Ik hou echt enorm van de Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Italiaans is echt lekker
[..]
Zien koken is altijd leuk, maar ik hoef zelf niet iemand om mijn heen in de keuken. Heb mijn zoons wel een en ander geleerd maar heb de ruimte nodig bij uitgebreid kokkerellen
oh ken ik nietquote:
3 sterren.quote:
Ja dat vroeg je niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
Ik hou van Japans eten en dan met name Sukiyaki,Teppan yaki en Tempura. Voor pasta met room, spinazie en kip of Carpaccio, of een meer zaden broodje met graskaas kun je mij mijn bed uit roepen. Eigenlijk heb ik wel een favoriet in elke keuken
Gaucho`s.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je niet he![]()
Zeg ook geen nee tegen Japans of een Argentijnse steak enz enz enz
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik in China woonde was de lokale delicatesse gefrituurde tofu....wat een stank johquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houden
Ben er geweest in Japan. Schoenen moesten in zo een kastje met deurtje in het restaurant, maar deurtje ging niet dicht omdat ik maat 50 heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb echt een heerlijk Japans geïnspireerd recept bedacht vorig jaar.. echt super makkelijk, super gezond en super snel klaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:50 schreef Jippie68 het volgende:
Ik hou van Japans eten en dan met name Sukiyaki,Teppan yaki en Tempura. Voor pasta met room, spinazie en kip of Carpaccio, of een meer zaden broodje met graskaas kun je mij mijn bed uit roepen. Eigenlijk heb ik wel een favoriet in elke keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind daar echt geen smaak aan zitten en een vies mondgevoel ook bah..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ik in China woonde was de lokale delicatesse gefrituurde tofu....wat een stank joh![]()
En verder eet ik ook sowieso geen tofu. Raar spul.
Die sushizooi van ze vind ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Japans vind ik heerlijk maar de Tofu mogen ze houden
Jij ook weer verkouden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben weer helemaal naar de corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |