Ik zit huilend achter m'n scherm elke keer als je mij dik noemtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als @:dud0r net zo is als ik, waar ik wel op gok, dan incasseert hij alles van mij met een glimlach en deelt hij ook uit met een glimlach.
Je moet eens leren de lineaal goed te leggen en niet andersom, met je opschepperijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo groot is die van jou niet hoor. Je moet blij zijn als je de 8 centimeter redt in erectie.
[..]
Altijd
Klopt ook hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als @:dud0r net zo is als ik, waar ik wel op gok, dan incasseert hij alles van mij met een glimlach en deelt hij ook uit met een glimlach.
YEEESSSSZZZZZZZZZquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt ook hoormoet altijd lachen om jullie
Ja maar,je bent och ook dik fatty fatty boom boom?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit huilend achter m'n scherm elke keer als je mij dik noemt
KOEKOEKquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,je bent och ook dik fatty fatty boom boom?
Klopt dud0r is #viesdikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schep nooit op. Ik ben zeer trots op m'n halve mini knak hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet eens leren de lineaal goed te leggen en niet andersom, met je opschepperij
Onder die buik van jou, verdwijnt hij gewoon helemaal..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik schep nooit op. Ik ben zeer trots op m'n halve mini knak hoor.
Met mosterd zou je hem zelfs eten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar dan is het nog wel hard om het te horenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigertquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook hulpmiddelen om me te helpen met pissenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Onder die buik van jou, verdwijnt hij gewoon helemaal..
Mosterdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met mosterd zou je hem zelfs eten.
Zoveel vet moet je slow roastenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Verander de TT is in "The Roast of dud0r"
Goed ideequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Verander de TT is in "The Roast of dud0r"
Ik blijf bezig met jou, ben je zwanger of zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
"The Slow Roast of dud0r" is nog beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |