quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit tegen Gert in gaan
Dan stuurt hij Samson op je af.
[..]
Nee
[..]
Anders kwam ik er ook niet meer uit
Dit wordt de nieuwe downtime...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef PlymouthFury het volgende:
Fok weer zo traag met refresen, elke avond om deze tijd
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het was sowieso niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden hè
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.
Klinkt mss raar maar toch.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.
Klinkt mss raar maar toch.
Haha jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dit kan je zo fout opvatten
Maar ik bedoel het juist niet fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dit kan je zo fout opvatten
Echt welquote:
Nee ik snap wat je bedoelt. Liefquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het juist niet fout.
Nee dat weet ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het juist niet fout.
Beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe downtime...
Doe hem de groeten terugquote:
Misschien is iemand de admins aan het spammen over z'n vakantie. Daardoor worden de servers traagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt een lange downtime hoor
@Pumpalovquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is iemand de admins aan het spammen over z'n vakantie. Daardoor worden de servers traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |