Ik hou echt enorm van de Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Italiaans is echt lekker
[..]
Zien koken is altijd leuk, maar ik hoef zelf niet iemand om mijn heen in de keuken. Heb mijn zoons wel een en ander geleerd maar heb de ruimte nodig bij uitgebreid kokkerellen
oh ken ik nietquote:
3 sterren.quote:
Ja dat vroeg je niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
Ik hou van Japans eten en dan met name Sukiyaki,Teppan yaki en Tempura. Voor pasta met room, spinazie en kip of Carpaccio, of een meer zaden broodje met graskaas kun je mij mijn bed uit roepen. Eigenlijk heb ik wel een favoriet in elke keuken
Gaucho`s.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je niet he![]()
Zeg ook geen nee tegen Japans of een Argentijnse steak enz enz enz
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik in China woonde was de lokale delicatesse gefrituurde tofu....wat een stank johquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houden
Ben er geweest in Japan. Schoenen moesten in zo een kastje met deurtje in het restaurant, maar deurtje ging niet dicht omdat ik maat 50 heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb echt een heerlijk Japans geïnspireerd recept bedacht vorig jaar.. echt super makkelijk, super gezond en super snel klaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
Ik hou van Japans eten en dan met name Sukiyaki,Teppan yaki en Tempura. Voor pasta met room, spinazie en kip of Carpaccio, of een meer zaden broodje met graskaas kun je mij mijn bed uit roepen. Eigenlijk heb ik wel een favoriet in elke keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind daar echt geen smaak aan zitten en een vies mondgevoel ook bah..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik in China woonde was de lokale delicatesse gefrituurde tofu....wat een stank joh![]()
En verder eet ik ook sowieso geen tofu. Raar spul.
Die sushizooi van ze vind ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houden
Jij ook weer verkouden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben weer helemaal naar de corona
Ik heb ook echt lekker gegeten.quote:
Oh dat is ook lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook echt lekker gegeten.
Super simpele andijviestamppot met gehaktballen
Maar heb wel zelf gekookt dus ik was trots op mij
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voor mij is dat uitgebreid kokenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze keer gekookt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker.
Gekookte andijvie of rauw?
Bahquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze keer gekookt.
Normaal doe ik 't rauw
Ik durfde het niet te zeggen.quote:
Lolquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben er geweest in Japan. Schoenen moesten in zo een kastje met deurtje in het restaurant, maar deurtje ging niet dicht omdat ik maat 50 heb.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb echt een heerlijk Japans geïnspireerd recept bedacht vorig jaar.. echt super makkelijk, super gezond en super snel klaarZou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Vertel!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet een leuke grap over de toyota
Ik welquote:
Lul.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb echt een heerlijk Japans geïnspireerd recept bedacht vorig jaar.. echt super makkelijk, super gezond en super snel klaarKlinkt heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt veel op Sukiyaki, alleen moet de kogelbiefstuk dun gesneden zijn, prei erbij en alles na het wokken in een schaaltjemmet een geklutst rauw ei doen na het wokken, echt zo lekker
(terwijl ik normaal gruw van rauw ei)
Hoezo? Omdat ik gekookte andijvie niet lekker vind?quote:
Welles!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem al een keer gemaakt. Dit kan ik niet nog een keer doen
Hij gaat het toch wel doenquote:
Ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik gekookte andijvie niet lekker vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |