Klein beetje maarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf bezig met jou, ben je zwanger of zo?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha "The Slow Roast of dud0r" dan
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf bezig met jou, ben je zwanger of zo?
Jij nu ookquote:
Hahaha vertelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit in Uto een goedbedoeld roasttopic geopend.Dat was echt het slechtste idee ever.
Dat kan @dud0r ook hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kloptkan bijna mijn bord op mijn buik zetten
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kloptkan bijna mijn bord op mijn buik zetten
Dan heb je het ook wel over een forum waar voornamelijk dwazen zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit in Uto een goedbedoeld roasttopic geopend.Dat was echt het slechtste idee ever.
Link?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je het ook wel over een forum waar voornamelijk dwazen zitten
Het was sowieso niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden hèquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dat de reden is dat je zwanger wilde worden, alleen maar om een bijzet tafel te creëren dan vind ik dat echt ontzettend raar.
Zelfs die terroristen van jou dachten dat ik onderdeel was van het klim gedeelte bij de geitenquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het was sowieso niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden hè
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs die terroristen van jou dachten dat ik onderdeel was van het klim gedeelte bij de geiten
Hier had ik bij moeten zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
TrueJe kon wel mooi van het hooi af rollen
Dat liep binnen no time uit de klauwen.Ik had het echt leuk bedoeld met een OP en regels en zulks.Volgens mij was het Gert die al zei dat het niet ging werken,en dat klopte dus ook.1 grote chaos.quote:
Het is heel leuk daarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier had ik bij moeten zijn
Link?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat liep binnen no time uit de klauwen.Ik had het echt leuk bedoeld met een OP en regels en zulks.Volgens mij was het Gert die al zei dat het niet ging werken,en dat klopte dus ook.1 grote chaos.
Tot dusver mijn roasttopic.
Ja ben benieuwdquote:
Nooit tegen Gert in gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat liep binnen no time uit de klauwen.Ik had het echt leuk bedoeld met een OP en regels en zulks.Volgens mij was het Gert die al zei dat het niet ging werken,en dat klopte dus ook.1 grote chaos.
Tot dusver mijn roasttopic.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier had ik bij moeten zijn
Anders kwam ik er ook niet meer uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
TrueJe kon wel mooi van het hooi af rollen
Waar?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is heel leuk daar
[..]
Link?
[..]
Ja ben benieuwd
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit tegen Gert in gaan
Dan stuurt hij Samson op je af.
[..]
Nee
[..]
Anders kwam ik er ook niet meer uit
Dit wordt de nieuwe downtime...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef PlymouthFury het volgende:
Fok weer zo traag met refresen, elke avond om deze tijd
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het was sowieso niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden hè
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.
Klinkt mss raar maar toch.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel iets mooi bij jou.Net of de kinderen jou willen.
Klinkt mss raar maar toch.
Haha jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dit kan je zo fout opvatten
Maar ik bedoel het juist niet fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dit kan je zo fout opvatten
Echt welquote:
Nee ik snap wat je bedoelt. Liefquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het juist niet fout.
Nee dat weet ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het juist niet fout.
Beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe downtime...
Doe hem de groeten terugquote:
Misschien is iemand de admins aan het spammen over z'n vakantie. Daardoor worden de servers traagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt een lange downtime hoor
@Pumpalovquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is iemand de admins aan het spammen over z'n vakantie. Daardoor worden de servers traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |