Extra gas geven.quote:
Enjoyquote:
Doe nu maar even niet, mopquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Drugs nemen.. Puntje doen, nakkie nemen..
Sleuteltje toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet?Leek me juist wel een goed plan eigenlijk
Ja waarom ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet?Leek me juist wel een goed plan eigenlijk
Ieder zijn ding, ik neem wel een knakkie van de Hema.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Drugs nemen.. Puntje doen, nakkie nemen..
Je bent niet de enigequote:
lekker slipe myn beste.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan best toch?quote:
Ja geen idee..quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik neem wel een knakkie van de Hema.
Truste schatjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al doe je het wel, lekker zelf weten toch. Een x sterke joint gerookt van een vriend, kon gelijk naar bed haha. Zag allemaal kleuren met mijn ogen dicht, best mooi maar nooit meerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is maar een geintje.Ik doe ook geen drugs.
Gelijk alle calorieën er weer aan etenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef skysherrif het volgende:
Zo snacks gehaald voor vanavond!!
#feelthebern
Teveel gerookt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al doe je het wel, lekker zelf weten toch. Een x sterke joint gerookt van een vriend, kon gelijk naar bed haha. Zag allemaal kleuren met mijn ogen dicht, best mooi maar nooit meer
Van je bulken bulken bulkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zit voor eeuwig in de bulkfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |