98 was ook wel echt een top jaar wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zit uit woede alle top 2000 versies vanaf 1969 weer terug te luisteren.
Ja eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
98 was ook wel echt een top jaar wat dat betreft
Had al een boze pm van hemquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is iemand de admins aan het spammen over z'n vakantie. Daardoor worden de servers traag
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, ik werd bedankt voor de tr die ik nog nooit van mijn leven gezet heb tegen wie dan ook, en ik was een kinderachtige vent.quote:
Ik zou daar best goed in zijn.quote:
Ooohh wist ik niet eensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang we de inhoud niet openbaar maken is het niet erg toch?
Dat maak jij er nu van.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:04 schreef Nizno het volgende:
tis wel heel grijs he met die vakantiegangers en zulks.
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:04 schreef Nizno het volgende:
tis wel heel grijs he met die vakantiegangers en zulks.
De groeten via Faceboek dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je mag de inhoud van dm's/pm's niet openbaar maken. Dus ff wijzigen.
Ergens op een kruispunt.quote:
De wiki aan het editten denk ik.quote:
Extra gas geven.quote:
Enjoyquote:
Doe nu maar even niet, mopquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Drugs nemen.. Puntje doen, nakkie nemen..
Sleuteltje toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet?Leek me juist wel een goed plan eigenlijk
Ja waarom ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet?Leek me juist wel een goed plan eigenlijk
Ieder zijn ding, ik neem wel een knakkie van de Hema.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Drugs nemen.. Puntje doen, nakkie nemen..
Je bent niet de enigequote:
lekker slipe myn beste.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan best toch?quote:
Ja geen idee..quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik neem wel een knakkie van de Hema.
Truste schatjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al doe je het wel, lekker zelf weten toch. Een x sterke joint gerookt van een vriend, kon gelijk naar bed haha. Zag allemaal kleuren met mijn ogen dicht, best mooi maar nooit meerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is maar een geintje.Ik doe ook geen drugs.
Gelijk alle calorieën er weer aan etenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef skysherrif het volgende:
Zo snacks gehaald voor vanavond!!
#feelthebern
Teveel gerookt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al doe je het wel, lekker zelf weten toch. Een x sterke joint gerookt van een vriend, kon gelijk naar bed haha. Zag allemaal kleuren met mijn ogen dicht, best mooi maar nooit meer
Van je bulken bulken bulkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zit voor eeuwig in de bulkfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |