Eh?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Clinton was alles behalve kleurloos en saai. Niet voor niets dat Clinton zo'n sterke weerstand op riep en roept, bij Biden is dat veel minder het geval.
https://time.com/4323975/hillary-clinton-donald-trump-boredom/quote:How Hillary Clinton Plans to Win Through Boredom
https://www.washingtonpos(...)ght-by-being-boring/quote:What Hillary Clinton gets right by being boring
https://www.telegraph.co.(...)ampaign-is-this-rea/quote:Hillary Clinton has run a stunningly boring campaign. Is this really our first female president
https://nymag.com/intelli(...)g-in-a-good-way.htmlquote:The Clinton-Kaine Ticket Is Safe and Boring — In a Good Way
https://www.washingtonexa(...)y-effective-campaignquote:Byron York: Hillary Clinton's boring, pedestrian, meat and potatoes, news-free — and relentlessly effective — campaign
https://thehill.com/blogs(...)-because-shes-boringquote:Kimmel: I make fewer jokes about Clinton because 'she's boring
Ja sorry misschien moet ik het duidelijker uitleggen voor je als je dit nog niet snapt. Sociale verandering zoals bijvoorbeeld feminisme of het afschaffen van slavernij of homo-emancipatie wordt nooit direct omarmd. Er moet eigenlijk altijd voor gestreden worden door roependen in de woestijn. Na een tijdje kan dit dan overgenomen worden door mensen die deze boodschap dan wel succesvol venten. Maar zonder de voortrekkers komt het nooit tot dat punt. Sanders is iemand die die voortrekkersrol wel heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Totdat Sanders zich als Democraat kandidaat stelde was er helemaal niemand die naar zijn discours luisterde. Dat weet je hopelijk toch wel?
Hier ben ik het mee eens, maar dit gaat toch recht tegen je stelling in dat het volk zich als establishment ziet?quote:Nee, daar zijn ze te dom voor. Ze snappen inderdaad totaal niet dat ze dit systeem zelf geschapen hebben en in stand houden en met name het volk wat "Drain the swamp" scandeert, net als "Lock her up" zal nooit toegeven zelf schuldig te zijn.
Ik heb daarnaar gekeken. Van de jongeren zegt de grote meerderheid voor Sanders te zijn maar misschien 3% kwam opdagen. Ouderen gaan wel in grote getallen stemmen, dat zijn dus de mensen die op de Trumps en Bidens van deze wereld stemmen. Op die manier houdt het probleem zichzelf in stand. Je gaat jongeren nooit richting stembus krijgen met dat soort lui. In plaats van zich te richten op de toekomst blijven de partijen gaan voor de ouderen, opzich een veilige keuze voor nu, maar regeren is vooruitzien. Als je als partij die jongere kiezers wel gaat weten aan te boren heb je nu misschien nog vooral potentie maar als je die kan binden heb je in de toekomst zeker succes.quote:Ga nou eens wat demographische cijfers bekijken wie er in de VS gaat stemmen, mischien dat je dan begrijpt waarom ik die stelling aanga.
Ik kan momenteel geen video's bekijken maar bedoel je dat zijn fysieke gezondheid achteruitgaat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe ver hij nog aftakelt tussen nu en november. Z'n familie zou 'm eigenlijk tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en hem uit de race moeten halen.
Mentaal. Dementie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik kan momenteel geen video's bekijken maar bedoel je dat zijn fysieke gezondheid achteruitgaat?
twitter:CurtisHouck twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:25:06Video: HERE is Biden confusing his wife for his SISTER #SuperTuesday https://t.co/RYzUBkuAtd reageer retweet
twitter:BetaODork twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:51:05A confused Joe Biden tells the crowd he wants to increase premiums and make sure that healthcare is "not quality, but only affordable". https://t.co/eK24KAbcir reageer retweet
Ik heb het woord "volk" niet gebruikt, ik zei stemmers. Dat is iets heel anders, maar rond de 55% van de stemmers gaat daadwerkelijk stemmen en dat is grotendeels de middenklasse en ja, de middenklasse is het establishment.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hier ben ik het mee eens, maar dit gaat toch recht tegen je stelling in dat het volk zich als establishment ziet?
Je bedoelt waarschijnlijk dat ze staan te springen omdat nu nog een ronde taxcuts van Trump in het vooruitzicht is. Hopelijk is dat te vroeg gejuicht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:24 schreef Tijger_m het volgende:
Wall Street schiet 1100 punten omhoog omdat Biden wint.
Blijkbaar is men daar ook Trump zat.
Ehhh Biden is kansloos. Dus dat is automatische win voor Trump.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nee. Wallstreet vreest voor Sanders. Trump of Biden maakt ze niks uit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:24 schreef Tijger_m het volgende:
Sanders is echt nog kanslozer. De kans dat Trump gaat winnen is altijd zeer groot geweest, maar Biden lijkt wel de kandidaat die de meeste kans maakt tegen Trump. Hij is namelijk bewezen de enige die nieuwe kiezers binnen haalt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehhh Biden is kansloos. Dus dat is automatische win voor Trump.
Mooie match met Trump danquote:Op donderdag 5 maart 2020 02:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn users die roepen "oh foutje kan gebeuren"
doe even normaal die gozer kan het niet aan.
Pedo Joe is seniel
Wat de Democraten moeten doen? Hadden we niet eerder een discussie over dat de DNC de kandidaten niet uitkiest?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Hanca het volgende:
[...]
Wat de Democraten dus moeten doen is de kandidaat zoeken die
Je snapt dat met 'de Democraten' ook gewoon een groep Amerikanen wordt bedoeld die stemt in de primaries?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat de Democraten moeten doen? Hadden we niet eerder een discussie over dat de DNC de kandidaten niet uitkiest?
Dat zal hij moeten bewijzen. Hij heeft een hoop kiezers gehaald met een hoop endorsements dat is wat anders dan nieuwe kiezers binnen halen. Maar voor een strijd met Trump is hij waarschijnlijk niet meer scherp genoeg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sanders is echt nog kanslozer. De kans dat Trump gaat winnen is altijd zeer groot geweest, maar Biden lijkt wel de kandidaat die de meeste kans maakt tegen Trump. Hij is namelijk bewezen de enige die nieuwe kiezers binnen haalt.
Iemand heeft niet opgelet op school. Dit is wat men noemt een onjuist beroep op causaliteit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, klopt. Met 'de democraten' bedoelde ik meer de kiezers. Je favoriet steunen is leuk, maar als die vervolgens van Trump verliest heb je er niks aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat de Democraten moeten doen? Hadden we niet eerder een discussie over dat de DNC de kandidaten niet uitkiest?
Op plekken waar de opkomst hoger was dan 2016 won Biden, terwijl Sanders vergelijkbare of kleinere aantallen als tegen Clinton haalde: dat is dus het bewijs dat Biden nieuwe kiezers aan trok. Dat heeft niks met endorsements te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zal hij moeten bewijzen. Hij heeft een hoop kiezers gehaald met een hoop endorsements dat is wat anders dan nieuwe kiezers binnen halen. Maar voor een strijd met Trump is hij waarschijnlijk niet meer scherp genoeg.
Biden moet zich vooral presenteren als het fatsoenlijke alternatief. Veel gematigde Amerikanen zijn dat continue gescheld en getier van Trump namelijk wel aardig zat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zal hij moeten bewijzen. Hij heeft een hoop kiezers gehaald met een hoop endorsements dat is wat anders dan nieuwe kiezers binnen halen. Maar voor een strijd met Trump is hij waarschijnlijk niet meer scherp genoeg.
Is dat niet opmerkelijk? Hebben veel mensen zich extra ingeschreven ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op plekken waar de opkomst hoger was dan 2016 won Biden, terwijl Sanders vergelijkbare of kleinere aantallen als tegen Clinton haalde: dat is dus het bewijs dat Biden nieuwe kiezers aan trok. Dat heeft niks met endorsements te maken.
In 2018 waren op een aantal van die plekken de opkomsten ook hoger, waardoor de democraat van de republikein kon winnen. Die hoge opkomst is denk ik dan ook vooral 'tegen Trump'.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dat niet opmerkelijk? Hebben veel mensen zich extra ingeschreven ofzo?
Nee. De democraten maken zeker ook kans om te winnen. Ik denk dat het eerder richting 50/50 gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 02:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ehhh Biden is kansloos. Dus dat is automatische win voor Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |