Ben al jaren gestopt met bijna alles,als ik nu een joint zou roken zou ik hetzelfde zien als jij denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al doe je het wel, lekker zelf weten toch. Een x sterke joint gerookt van een vriend, kon gelijk naar bed haha. Zag allemaal kleuren met mijn ogen dicht, best mooi maar nooit meer
Nu doe je net of bier slecht is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat was heftig. Net of je 2 kratten bier op heb. Nooit meer pfff
Wel nieuwsgierig hoe jij je na één krat bier voelt?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat was heftig. Net of je 2 kratten bier op heb. Nooit meer pfff
Ik kan je toevoegen op faceboek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Jippie68 het volgende:
Voel mij nu achtergesteld, heb geen vakantiegroet gehad
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig hoe jij je na één krat bier voelt?
Ook voor jou hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Jippie68 het volgende:
Bah bah,alleen voor ingwijden/kliekje zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
We hadden wel een tijdje een dts-appgroep
Daar zat ik maar kort inquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
Kliekjesdagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bah bah,alleen voor ingwijden/kliekje zeker?
Ik zit nog in een app groep van een ander forum, durf er vaak niet eens te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
Nee, hertog jannetje zo af en toe wel lekker. Zit te wachten op dat lente bok van ze, is onwijs goed. Vroeger dronk ik veel wiskey spa, nu alleen een biertje 2x in de week. Sterke drank ben ik klaar mee. Hoe ouder je word hoe minder je er tegen kan.quote:
Haha nee hoor, zaten best veel mensen inquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bah bah,alleen voor ingwijden/kliekje zeker?
Ik was er ook snel klaar mee toen Flat elke keer ging schelden..quote:
Haha wat dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zit nog in een app groep van een ander forum, durf er vaak niet eens te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |