie zijn. En vrouw én zwart.quote:
Hij heeft zijn eerste kiesman in North Carolinaquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tweek het volgende:
En ik vroeg naar een onderbouwing.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik zei dat Trump iedere Amerikaanse burger als gelijkwaardig ziet.
Dit is geen reactie op wat ik zei op jouw claim.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik bedoel de vootverkiezingen. Clinton vs Trump waren dus de eindstrijd. Nu zitten we nog in de DNC.
Nee, degene die de bewering doet moet de bewering bewijzen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik zei dat Trump iedere Amerikaanse burger als gelijkwaardig ziet. Als jij er anders van maakt dan kom je met een zware aantijging en moet je die bewijzen. Want onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Basisrecht uit het strafrecht.
Trump is tegenstander van "positieve actie" (al doet ie er ook niets tegen) en de Democraten willen minderheden "voortrekken"quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En ik vroeg naar een onderbouwing.
Zo jij bent ook alleen maar uit op ruzie zeg. Bewijs jij maar eens dat democraten zwarten niet op handen dragen. Dat is zo'n beetje wat jij zegt maar omhekeerd. Compleet gebrek aan logica of ratio. Ik doe er niet mee aan deze onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, degene die de bewering doet moet de bewering bewijzen.
Gaat goed hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dit is geen reactie op wat ik zei op jouw claim.
Gaat het goed met je of moeten we de politie bellen om een check te doen?
Je kan ook zoveel vragen. Antwoord krijgen is anders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En ik vroeg naar een onderbouwing.
En Pete Buttigieg heeft ongeveer 8% van de stemmen in Texas (na 20% van de stemmen). Het is daar wel duidelijk dat zijn terugtrekken, dat de andere kandidaten (Biden, Warren) daar gemakkelijker boven de 15% gaan uitkomen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:39 schreef Tweek het volgende:
Warren verliest in haar eigen staat en Biden wint, dat is wel een upset als dat zo is.
Link even het goede.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:43 schreef KI1234 het volgende:
Inmiddels staat Warren voorop in Massachusetts zegt google.
https://www.google.com/se(...)rGBkYGQAAIsUh7WCAAAA
Jij enig idee waarom Warren niet gewoon dropt en Bernie endorsed? Ik snap echt niet wat ze wil bereiken als ze niet eens haar eigen staat kan winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:39 schreef Tweek het volgende:
Warren verliest in haar eigen staat en Biden wint, dat is wel een upset als dat zo is.
Dit is Massachusetts:quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:39 schreef Tweek het volgende:
Dit is voornamelijk early voting, toen Buttigieg en Klobuchar nog in de race warenquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Pete Buttigieg heeft ongeveer 8% van de stemmen in Texas (na 20% van de stemmen). Het is daar wel duidelijk dat zijn terugtrekken, dat de andere kandidaten (Biden, Warren) daar gemakkelijker boven de 15% gaan uitkomen.
Als je je eigen staat niet wint, stop je de volgende dag. Dus Warren stapt er morgen uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jij enig idee waarom Warren niet gewoon dropt en Bernie endorsed? Ik snap echt niet wat ze wil bereiken als ze niet eens haar eigen staat kan winnen.
Destijds verloor Hillary NY (in 2016) en toen dropte ze niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je je eigen staat niet wint, stop je de volgende dag. Dus Warren stapt er morgen uit.
Dat is allemaal niet gek.
Hoeveel delegates had ze toen al gewonnen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Destijds verloor Hillary NY (in 2016) en toen dropte ze niet.
Nope, Hillary won New York in 2016quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:49 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Destijds verloor Hillary NY (in 2016) en toen dropte ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |